Mei 22, 2012, 21:11:22 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nieuw in de vraagbaak: Vegetarisch eten op feestjes en bedrijfsuitjes.

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Aldi  (gelezen 12049 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Dame Noire
Ervaren forumgebruiker

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #20 Gepost op: April 16, 2009, 14:17:21 »

In Nederland hebben ze ze ook, tenminste wel in Leiden maar niet in Maastricht Huh?
Madelief
Bekende op het forum
**

« Antwoord #21 Gepost op: April 16, 2009, 16:31:31 »

Maar het ene assortiment wil nog wel eens van de andere verschillen, hier bij de Aldi in de buurt hebben ze bijvoorbeeld geen bloemkoolschijven, maar in het centrum wel.  Undecided
braam
Gevorderde forumgebruiker

« Antwoord #22 Gepost op: April 17, 2009, 19:04:11 »

Aldi Beverwijk heeft ze ook.
Jippia
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #23 Gepost op: Mei 22, 2009, 13:13:46 »

In Zutphen en in Apeldoorn zijn de medaillons ook te koop. Ik koop ze weleens voor mijn man. Voor als ik een veganistische burger/schijf heb die hij niet zo lekker vindt.

Verbeter de wereld, sponsor een kind.
Vega-Robbie
Ervaren forumgebruiker

Geslacht: Man

« Antwoord #24 Gepost op: Juni 25, 2010, 21:06:18 »

Er werd al over bloemkoolburgers gesproken in dit topic, maar vanavond zag ik bij de plaatselijke ALDI in de koelcel dozen met opdruk VEGETARISCHE PRODUCTEN. Er bleken diverse varianten in de doos te zitten. Heb geselecteerd:
- vega schnitzel
- vega groenteschijf
- vega hamburger

Goed nieuws!
« Laatste verandering: Juni 25, 2010, 21:09:27 door Vega-Robbie » Gelogd
haantje
Mega-forummer

« Antwoord #25 Gepost op: Juni 25, 2010, 21:42:43 »

Die hebben ze toch al een hele poos? Ik vind de schnitzels altijd erg lekker en vriendje (niet-vegetarier) ook, dus dat komt goed uit!

"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.
Vega-Robbie
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #26 Gepost op: Juni 29, 2010, 01:07:57 »

Die hebben ze toch al een hele poos? Ik vind de schnitzels altijd erg lekker en vriendje (niet-vegetarier) ook, dus dat komt goed uit!
Oh, kan best; wij ontdekten het pas afgelopen vrijdagavond. Goede zaak dat ALDI een (nog bescheiden) assortiment heeft. Hun producten komen vaak goed uit de vergelijkende tests. Ik ben ook gek op hun acties met radio's, computers e.d.
LL de Ling
Global Moderator
Mega-forummer

ellendeling LLdeling
« Antwoord #27 Gepost op: Juli 27, 2010, 20:09:48 »

Zag ze net in de folder staan. Toch maar eens proberen!

(Want volgens mij was het Eelco die de pepitamix aanraadde, die hadden we laatst mee op vakantie en is inderdaad erg lekker, ga er dus sowieso een keer naartoe).
Grote Grutjes
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #28 Gepost op: Augustus 03, 2010, 09:09:12 »

In Nederland hebben ze ze ook, tenminste wel in Leiden maar niet in Maastricht Huh?

Welke in Leiden?
Dame Noire
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #29 Gepost op: Augustus 03, 2010, 11:41:04 »

Die aan de Stationsstraat, overigens klopt mijn eerdere bericht niet meer want ze zijn inmiddels ook in het verder doorgaans niet-heel-vegetarier-vriendelijke Limburg doorgedrongen  Grin
greet
Super-forummer

« Antwoord #30 Gepost op: Augustus 03, 2010, 20:27:27 »

Het zijn dezelfde als die van Vivera, worden zelfs in dezelfde fabriek gemaakt, stond een tijdje geleden in de krant. Alleen wel een euro ofzo goedkoper... Roll Eyes
Lelle
Mega-forummer

« Antwoord #31 Gepost op: Augustus 03, 2010, 20:46:17 »

Huh? Ze zien er toch heel anders uit dan die van vivera. Ze smaken ook anders. Dacht ik.

I high fived a shark, and then we ate burritos." - Martin Luther King Jr.'s other dream.
Eelco
Administrator
Mega-forummer

eelcoherder
« Antwoord #32 Gepost op: Augustus 04, 2010, 01:54:39 »

Er werd al over bloemkoolburgers gesproken in dit topic, maar vanavond zag ik bij de plaatselijke ALDI in de koelcel dozen met opdruk VEGETARISCHE PRODUCTEN. Er bleken diverse varianten in de doos te zitten. Heb geselecteerd:
- vega schnitzel
- vega groenteschijf
- vega hamburger

Goed nieuws!
Volgens mij zijn die al langere tijd af en toe wel en af en toe niet te krijgen bij Aldi Nederland. Ik heb ze in mijn Enschedetijd wel eens gekocht, en ja, vooral de groenteschijven en de schnitzel zijn de moeite waard. Gewoon eerlijke, smakelijke vegadingen.

(Want volgens mij was het Eelco die de pepitamix aanraadde, die hadden we laatst mee op vakantie en is inderdaad erg lekker, ga er dus sowieso een keer naartoe).
Yep!

This is between me and the vegetable.
greet
Super-forummer

« Antwoord #33 Gepost op: Augustus 04, 2010, 13:43:17 »

Huh? Ze zien er toch heel anders uit dan die van vivera. Ze smaken ook anders. Dacht ik.

Misschien hebben jullie der andere. Of heb ik een ander merk voor dan vivera. Hmmmm, mss nog eens opzoeken.

Gevonden! kijk maar eens.
Aldi en vivera (doorlkikken naar producten)
En maar 1,79 euro. Maar ze hebben wel alleen de balletjes, de snitsel, de groenten en gewone burger.
« Laatste verandering: Augustus 04, 2010, 13:53:35 door greet » Gelogd
Lelle
Mega-forummer

« Antwoord #34 Gepost op: Augustus 04, 2010, 15:13:24 »

Mijn vader werkte vroegah voor SKB waar ze o.a. aquafresh tandpasta verkochten. Na het vullen van de aquafreshflesjes werden er gewoon andere flesjes aan de machine gehangen waar dus dezelfde tandpasta inging. Alleen in een goedkope verpakking en merkloos.
Dat zal dus idd met veel producten gebeuren.

I high fived a shark, and then we ate burritos." - Martin Luther King Jr.'s other dream.
Grote Grutjes
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #35 Gepost op: Augustus 04, 2010, 18:32:26 »

Ja, dat gaat vaak zo. Idem met de fritessaus van Gouda's Glorie trouwens, daar heb ik ook zo'n verhaal over gehoord.

Vanavond testen we de groentenburger, ben benieuwd wat mijn (vleesminnende) eega er van vindt.
« Laatste verandering: Augustus 04, 2010, 18:35:52 door Grote Grutjes » Gelogd
Grote Grutjes
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #36 Gepost op: Augustus 05, 2010, 14:12:07 »

Groentenburgers getest: we vonden ze wat droog maar wel oké met pindasaus. Gezien de prijs-kwaliteitverhouding zeker voor herhaling vatbaar.
Wombat
Super-forummer

« Antwoord #37 Gepost op: Augustus 05, 2010, 14:15:54 »

Proef je ze nog onder het geweld van pindasaus?
Grote Grutjes
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #38 Gepost op: Augustus 05, 2010, 20:59:04 »

Jawel hoor, niet te veel pindasaus er bij scheppen.
yvonne
Bekende op het forum
**

« Antwoord #39 Gepost op: Augustus 16, 2010, 22:17:38 »

Ook in Hengelo zijn de vega-produkten, hier hadden ze ook balletjes. Alles voor 1,69! Het werd tijd dat er ook eens wat aan de prijs werd gedaan. Ik verbaas me al jaren dat vega-produkten zoveel duurder moeten zijn dan dode varkens.
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  

Ga naar: