Vegetarisch - voor iedereen > Vegetarische producten

Vegetarische kaas, de Vegatopia kaaslijst

<< < (70/72) > >>

Yehudith:
Sinds kort (?) is de biologische cottage cheese van de AH ook met vegetarisch stremsel. Vind ik fijn :)!

jol:

--- Citaat van: Yehudith op 03 maart 2017, 17:37:39 ---Sinds kort (?) is de biologische cottage cheese van de AH ook met vegetarisch stremsel. Vind ik fijn :)!

--- Einde van citaat ---

Ik ook! Ik begrijp alleen niet dat de biologische kwark niet ook met vegetarisch stremsel gemaakt wordt, dat zou in lijn zijn met de biologische kaas en de biologische cottage cheese. Maar het is niet zo, ik heb het bij ze nagevraagd.  :(

Windigo:

--- Citaat van: Yehudith op 03 maart 2017, 17:37:39 ---Sinds kort (?) is de biologische cottage cheese van de AH ook met vegetarisch stremsel. Vind ik fijn :)!

--- Einde van citaat ---

Ik ook!

Yehudith:
Ja, dat is raar, maar dat heb ik vaker met hun producten.

Vega-Robbie:
Momenteel op NPO3 bij de Keuringsdienst van waarde de bereiding van niet-vegetarische kaas (met beelden uit een kalverslachterij waar 2200 kalveren per dag worden "verwerkt" en van de lebmaag worden ontdaan) en vegetarische kaas met micro-bieel, vegetarisch stremsel.

Per geslacht kalf kan 10.000 liter kaas worden gestremd.

Internationaal gezien is Nederland een uitzondering, waar de meeste kazen niet vegetarisch zijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie