|
Annemieke
|
 |
« Antwoord #7420 Gepost op: Februari 09, 2010, 11:03:59 » |
|
Helaas moest ik vandaag naar het ziekenhuis omdat ik een milde vorm van zwangerschapsvergiftiging heb  Eiwit in de urine is hier een teken van. Morgen moet ik meer urine opsparen en dan krijg ik woensdag de uitslag. Zit ik boven de grens, dan zal ik ingeleid gaan worden. Ik hoop dat ik onder de grens zit, ik wil zo graag thuis kunnen bevallen  Met de baby gaat alles gelukkig heel goed, dat is wel weer extra gecontroleerd  Wij aten oesterzwammen met roerei en zelfgebakken brood. Simpel en snel  Vervelend Laurita, maar pin je alsjeblieft niet zo vast op de thuisbevalling, anders heb je er achteraf een vervelend gevoel over omdat het anders ging dan je hoopte. Enige wat telt is dat mama en kind goed uit de bevalling komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
greet
|
 |
« Antwoord #7421 Gepost op: Februari 09, 2010, 12:36:37 » |
|
Helaas moest ik vandaag naar het ziekenhuis omdat ik een milde vorm van zwangerschapsvergiftiging heb  Eiwit in de urine is hier een teken van. Morgen moet ik meer urine opsparen en dan krijg ik woensdag de uitslag. Zit ik boven de grens, dan zal ik ingeleid gaan worden. Ik hoop dat ik onder de grens zit, ik wil zo graag thuis kunnen bevallen  Met de baby gaat alles gelukkig heel goed, dat is wel weer extra gecontroleerd  Wij aten oesterzwammen met roerei en zelfgebakken brood. Simpel en snel  Vervelend Laurita, maar pin je alsjeblieft niet zo vast op de thuisbevalling, anders heb je er achteraf een vervelend gevoel over omdat het anders ging dan je hoopte. Enige wat telt is dat mama en kind goed uit de bevalling komen. Inderdaad!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lelle's Back
|
 |
« Antwoord #7422 Gepost op: Februari 09, 2010, 12:43:38 » |
|
Alvast succes en sterkte, Laurita!
Hier wordt er tijdelijk niet gegeten. Suffe verkoudheid breekt records in de je-ellendig-voelen afdeling. En moet zometeen naar mn werk/ studie op twee kopjes thee met honing. Bweehhhhhh.
|
|
|
|
|
|
I know I'm in my own little world, but it's o k. They know me here...
|
|
|
|
Gabs
|
 |
« Antwoord #7423 Gepost op: Februari 09, 2010, 14:01:57 » |
|
verse pasta met pepertje, knoflook en olijfolie en gegrilde pompoen met champignons... mmm...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wombat
|
 |
« Antwoord #7424 Gepost op: Februari 09, 2010, 16:03:15 » |
|
Pasta met tomatensaus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laurita_27
|
 |
« Antwoord #7425 Gepost op: Februari 09, 2010, 16:48:33 » |
|
Helaas moest ik vandaag naar het ziekenhuis omdat ik een milde vorm van zwangerschapsvergiftiging heb  Eiwit in de urine is hier een teken van. Morgen moet ik meer urine opsparen en dan krijg ik woensdag de uitslag. Zit ik boven de grens, dan zal ik ingeleid gaan worden. Ik hoop dat ik onder de grens zit, ik wil zo graag thuis kunnen bevallen  Met de baby gaat alles gelukkig heel goed, dat is wel weer extra gecontroleerd  Wij aten oesterzwammen met roerei en zelfgebakken brood. Simpel en snel  Vervelend Laurita, maar pin je alsjeblieft niet zo vast op de thuisbevalling, anders heb je er achteraf een vervelend gevoel over omdat het anders ging dan je hoopte. Enige wat telt is dat mama en kind goed uit de bevalling komen. Ja, da's zeker waar. Het aller-aller belangrijkste is nu de gezondheid van ons beiden. Misschien valt het woensdag toch weer mee.... Ontopic: gebakken aardappelschijfjes, rode kool met appel en een groentenburger van de AH.
|
|
|
|
|
|
"It’s how you see the world How many times can you see You can’t believe what you learn" (by Coldplay)
|
|
|
|
bambi
|
 |
« Antwoord #7426 Gepost op: Februari 09, 2010, 17:01:16 » |
|
Preitaart met feta.
|
|
|
|
|
|
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken
|
|
|
|
Dot
|
 |
« Antwoord #7427 Gepost op: Februari 09, 2010, 18:12:34 » |
|
Courgettesoep met brood.
|
|
|
|
|
|
Ze had een jurk met bloemknoppen aan en toen ze in de zon ging staan zijn al die knopjes één voor één open gegaan
|
|
|
|
LL de Ling
|
 |
« Antwoord #7428 Gepost op: Februari 09, 2010, 21:09:18 » |
|
AH kant en klare Gado Gado. Best goed comfortfood om zo naar binnen te schuiven als exel niet je beste vriend is 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieve lijn
|
 |
« Antwoord #7429 Gepost op: Februari 09, 2010, 21:12:01 » |
|
pasta ovensschotel.. maar vroeg me af waarom die de oven in moest 
|
|
|
|
|
|
A balanced diet is a bar of chocolate in each hand
|
|
|
|
Sven
|
 |
« Antwoord #7430 Gepost op: Februari 10, 2010, 08:32:04 » |
|
Pannenkoekjes van maïsmeel met gemengde groenten (diepvries).
Eigenlijk was het recept een experiment. Ik heb gewoon het tarwemeel vervangen door maïsmeel. 100gr meel, 2 eieren, 2,5dl melk. Het resultaat was niet slecht, maar de pannenkoeken braken redelijk gemakkelijk. De volgende keer ga ik proberen met een mengeling van tarwe- en maïsmeel voor meer 'soepele' pannenkoeken.
|
|
|
|
|
|
Als je echt ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen.
|
|
|
|
koekje
|
 |
« Antwoord #7431 Gepost op: Februari 10, 2010, 10:02:31 » |
|
Bami uit eigen wok.
|
|
|
|
|
|
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy
|
|
|
|
Djooiss
|
 |
« Antwoord #7432 Gepost op: Februari 10, 2010, 12:45:48 » |
|
Gisteren maar weer eens spruitjes gesnackt, eroverheen verkruimelde feta en gehakte nootjes. HMMM!
|
|
|
|
|
|
Life isn´t about waiting for the storm to pass.. it´s about getting out there and dancing in the rain
|
|
|
Windigo
Nieuw op het forum
|
 |
« Antwoord #7433 Gepost op: Februari 10, 2010, 12:57:09 » |
|
Gisteren maar weer eens spruitjes gesnackt, eroverheen verkruimelde feta en gehakte nootjes. HMMM!
Oh je brengt me op ideeën! Vanavond eet ik gekookte aardappels met gebakken champignons en gebakken uien, en een groene salade.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laurita_27
|
 |
« Antwoord #7434 Gepost op: Februari 10, 2010, 15:31:39 » |
|
Mijn mama is vandaag jarig en vanwege mijn zwangere, inmobiele toestand komt het gezin naar ons toe. We eten dan afhaal Thais of afhaal Indiaas. Ik hoop Indiaas 
|
|
|
|
|
|
"It’s how you see the world How many times can you see You can’t believe what you learn" (by Coldplay)
|
|
|
|
Eelco
|
 |
« Antwoord #7435 Gepost op: Februari 10, 2010, 21:37:43 » |
|
Ik ben weer thuis en K. had meteen maar twee vrouwelijke collega's te eten uitgenodigd en bedacht dat ik maar iets met bulgur moest maken  . Het werd: - Bulgur dus, met kardemom, korianderzaad en kurkuma voor de kleur - rode linzen, gele linzen, oogbonen en mungbonen met mosterd- en venkelzaad, fijngesneden tomaat, beetje knoflook, ketjap - wortelschijfjes in een saus van sinaasappelsap (ingedikt met sinaasappellikeur, rode balsamico en een schepje suiker) - stoofje van tomaat, puntpaprika en venkel, gekruid met kruidnagel, piment en verse peterselie - stukjes gepaneerde koolrabi (paneermeel vermengd met gemalen komijnzaad) Toe thee met vijgen.
|
|
|
|
|
|
I believe we can build a better world! Of course, it'll take a whole lot of rock, water & dirt. Also, not sure where to put it.
|
|
|
|
greet
|
 |
« Antwoord #7436 Gepost op: Februari 10, 2010, 21:43:11 » |
|
Ik ben weer thuis en K. had meteen maar twee vrouwelijke collega's te eten uitgenodigd en bedacht dat ik maar iets met bulgur moest maken  . Het werd: - Bulgur dus, met kardemom, korianderzaad en kurkuma voor de kleur - rode linzen, gele linzen, oogbonen en mungbonen met mosterd- en venkelzaad, fijngesneden tomaat, beetje knoflook, ketjap - wortelschijfjes in een saus van sinaasappelsap (ingedikt met sinaasappellikeur, rode balsamico en een schepje suiker) - stoofje van tomaat, puntpaprika en venkel, gekruid met kruidnagel, piment en verse peterselie - stukjes gepaneerde koolrabi (paneermeel vermengd met gemalen komijnzaad) Toe thee met vijgen. En hoe wordt ik collega? Ja, ik denk niet dat ik de enige ben, maar ik wil eens een keertje komen eten, seg seg.Zelf at ik pasta tomatenroomsaus wegens dat had ik nog in huis en verder niks en het sneeuwt hier dat het niet meer schoon is. Maar wel heel mooi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maartje!
|
 |
« Antwoord #7437 Gepost op: Februari 11, 2010, 10:02:53 » |
|
L had bietensoep gemaakt, en eergisteren een erg goed gelukte sajoervariant waar ik heel blij van werd 
|
|
|
|
|
|
This is between me and the vegetable!
|
|
|
Edda
Bekende op het forum

|
 |
« Antwoord #7438 Gepost op: Februari 11, 2010, 12:26:18 » |
|
tot zover boterhammetjes met smeerkaas.... nu nog eens gaan verzinnen wat we vanavond eten tussen het stalwerk, sporten en projectwerk door ...donderdagen...dramadagen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LL de Ling
|
 |
« Antwoord #7439 Gepost op: Februari 11, 2010, 15:32:02 » |
|
Gisteren maakte breivriendin die nog nooit risotto had gemaakt bietenrisotto. De oplettende lezer denkt: "He, dat heb ik vaker gezien!" Dat klopt, maar dit was een andere breivriendin. Was lekker en er werd weinig gebreid, wel veel gepraat en generd op de Iphone. Vandaag wil ik Annemiekes linzenpasta maken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|