Mei 21, 2012, 15:56:37 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: maanzaad

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer - Gespot: Italiaanse carré
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Nassau (Bahamas)  (gelezen 2592 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
rootie
Gast
« Gepost op: Maart 05, 2006, 21:19:12 »

Iemand ervaring met het veganistisch eten in Nassau? Wat ik ook zoek op het internet ik vind er niets over terug en begin me een beetje zorgen te maken  Undecided
Kan natuurlijk wel koekjes meenemen en ter plaatse fruit kopen maar ik verblijf op hotel en beschik dus niet over een keukentje om zelf iets klaar te maken.
Tips altijd welkom!  Cheesy
Ona
Ervaren forumgebruiker

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 06, 2006, 21:23:22 »

Iemand ervaring met het veganistisch eten in Nassau? Wat ik ook zoek op het internet ik vind er niets over terug en begin me een beetje zorgen te maken  Undecided
Kan natuurlijk wel koekjes meenemen en ter plaatse fruit kopen maar ik verblijf op hotel en beschik dus niet over een keukentje om zelf iets klaar te maken.
Tips altijd welkom!  Cheesy

Tip: ga niet! Er is vast niks te krijgen daar en geef je ticket aan mij....  Wink

Nee even serejeus, ik kan je geen tips geven maar ik neem aan dat ze op de 'Carribean' uitstekend groente en fruit hebben dus er zal vast ook voldoende vegetarisch te eten zijn.

Oh wacht bij nadere inspectie vond ik o.a. dit: http://www.10best.com/Nassau/Restaurants/Lunch/index.html?businessID=13074
« Laatste verandering: Maart 11, 2006, 00:32:40 door Ona » Gelogd
rootie
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 10, 2006, 17:18:30 »

amai tof! Hoe heb je da gevonden? (heb echt lang zitten zoeken!)
Ik ga het zeker eens proberen  Grin
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: