Vegatopia Forum

Vega schoenen

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vega schoenen
« Reactie #540 Gepost op: 16 augustus 2015, 20:48:12 »
Afgezien dat Vega-life door kattenbeulen geleid wordt, bestellen bij Vegetarian Shoes is toch ook goedkoper?

Deze Helsinki shop heeft schoenen die in A'dam en Brighton niet meer te krijgen zijn! Aiko, ik heb ze gemaild, wacht nog even op bericht.. misschien bestel ik twee paar  ::) (...) twee keer nadenken, als ik maar geen spijt krijg..
Za Zemiata!

Re: Vega schoenen
« Reactie #541 Gepost op: 17 augustus 2015, 19:00:52 »
kattenbeulen???

Re: Vega schoenen
« Reactie #542 Gepost op: 17 augustus 2015, 19:33:45 »
Hi,

Als jullie nog even wachten, Helsinkibestellers dan doe ik misschien ook mee. Ik heb ze net een vraag gesteld over een paar schoenen. Worden de kosten nog lager  ;).
 

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vega schoenen
« Reactie #543 Gepost op: 17 augustus 2015, 20:37:59 »
Hi,

Als jullie nog even wachten, Helsinkibestellers dan doe ik misschien ook mee. Ik heb ze net een vraag gesteld over een paar schoenen. Worden de kosten nog lager  ;).

ik wacht ook nog op antwoord :)
Za Zemiata!

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vega schoenen
« Reactie #544 Gepost op: 01 september 2015, 19:26:25 »
Hi,

Als jullie nog even wachten, Helsinkibestellers dan doe ik misschien ook mee. Ik heb ze net een vraag gesteld over een paar schoenen. Worden de kosten nog lager  ;).

Heb je al een besluit genomen?
Za Zemiata!

Aiko

Re: Vega schoenen
« Reactie #545 Gepost op: 30 september 2015, 20:14:23 »
Helaas bleken ze uitverkocht, en niet meer gemaakt te worden...
Het alwetend internet maar even afgezocht, en zie dat er een webwinkeltje in Finland is dat 'mijn' Trail boot MkII type-maanstampers-maar-netjes-genoeg-om-ook-naar-kantoor-aan-te-hebben nog aanbieden. Gelijk maar een hoeveelheid schoenen besteld zodat ik een paar schoengeneraties vooruit kan.

Hiep hoi, ik heb mijn nieuw paar binnen! Ze net opgehaald bij Indira.
Ze ruiken nog heerlijk nieuw naar snoepjes. Ik zit me af te vragen of je daar high van kan worden, eigenlijk...

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vega schoenen
« Reactie #546 Gepost op: 30 september 2015, 20:35:19 »
haha. een nachtje op je kussen leggen Aiko!
Za Zemiata!

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.218
Re: Vega schoenen
« Reactie #547 Gepost op: 18 juni 2016, 21:15:08 »
Afgelopen week was ik in Londen en bij The Third Estate in Kentish Town kocht ik deze schoenen van Wills. :)
Gisteravond besloot ik ze aan te doen toen ik uitging (niet per definitie handig als je ze nog überhaupt niet hebt aan gehad behalve bij het passen); ze zaten echter prima de hele avond en ik draag ze doodleuk vandaag opnieuw. :D Wat nou inlopen. (Ik heb maat 40 gekocht trouwens, meestal heb ik 39; zwarte 39s die ik aan probeerde zaten een beetje krap en de bruine 39s die ze daar hadden zaten behoorlijk krap; de bruine 40s die ik uiteindelijk meenam een klein beetje krap, maar ze zouden nog iets uitlopen.)
Overigens zie ik dat ze sinds vorige week ineens een heel stuk duurder zijn geworden :o, ik betaalde 75 pond (ik heb het even gecheckt inmiddels).
Dat is jammer, want hetzelfde geldt voor de Derby's (die waren eerst ook 70 of 75 pond als ik me niet vergis), die voor zover ik heb kunnen vinden nergens in de buurt in een fysieke schoenenwinkel te koop zijn, en die ik na het uitproberen van mijn Oxfords dan eventueel wel zonder vantevoren passen zou durven aan te schaffen. Moet ik wel nog een keuze maken tussen de wijnrode en de zwarte (of doodleuk besluiten dat ik ze allebei wil). ;)

« Laatst bewerkt op: 06 juli 2016, 19:29:34 door amarillo »
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.522
Re: Vega schoenen
« Reactie #548 Gepost op: 19 juni 2016, 14:46:55 »
Ik dacht dat de wisselkoers can de pond een stukje gezakt was tov de euro, maar dat is weer redelijk bijgetrokken. Met het komende referendum over de Brexit maar even in de gaten houden? Kan misschien schelen in prijs?

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Vega schoenen
« Reactie #549 Gepost op: 19 juni 2016, 21:35:55 »
Leuk Amarillo! Heb je ook nog lekker gegeten en vertel je daar nog over in het reizen-forum?
,,,,فلافل

Offline Sam

  • ******
  • 7.058
Re: Vega schoenen
« Reactie #550 Gepost op: 20 juni 2016, 14:52:55 »
Afgelopen week was ik in Londen en bij The Third Estate in Kentish Town kocht ik deze schoenen van Wills. :)
Leuke schoenen hebben ze daar zeg, moet ik eens op mijn Londen-lijstje zetten!
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.218
Re: Vega schoenen
« Reactie #551 Gepost op: 09 juli 2016, 16:43:23 »
Ik dacht dat de wisselkoers can de pond een stukje gezakt was tov de euro, maar dat is weer redelijk bijgetrokken. Met het komende referendum over de Brexit maar even in de gaten houden? Kan misschien schelen in prijs?

Ja, ik denk van wel. Ik ben me eigenlijk niet zo erg bewust van de koers van hoe hij een maand geleden was, maar nu is een pond 1,17 euro, en daarnaast zijn de schoenen nu weer in prijs gezakt naar 77 pond. Prima te doen.
*pakt portemonnee*

Edit: o ik zie nu dat ik op mijn foon de prijzen in ponden getoond krijg en op mijn pc in euros'. Wellicht is er dan nooit een grote prijssprong geweest en heeft dit de verwarring veroorzaakt.
« Laatst bewerkt op: 09 juli 2016, 16:52:03 door amarillo »
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.218
Re: Vega schoenen
« Reactie #552 Gepost op: 09 juli 2016, 16:45:47 »
Leuk Amarillo! Heb je ook nog lekker gegeten en vertel je daar nog over in het reizen-forum?
Ja, als ik tijd heb ga ik er eens voor zitten. Nouja, niet zo veel nieuws trouwens hoor.
Ik wil vega bananenschuimpjes.