|
lieve lijn
|
 |
« Antwoord #980 Gepost op: Juli 26, 2010, 13:16:25 » |
|
|
|
|
|
|
|
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!
|
|
|
|
~*~Gwennepen~*~
|
 |
« Antwoord #981 Gepost op: Juli 26, 2010, 13:19:33 » |
|
Klinkt erg ver@ñtwoord. 
|
|
|
|
|
|
mollig, kippig en kattig
|
|
|
|
Hizikigrrrl
|
 |
« Antwoord #982 Gepost op: Juli 26, 2010, 16:55:53 » |
|
Als kind snoepte ik ook ongelooflijk veel en at ik ongezond, daar heb ik mijn lichaam ook behoorlijk mee verneukt vermoed ik. Maar slank dat ik altijd was! Ik was niet zozeer misselijk, maar had wel last van mijn buik en voelde me echt vergiftigd, slap en trillerig. Komt ook omdat ik verder bijna niets gegeten had. Overigens gaat de lol er na het 3e Magnumpje wel van af, maar daar zit een theorie achter: http://www.fourhourworkweek.com/blog/2007/04/06/how-to-lose-20-lbs-of-fat-in-30-days-without-doing-any-exercise/Rule #4: Take one day off per week I recommend Saturdays as your “Dieters Gone Wild” day. I am allowed to eat whatever I want on Saturdays, and I go out of my way to eat ice cream, Snickers, Take 5, and all of my other vices in excess. I make myself a little sick and don’t want to look at any of it for the rest of the week. Paradoxically, dramatically spiking caloric intake in this way once per week increases fat loss by ensuring that your metabolic rate (thyroid function, etc.) doesn’t downregulate from extended caloric restriction. That’s right: eating pure crap can help you lose fat. Welcome to Utopia.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~*~Gwennepen~*~
|
 |
« Antwoord #983 Gepost op: Juli 26, 2010, 20:07:27 » |
|
|
|
|
|
|
|
mollig, kippig en kattig
|
|
|
|
Kiwi
|
 |
« Antwoord #984 Gepost op: Juli 26, 2010, 20:16:23 » |
|
Eh... dat zei Poek een pagina geleden ook al. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slog@ñ
|
 |
« Antwoord #985 Gepost op: Juli 26, 2010, 20:38:23 » |
|
Mooi! Dan kan ik dezelfde vraag ook aan Gwen stellen: Waarom eigenlijk in de afvaldraad? Als extra motivatie of om aan te geven dat het nog wel meevalt zolang je nog geen 45 stenen weegt? Poek gaf niet echt een antwoord.
|
|
|
|
|
|
Satan called. He wants his weather back.
|
|
|
|
Hizikigrrrl
|
 |
« Antwoord #986 Gepost op: Juli 26, 2010, 20:44:50 » |
|
Volgens mij is er ook iets mis met de partners van die extreem obese mensen. Die willen ze afhankelijk van hen houden ofzoiets.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aiko
|
 |
« Antwoord #987 Gepost op: Juli 26, 2010, 21:03:11 » |
|
Volgens mij is er ook iets mis met de partners van die extreem obese mensen. Die willen ze afhankelijk van hen houden ofzoiets.
Vorig jaar daar eens een documentaire over gezien. Een duidelijke opzet van de echtgenoten om hun volle vrouwen zo rond en vol mogelijk te krijgen. De afhankelijkheid zal er ongetwijfeld wel een rol in hebben gespeeld, maar het voornaamst excuus dat ze zelf aanreikten was dat ze die plooien gewoon erg aantrekkelijk vonden. Daar was zelfs nog een naam voor, dit type mannen die vrouwen met eten overdadig verwennen. Ontschoten, natuurlijk...
|
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: morgen om 16:28:05 door Aiko »
|
|
|
|
Kiwi
|
 |
« Antwoord #988 Gepost op: Juli 26, 2010, 21:04:17 » |
|
Feeders toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lelle
|
 |
« Antwoord #989 Gepost op: Juli 26, 2010, 22:01:04 » |
|
Vorig jaar daar eens een documentaire over gezien. Een duidelijke opzet van de echtgenoten om hun volle vrouwen zo rond en vol mogelijk te krijgen. De afhankelijkheid zal er ongetwijfeld wel een rol in hebben gespeeld, maar het voornaamst excuus dat ze zelf aanreikten was dat ze die plooien gewoon erg aantrekkelijk vonden. Daar was zelfs nog een naam voor, dit type mannen die vrouwen met eten overdadig verwennen. Ontschoten, natuurlijk... Docu ook gezien, maar langer terug. Zelfs mannen die stiekem calorierijke troep door gewoon voer mengden. Bizar en als zoveel dingen, schandalig.
|
|
|
|
|
|
I high fived a shark, and then we ate burritos." - Martin Luther King Jr.'s other dream.
|
|
|
|
Hizikigrrrl
|
 |
« Antwoord #990 Gepost op: Juli 26, 2010, 23:23:18 » |
|
Het ging dan om van die enorme plooien waar ook nog eens zweren in ontstaan? Ieuw... Echt een soort van fetisch dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~*~Gwennepen~*~
|
 |
« Antwoord #991 Gepost op: Juli 27, 2010, 08:54:48 » |
|
Oeps, dat was ook niet de eerste keer. Ik ben geloof ik een beetje laks met op links klikken.  Sorry Poek. 
|
|
|
|
|
|
mollig, kippig en kattig
|
|
|
|
Poek
|
 |
« Antwoord #992 Gepost op: Juli 27, 2010, 10:36:58 » |
|
Je luistert nooit naar mij 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~*~Gwennepen~*~
|
 |
« Antwoord #993 Gepost op: Juli 27, 2010, 14:50:02 » |
|
Het was echt toeval 
|
|
|
|
|
|
mollig, kippig en kattig
|
|
|
|
Kiwi
|
 |
« Antwoord #994 Gepost op: Augustus 23, 2010, 23:58:54 » |
|
Waarom zou dat? Een handje zonnebloempitten geeft evenveel calorieen als 4 soesjes gevuld met slagroom. Noten en zaden zijn gezond, maar je kunt ze beter ongeroosterd eten. Geldt dat ook als je ze zelf roostert (zonder vet, in een droge koekenpan)?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hizikigrrrl
|
 |
« Antwoord #995 Gepost op: Augustus 24, 2010, 01:33:48 » |
|
Waarom zou dat? Een handje zonnebloempitten geeft evenveel calorieen als 4 soesjes gevuld met slagroom. Noten en zaden zijn gezond, maar je kunt ze beter ongeroosterd eten. Geldt dat ook als je ze zelf roostert (zonder vet, in een droge koekenpan)? Het roosteren kan ervoor zorgen dat de essentiele vetzuren hun gezonde kwaliteiten verliezen (daarom mag je ook lijnzaadolie niet verhitten). Ik lees ergens dat je noten wel in de oven voor zo'n 15-20 minuten mag roosteren op 75C, maar ik vraag me af of dat zoden aan de dijk zet qua smaakbeleving.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slog@ñ
|
 |
« Antwoord #996 Gepost op: Augustus 24, 2010, 01:37:12 » |
|
Ik lees ergens dat je noten wel in de oven voor zo'n 15-20 minuten mag roosteren op 75C
Waar is Natubes eigenlijk gebleven....
|
|
|
|
|
|
Satan called. He wants his weather back.
|
|
|
|
Eline
|
 |
« Antwoord #997 Gepost op: Augustus 28, 2010, 22:56:11 » |
|
Ik wil de laatste maanden elke dag op dieet. (maar 's avonds vergeet ik dat altijd handigjes)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kiwi
|
 |
« Antwoord #998 Gepost op: Augustus 30, 2010, 20:18:46 » |
|
Sinds ik geen veganist meer ben (en ik na een lelijke blessure ook niet meer hardloop) zijn de kilo's er weer aangevlogen. Nog niet zo heel lang geleden was ik zwaarder dan ik ooit geweest ben, met een gevaarlijk hoge BMI, dus er moest hoognodig iets gebeuren. Ik geloof niet zo in (crash)diëten, dus ik wil mijn eetpatroon blijvend veranderen. Dat werkt op de lange termijn beter dan in vliegende vaart veel afvallen volgens mij. Ik probeer nu zo gezond mogelijk te eten; zoveel mogelijk pure, onbewerkte producten, geen light-spullen meer, geen snacks, zo min mogelijk snoep. Veel groenten, regelmatig (om de paar uur) iets eten, aandacht besteden aan wat ik in mijn mond stop. Om het nog enigszins leefbaar te houden voor mezelf mag ik elke dag een stukje pure chocolade bij de thee, en eet ik verder gewoon alles (dus ook patat, pizza en taart), alleen dan wel in beperkte hoeveelheden en niet al te vaak. Inmiddels ben ik al elf kilo afgevallen. Er moeten nog veel meer kilo's af, maar het begin is er!  Binnenkort begin ik trouwens met pilates, en ik ga ook weer aquarobiccen, omdat meer bewegen helemaal geen kwaad kan voor mij. 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Augustus 30, 2010, 20:23:09 door Kiwi »
|
|
|
|
|
|
Eline
|
 |
« Antwoord #999 Gepost op: Augustus 30, 2010, 20:23:06 » |
|
Sinds ik geen veganist meer ben (en ook niet meer hardloop) zijn de kilo's er weer aangevlogen. Nog niet zo heel lang geleden was ik zwaarder dan ik ooit geweest ben, met een gevaarlijk hoge BMI, dus er moest hoognodig iets gebeuren. Ik geloof niet zo in (crash)diëten, dus ik wil mijn eetpatroon blijvend veranderen. Dat werkt op de lange termijn beter dan in vliegende vaart veel afvallen volgens mij. Ik probeer nu zo gezond mogelijk te eten; zoveel mogelijk pure, onbewerkte producten, geen light-spullen meer, geen snacks, zo min mogelijk snoep. Veel groenten, regelmatig (om de paar uur) iets eten, aandacht besteden aan wat ik in mijn mond stop. Om het nog enigszins leefbaar te houden voor mezelf mag ik elke dag een stukje pure chocolade bij de thee, en eet ik verder gewoon alles (dus ook patat, pizza en taart), alleen dan wel in beperkte hoeveelheden en niet al te vaak. Inmiddels ben ik al elf kilo afgevallen. Er moeten nog veel meer kilo's af, maar het begin is er!  WOW 11! das super!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|