Mei 22, 2012, 20:49:51 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nieuw in de vraagbaak: Vegetarisch eten op feestjes en bedrijfsuitjes.

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Canada  (gelezen 7214 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
@rno
Super-forummer

Geslacht: Man

vegwijzer
« Antwoord #20 Gepost op: December 08, 2008, 23:02:11 »

Mocht iemand nog iets over Canada willen weten. Ik heb een levenslange vegetarische Nederlandse vriendin in Canada.

Stuur even een persoonlijk bericht.

Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!
Chantal
Ervaren forumgebruiker

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #21 Gepost op: Juli 10, 2009, 14:05:36 »

Als je in Edmonton bent (niet dat daar verder veel te doen is in je vakantie, al was de botanische tuin leuk; ik was op bezoek), zou ik zeker eens OPM proberen. Niet vegetarisch, maar wel veel gerechten die ze vegetarisch kunnen maken met vleesvervangers. Lekker eten, leuke sfeer, een echte aanrader. Ik heb er twee keer gegeten toen ik er vorig jaar was.
Lelle
Mega-forummer

« Antwoord #22 Gepost op: Juli 10, 2009, 15:52:13 »

Als je iets over west Canada wilt weten (Vancouver, B.C, en omstreken) dan kun je ook altijd bij mij terecht hoor. Ben er opgegroeid dus weet er aardig wat vanaf.
Wat vegetarisch eten betreft zit je daar wel net zo goed als hier, zeer veel mogelijkheden.
Dat ik hier kwam wonen, nu zo'n 18 jaar geleden had je daar in de supermarkten al een heel vegetarisch segment, terwijl je hier alleen nog maar die vieze 'hamburger' hamburgers had.

EN het is er zo mooi he..... Zou er best wel weer willen gaan wonen....*zucht...

I high fived a shark, and then we ate burritos." - Martin Luther King Jr.'s other dream.
Lelle
Mega-forummer

« Antwoord #23 Gepost op: Juli 10, 2009, 15:53:58 »

Als je in Edmonton bent (niet dat daar verder veel te doen is in je vakantie, al was de botanische tuin leuk; ik was op bezoek), zou ik zeker eens OPM proberen. Niet vegetarisch, maar wel veel gerechten die ze vegetarisch kunnen maken met vleesvervangers. Lekker eten, leuke sfeer, een echte aanrader. Ik heb er twee keer gegeten toen ik er vorig jaar was.
West Edmonton Mall!
Ok heb je ook na een dag (of twee) wel weer gezien, maar vond t wel super.

I high fived a shark, and then we ate burritos." - Martin Luther King Jr.'s other dream.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: