Vegatopia Forum

Den Haag en Scheveningen

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bambi

  • ******
  • 5.558
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #160 Gepost op: 15 april 2016, 08:42:33 »
Het zag er stijlvol uit, maar we hadden moeten reserveren. Het werd weer La Lanterna. Aardige mensen, lekkere pizza maar de tiramisu vond ik geen toppertje.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.522
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #161 Gepost op: 25 juli 2016, 17:45:44 »
Mijn neef heeft samen o.a. met zijn vriendin sinds een paar maanden een vegetarisch restaurant in Den Haag, The leaf, aan het spui. Nu moet ik natuurlijk binnenkort eens langsgaan, want familie enzo, maar ik ben benieuwd of hier al mensen er gegeten hebben?

http://www.theleaf.nl/

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #162 Gepost op: 25 juli 2016, 22:39:31 »
Mijn neef heeft samen o.a. met zijn vriendin sinds een paar maanden een vegetarisch restaurant in Den Haag, The leaf, aan het spui. Nu moet ik natuurlijk binnenkort eens langsgaan, want familie enzo, maar ik ben benieuwd of hier al mensen er gegeten hebben?

http://www.theleaf.nl/

Wat leuk!
,,,,فلافل

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.314
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #163 Gepost op: 26 juli 2016, 09:11:18 »
Mijn neef heeft samen o.a. met zijn vriendin sinds een paar maanden een vegetarisch restaurant in Den Haag, The leaf, aan het spui. Nu moet ik natuurlijk binnenkort eens langsgaan, want familie enzo, maar ik ben benieuwd of hier al mensen er gegeten hebben?

http://www.theleaf.nl/

Leuk! Maar wat raar, ik heb het nog niet gezien.

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.522
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #164 Gepost op: 26 juli 2016, 12:20:13 »
Het grappige is, dat er in mijn familie volgens mij eigenlijk geen vegetariërs zijn. Ik las een recensie van mijn andere neef (z'n broer dus), dat het "wel even wennen was, voor een vleeseter". Ben benieuwd of mijn neef nu ook zelf vegetariër is geworden (want z'n vriendin is het dus wel, gok ik).

Ik zal ze binnenkort eens mailen, kijken of het leuk is :)

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #165 Gepost op: 28 juli 2016, 20:01:01 »
Morgenavond naar Tapasbar Limon; zij lijken relatief veel vegan opties in het menu te hebben. Weekje vakantie inluiden   :angel:
Za Zemiata!

Offline jol

  • *****
  • 2.631
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #166 Gepost op: 29 juli 2016, 11:09:18 »
Morgenavond naar Tapasbar Limon; zij lijken relatief veel vegan opties in het menu te hebben. Weekje vakantie inluiden   :angel:

Daar is het goed toeven al is mijn laatste ervaring daar alweer jaren geleden.

Andere goed tapasrestaurant in Den Haag: Triana. Wel iets minder vegetarisch gesorteerd.

Ook lekker: La Taperia in Delft (Pimientos Padron!)

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #167 Gepost op: 29 juli 2016, 12:05:56 »
volgens mij ben ik ook eens bij Triana geweest. Iig, Limon lijkt iets meer keus te hebben, ik ben benieuwd!!
Za Zemiata!

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #168 Gepost op: 27 november 2016, 23:10:07 »
Vietnamees in Den Haag e.o.: iemand suggestie?
Za Zemiata!

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #169 Gepost op: 13 april 2017, 23:06:22 »
Mogogo in Den Haag; iemand een ervaring te delen? Ik was eerder eens bij Djebena aan de Weimarstraat, maar Mogogo zit dichter tegen het centrum.. 
Za Zemiata!

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.522
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #170 Gepost op: 14 april 2017, 21:39:39 »
Die website is wel erg eh apart, maar ze hebben wel iets anders eten dan ik bij andere afrikaanse restaurants gewend ben. Iets om te onthouden als ik weer eens rond etenstijd in Den Haag ben  ;)

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.314
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #171 Gepost op: 15 april 2017, 08:53:04 »
Mogogo in Den Haag; iemand een ervaring te delen?

Nog niet geweest, maar wel eens leuk om te doen!

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #172 Gepost op: 15 april 2017, 22:09:12 »
Ik at engera's met een pittig spinazie gerecht, waarbij ook kikkererwten in saus werden geserveerd. Dat was lekker, maar ik had gehoopt dat ze een lekker pompoengerecht serveerden die ik eerder eens in Delft bij een Ethiopier gegeten heb.

Het was lekker, en goede service. De varieteit voor vegetariers/nisten was ok maar niet heel groot. Minpunt was dat het allemaal best lang duurde voor eea op tafel kwam (ook de koffie na die tijd) terwijl het niet zo druk was.
« Laatst bewerkt op: 28 april 2017, 21:31:27 door Indira »
Za Zemiata!

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.314
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #173 Gepost op: 06 mei 2017, 08:32:30 »
Mijn neef heeft samen o.a. met zijn vriendin sinds een paar maanden een vegetarisch restaurant in Den Haag, The leaf, aan het spui. Nu moet ik natuurlijk binnenkort eens langsgaan, want familie enzo, maar ik ben benieuwd of hier al mensen er gegeten hebben?

http://www.theleaf.nl/

Gisteren hier eindelijk eens geweest, en ik was wel verrast. Ik vind de menukaart een beetje onevenwichtig, maar het eten is erg vers en smaakvol. Royale porties en niet duur. Leuk om voor of na de film naartoe te gaan.

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.522
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #174 Gepost op: 06 mei 2017, 23:01:51 »
Fijn om te horen  :) Ik ben er nog steeds niet geweest, erg he. Maar ga ik zeker een keertje binnenkort doen.

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #175 Gepost op: 12 januari 2018, 22:49:31 »
Ik ga morgen eten bij Bog in Den Haag. Ben heel benieuwd!
Za Zemiata!

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.314
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #176 Gepost op: 16 februari 2018, 11:43:53 »
Gisteren eindelijk eens bij Jamie's Italian in Den Haag geweest: verrassing van mijn vriend. Leuk!

Het eten was ok, maar geen superlatieven. Het was nogal aan de zoute kant. De tomatensaus bij de ravioli zelfs bremzout.Toen we dat tegen de ober zeiden trok die een gezicht van: "Dat heb ik wel eens eerder gehoord" en verder niks. Lekkere thee (in een pot) en alcoholvrije cocktails en voldoende vegetarische keuze! Over een paar maanden nog maar eens terug voor een nieuwe kans.

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #177 Gepost op: 26 februari 2018, 12:04:58 »
Mijn neef heeft samen o.a. met zijn vriendin sinds een paar maanden een vegetarisch restaurant in Den Haag, The leaf, aan het spui. Nu moet ik natuurlijk binnenkort eens langsgaan, want familie enzo, maar ik ben benieuwd of hier al mensen er gegeten hebben?

http://www.theleaf.nl/

Toevallig heb ik hier zaterdag gegeten! We hebben heerlijk gegeten. De ambiance was een beetje eenvoudig (doet aziatisch aan), maar het eten was heerlijk, met sojavleesvervangers die lekker vlezig zijn.

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.522
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #178 Gepost op: 26 februari 2018, 13:09:02 »
Fijn om te horen! Moet er nog steeds een keertje langs, ik vergeet het steeds (erg hè).

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.314
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #179 Gepost op: 13 juli 2020, 10:41:45 »
Mijn vriend en ik hadden oppas en we hadden nog een Diner Cadeaubon. Na lang zoeken (veel treurigheid en failliete zaken)op die site uitgekomen bij Ethica in Den Haag. Wat een leuke zaak is dat! Waarom heb ik het niet eerder ontdekt? Ze werken duurzaam en lokaal. Het is geen vegetarisch restaurant, maar een groot deel van de kaart wel. Het vlees is van dieren die 'overschot' zijn in Nederland (benieuwd hoe ze dat regelen trouwens).

We hadden voor de auberginerolletjes en loempia's, als hoofd beide de mini rijsttafel (die was geniaal), toe citroentaart en chocolade financier. Erg leuke zaak, kom er zeker nog eens terug (misschien buiten, daar vond ik het zaterdag te fris voor).