Februari 10, 2012, 21:33:23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: karwijzaad

Koken Bombay aloo - Chili sin carne - Zopie (en koek)
Producten Comfort food - Soepboek Keet Smakelijk - The Art of French Baking - Ginette Mathiot
Actueel Januari 2012: een nieuw jaar, een nieuwe smaak - pizza voor spleetoog - Vegetarische workshop in de Librije - Blue Monday shoptherapie: vegetarisch-verantwoorde accessoires
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 ... 10 11 12 [13]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Verliefd worden op iemand die wél vlees eet..  (gelezen 18787 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
lieve lijn
Mega-forummer

Geslacht: Vrouw

lieflijntje
« Antwoord #240 Gepost op: Vandaag om 17:13:08 »

Al mijn relaties tot nu toe waren met niet vega's.. Helaas jammer maar waar, ik ben ook pas 1 x een  vegetarisch etend exemplaar tegen gekomen die leuk genoeg was als datemateriaal. Ook ik knap dus niet af op wat op zijn bord ligt. al moet ik wel bekennen dat ik het hem niet direct vergeven heb dat ie op oze 1e x samen uit eten spareribs bestelde. Iemand is gelukkig meer dan hij eet

En ik denk ook dat als we samen gaan wonen dat het vanzelf wel goed komt. Hij eet bij mij meer dan bij zijn moeder  Wink

Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!
Pagina's: 1 ... 10 11 12 [13]   Omhoog
  Print  

Ga naar: