|
nicky_too
|
 |
« Gepost op: Januari 03, 2005, 09:12:56 » |
|
En verhip! Gisteren naar de eerste koopzondag van 2005 en ik heb inderdaad voor weinig leuke kleding kunnen kopen. Als ik nu iets uit het rek trek (nog wel een grote maat, maar toch...) past het me gewoon!
Ik ben nu halverwege mijn 10 dagen extra fietsen. Gisteren heb ik een rustdag gehouden, want ik had echt onwijze spierpijn! Straks ga ik dus weer op de hometrainer.
Nu weet ik nog niet wat het in gewicht doet, maar ik lijk hier en daar alweer een halve tot een hele centimeter kwijt te zijn en dat in 5 dagen! Morgen moet ik naar de dokter om weer mijn bloed te laten prikken. Spannend, want ik moet nu bloedsuikerniveau 6 hebben.
En zaterdag weer naar de diėtiste, eens zien wat de weegschaal daar zet en vooral: wat zegt de vetmeter?
|
|
|
|
|
|
"AAAH!!" "HMPF!"
|
|
|
|
Kiwi
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 03, 2005, 09:17:44 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marie
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 03, 2005, 13:06:34 » |
|
Dit jaar ben ik, in tegenstelling tot de twee jaar ervoor, in december niet aangekomen! Vorig jaar kon ik 2 kilo bijschrijven en het jaar ervoor zelfs 3 (hoe het daar weer voor zat weer ik niet). Maar nu! Een poosje geleden woog ik 78 kilo en nu 75. Minder snoepen helpt!
|
|
|
|
|
|
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid
|
|
|
|
Aiko
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 03, 2005, 13:48:15 » |
|
Ik ben nu halverwege mijn 10 dagen extra fietsen. Gisteren heb ik een rustdag gehouden, want ik had echt onwijze spierpijn! Straks ga ik dus weer op de hometrainer. Jij maakt mij niet wijs dat hometrainerfietsen over het algemeen leuker is dan buiten fietsen. En als je buiten fietst zul je minder op de tijd letten en meer kilometers gaan maken, al was het alleen maar omdat je nog twintig kilometer richting huis moet terwijl je eigenlijk geen zin meer hebt. Mijn fiets staat nog bij de fietsendokter, bah, ik wil nu fietsen...!
|
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: morgen om 16:28:05 door Aiko »
|
|
|
|
nicky_too
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 03, 2005, 15:57:33 » |
|
Buiten fietsen is ook leuker, maar ik doe het liever niet nu. Geen zin in. Trouwens, ik zet mijn laptop boven (pal naast de hometrainer), stop er een dvd in en ik vermaak me wel.
|
|
|
|
|
|
"AAAH!!" "HMPF!"
|
|
|
|
nicky_too
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 04, 2005, 10:41:00 » |
|
Ben vanmorgen bij de dokter geweest. Nuchter was mijn bloedglucose 5,7 Onder de 6, dus goed!  Inmiddels ben ik sinds september ook al zo'n 4,5 kilo kwijt en diverse centimeters. Mijn huisarts concludeerde dus al dat als ik zo doorga we misschien de medicijnen moeten gaan minderen! Dat zou fijn zijn! Tot vandaag realiseerde ik me niet hoe goed ik het eigenlijk doe. 4,5 kilo klinkt niet veel, maar wel als je beseft dat ik halverwege oktober pas echt meer ben gaan sporten.
|
|
|
|
|
|
"AAAH!!" "HMPF!"
|
|
|
|
Marie
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 04, 2005, 10:45:55 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicky_too
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 04, 2005, 10:47:53 » |
|
Tjee, da's teveel eer, hoor... 
|
|
|
|
|
|
"AAAH!!" "HMPF!"
|
|
|
|
Marie
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 04, 2005, 10:49:05 » |
|
Ik ben gewoon in een goede bui 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicky_too
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 04, 2005, 10:51:44 » |
|
Ik ook. Leuk dat we onze goede buien zo kunnen delen dan, he? 
|
|
|
|
|
|
"AAAH!!" "HMPF!"
|
|
|
|
nicky_too
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 08, 2005, 16:32:12 » |
|
Waar zijn de andere afvallers??? (afgevallen zeker?)  Anyway, ik ben vandaag bij de diėtiste geweest en het resultaat van 10 dagen flink op de hometrainer is zichtbaar. Ik ben in ieder geval in die 10 dagen bijna een kilo kwijt geraakt. Daarnaast natuurlijk hier en daar een halve tot een hele centimeter (ja, in 10 dagen!). Maar ik ben nu een maand niet bij de diėtiste geweest en mijn vetpercentage heeft me versteld doen staan! In die maand is dat met 1,2% gezakt  Ik verwachtte 1 of 2 tiende procent, maar dit??? Wow...
|
|
|
|
|
|
"AAAH!!" "HMPF!"
|
|
|
|
nicky_too
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Januari 08, 2005, 19:09:36 » |
|
Dat klopt. Het valt niet mee. Ik moest voor 1 kilo 10 dagen lang elke dag minstens anderhalf uur sporten. Da's dus op de hometrainer, behalve op de dagen dat ik al naar de fitness ga en paard rij. Wordt je niet echt vrolijk van... Maar goed, het resultaat is er wel naar en ik ga het nu om de week doen. Dus 5 dagen zo intensief en 5 dagen 'normaal' (dat komt neer op een half uur hometrainer per dag). Dat trek ik wel.
|
|
|
|
|
|
"AAAH!!" "HMPF!"
|
|
|
|
nicky_too
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Januari 08, 2005, 20:48:13 » |
|
Ik durf niet te zeggen dat ik door het paardrijden afval, maar ik word er wel fitter van. Sowieso zijn er bij mij twee dingen waardoor ik niet zo snel afval: 1. ik heb geen aanleg om af te vallen (ik moet er dus meer voor doen dan anderen); 2. ik rij maar 1x per week paard (een half uur), dus dat helpt niet echt, he? 
|
|
|
|
|
|
"AAAH!!" "HMPF!"
|
|
|
|
nicky_too
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Januari 08, 2005, 21:06:00 » |
|
Omdat ik privéles heb. 
|
|
|
|
|
|
"AAAH!!" "HMPF!"
|
|
|
|
Draek
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Januari 23, 2005, 12:10:25 » |
|
Ik ben toch wel zo een 10-15 kg afgevallen op curacao. Nog even doorzetten voor zo een 5-8 kg de komende tijd. En dan ben ik op ideaal gewicht (tenminste volgens mijzelf).
|
|
|
|
|
|
Stem op de Partij voor de Dieren
|
|
|
|
Draek
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Januari 23, 2005, 12:56:30 » |
|
wow das veel, hoe heb je dat gedaan?
Ik heb gezwemmen, gedoken, veel uitgegaan, gelopen, e.d. Voorheen zat ik meer achter de computer Daarnaast niet echt veel gegeten tussendoor. Het was vooral ochtend, middag en avondeten. Wat dan bestond uit brood, salades, groenten. En dat is in 5 en een halve maand. Nu moet ik denk wel meer op mijn eten gaan letten. Het moet er natuurlijk niet opeens weer gaan bijvliegen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lovelocker
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Januari 23, 2005, 14:45:12 » |
|
Zo! Dat heb je stilletjes gedaan. Goed hoor!
|
|
|
|
|
|
de tuin: dat ben ik
|
|
|
|
Draek
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Januari 23, 2005, 18:33:25 » |
|
Ik heb net van een vriend een stapmeter gekregen. Die telt hoeveel stappen je doet per dag en je moet er 10000 per dag maken.  Hij is met een onderzoek bezig daarmee enzo bij de uva. Grappig ding. Nu moet ik er nog 10000- 500 doen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aiko
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Januari 23, 2005, 19:18:01 » |
|
een stapmeter
Ook bekend als pedometer, een veel leukere naam...!
|
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: morgen om 16:28:05 door Aiko »
|
|
|
|
willem
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Januari 23, 2005, 19:47:20 » |
|
wat klinkt dat woord naar een persoon met een rare sexuele afwijking.
|
|
|
|
|
|
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken
|
|
|
|