Madelief
Bekende op het forum

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: December 01, 2009, 13:15:11 » |
|
Jaaaaa! Wat Greet zegt. <3
Oja, ik heb echt teveel kookboeken, en ik denk dat er wel een aantal weg kunnen.
Maar ze zijn nogal oud en daarnaast doe ik niet zoveel met macrobiotische en veganistische kookboeken. Maar ze zitten nu nog in de verhuisdoos, wellicht komen ze binnenkort tevoorschijn en kan ik iemand ergens mee verblijden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Madelief
Bekende op het forum

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: December 01, 2009, 13:18:54 » |
|
Oja, ik ben zelf trouwens nogal hard op zoek naar Pizza Pasta Pomodoro van Johanna Handschmann.  Heeft iemand die over? Dit boek wordt ook beschreven in dit topic http://www.vegatopia.com/smf/index.php?topic=2860.0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cat
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Januari 09, 2010, 11:47:04 » |
|
Hallo,
Is er iemand die het kookboek 'Puur vegetarisch' van Peter Berley heeft en het aan mij zou willen doorverkopen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lisette
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: Maart 20, 2010, 11:32:38 » |
|
staat het boek Puur Vegetarisch bij jou werkloos in de kast? Ik wil het heel graag overnemen van je.
Hartelijke groet, Lisette
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jambo
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: Mei 17, 2010, 15:40:51 » |
|
Ik ben op zoek naar het Atrium vegetarisch kookboek van Sarah Brown en kan het nergens meer verkrijgen. Heeft iemand het toevallig niet meer nodig, dan wil ik graag een exemplaar overnemen. 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Mei 17, 2010, 16:01:49 door LL de Ling »
|
|
|
|
|
|
Grbn
Gast
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: Juni 15, 2010, 23:58:05 » |
|
Ik heb het Handboek voor de Vinex-jager onlangs gekregen, slecht kado voor een vegetarier... PM me als je wilt ruilen. (als dat kan hier...)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cal¡mero
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: Juni 16, 2010, 00:04:41 » |
|
slecht kado voor een vegetarier...
Ik vermoed zomaar dat je meer kans maakt op werkelijk elk ander forum ter wereld dat niet een vegetariërsforum is. Maar hee, wie ben ik.
|
|
|
|
|
|
quoque erachter = ook ervoor
|
|
|
Truus Druyts
Nieuw op het forum
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: Februari 14, 2011, 12:57:17 » |
|
Hey .. ik typte de naam in van de man die ik zoek ... en hups ik kwam hier terecht! Peter Berley; Puur Vegetarisch, daar ben ik al een poos heel erg naarstig naar op zoek. Mijn vrouw wil het boek erg graag. Heb zelfs contact opgenomen met mijnheer Berley zelf, maar helaas: nergens meer te vinden. Heb jij ergens een werkeloos exemplaar, dan koop ik het graag van je over aan nieuwprijs. Warme groet Truus truus@o2-bvba.be
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hizikigrrrl
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: Juni 01, 2011, 23:10:12 » |
|
Heeft iemand het boek Slow Cooking van Joanne Glynn ergens liggen, evt. om te lenen?
ISBN: 9789058972163
Geleend bij de bieb!
|
|
|
|
« Laatste verandering: November 22, 2011, 00:36:23 door Hizikigrrrl »
|
|
|
|
|
|
|
monic
Nieuw op het forum
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: Juli 28, 2011, 14:02:10 » |
|
Ik ben m'n hele leven al vegetariër, en was ook een tijdje veganist. Ben nu m'n boekenkast aan het opdoeken. Doe veel op internet, en nooit meer iets met kookboeken. Wie heeft interesse in een boekenplank van 1m vol kookboeken (excl. plank ;-)
Mail maar! Groetjes, Monic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynnya
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: Juli 28, 2011, 15:22:56 » |
|
Welke veganistische kookboeken heb je?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SandraJongenelen
Nieuw op het forum
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: November 02, 2011, 12:09:52 » |
|
Beste lezers,
Meer dan heel graag zou ik het boek Madhur Jaffrey's Vegetarische Gerechten willen hebben. Wie heeft 'm in de kast en wil mij blij maken?
Ik lees graag je reactie. Met groetjes, Sandra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Annemieke
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: November 08, 2011, 20:51:59 » |
|
a vegan taste of Greece. Wil iemand die hebben tegen verzendkosten? (past in envelop) Het is een dun boekje met Griekse recepten, maar dan geveganiseerd. Dus veel met 'vegan cheese' enz. Kun je op zich ook zelf wel bedenken natuurlijk, maar ach, voor een paar postzegels voor je collectie. Bij interesse: stuur even een priveberichtje, want mij kennende ga ik hier vergeten om weer te kijken.  EDIT: hij is al weg!
|
|
|
|
« Laatste verandering: November 14, 2011, 12:56:16 door Annemieke »
|
|
|
|
|
|
Bast
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: November 13, 2011, 13:26:00 » |
|
Volgens mij heb ik daar de Mexicaanse en Indiaanse variant van, zelfde idee ook...
|
|
|
|
|
|
Geen betere buur dan moeder natuur
|
|
|
|
Bast
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: November 21, 2011, 17:22:11 » |
|
Beste lezers,
Meer dan heel graag zou ik het boek Madhur Jaffrey's Vegetarische Gerechten willen hebben. Wie heeft 'm in de kast en wil mij blij maken?
Ik lees graag je reactie. Met groetjes, Sandra
Die heb ik staan, erg fijn boek. Dusdanig fijn dat ik het niet weg wil doen. Ik zie deze ook nooit ergens 2ehands opduiken. @Hiziki Moest bij de kookboekenruilmeet nog aan je denken, want ik scoorde daar een ander boek van hem...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bast
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: November 30, 2011, 00:30:33 » |
|
Hoe is het Indische boek? Mijne is wel interessant, al is het wel erg veel vis en vlees voor mijn gevoel (niet geteld om balans op te maken). Niet zo uitgebreide recepten idd, hoe moet je een vleermuis schoonmaken  Ben wel benieuwd, maar 't moet nog even wachten met het uit proberen (nee, niet de vleermuis, die andere recepten)...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hizikigrrrl
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: November 30, 2011, 01:32:16 » |
|
Hoe is het Indische boek?
Super! Recensie volgt nog (nog altijd...)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|