Vegatopia Forum

Het vegetarische aanbod van Albert Heijn

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #700 Gepost op: 14 oktober 2015, 09:24:15 »
Zouden jullie de bratwursten ook aanraden aan mensen die niet zo van bratwursten houden? Zo ja, moet je die dingen echt braden of opbakken of zo?

Ik vind ze heel erg lekker, ik bak ze in een koekenpannetje, een aantal minuten en ik laat ze steeds 'rollen' door de pan zodat ze gelijkmatig bruin worden. Ze zijn lekker sappig in tegenstelling tot sommige gortdroge worstjes die je ook wel eens tegenkomt in de markt.

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #701 Gepost op: 15 oktober 2015, 19:35:05 »
De Tivall rookworsten zijn in de aanbieding  :wortel: :wortel: :wortel:  :worshippy:

Offline Sam

  • ******
  • 7.058
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #702 Gepost op: 16 oktober 2015, 09:50:37 »
Bedankt voor het doorgeven, ik ga even kijken of ze ook online te krijgen zijn! Even een wintervoorraadje opbouwen voor zuurkool en erwtensoep.

Edit: inderdaad ook online, dus meteen even besteld. 
« Laatst bewerkt op: 16 oktober 2015, 11:06:18 door Sam »
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #703 Gepost op: 16 oktober 2015, 12:24:34 »
Ja, goed idee, ik moet ook weer eens erwtensoep maken! Die rookworsten eet ik meestal zo uit het vuistje ;D

Offline Sam

  • ******
  • 7.058
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #704 Gepost op: 16 oktober 2015, 13:31:21 »
Ook lekker natuurlijk! :)

Deze week trouwens gratis bij de AH bezorging:  Tivall Vegetarische smeerworst tuinkruiden, zie ik net. Leuk dat ze eens iets vegetarisch erbij doen.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Sam

  • ******
  • 7.058
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #705 Gepost op: 19 oktober 2015, 10:45:26 »
Tip: Ik heb al tijden geen aantrekkelijke aanbiedingen voor Tivall bij AH gezien, maar er zitten op dit moment geld terug codes op veel Tivall producten, eentje per adres.
Grrr.... Op het moment dat je het online gaat invullen komen ze er ineens mee dat je de laatste zes cijfers van de streepjescode moet doorgeven. Lekker dan, die verpakking is al lang weg natuurlijk. Stom dat ze dat niet op het bonnetje met de code zetten.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.158
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #706 Gepost op: 19 oktober 2015, 11:20:37 »
Ik kan niet meer in her systeem om het even voor je op te zoeken, maar streepjescodes veranderen niet, dus je kunt nog even in de winkel kijken ofzo.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Sam

  • ******
  • 7.058
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #707 Gepost op: 19 oktober 2015, 11:51:11 »
Ah, dat is een goede tip Fem, dank je wel!

Op die manier kan ik misschien ook anderen nog blij maken? Ik heb twee codes over, dus wie er eentje wil, stuur maar even een PBtje. Je moet dus wel zelf een verpakking hebben met streepjescode, en nog geen gebruik gemaakt hebben van de actie.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #708 Gepost op: 25 april 2016, 22:58:30 »
 :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Tivall heeft eindelijk een aantal producten geveganiseerd, dus nu kan ik ook gewoon bij de AH schnitzels, balletjes, hamburgers en nuggets halen!

Offline Monica

  • ***
  • 231
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #709 Gepost op: 26 april 2016, 10:19:57 »
Er komen nog drie producten van de Vegetarische Slager in het assortiment van AH: veg. kip nuggets, veg. beefreepjes en rauw gehackt.

Offline Monica

  • ***
  • 231
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #710 Gepost op: 27 april 2016, 13:46:42 »
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Tivall heeft eindelijk een aantal producten geveganiseerd, dus nu kan ik ook gewoon bij de AH schnitzels, balletjes, hamburgers en nuggets halen!

Ja klopt. Ik zag het net ook. Er wordt nu ook op de verpakking vegan of vegetarisch aangegeven. Ook zijn er nieuwe producten bijgekomen, zoals Falafel rode biet (vegan) en Quinoa boerenkool & brocolli (vegan). Beide heb ik ingeslagen. Ook zag ik nog Falafel met spinazie. Verder bij mijn AH nog twee producten van Samhoud. Ik heb de groenteburger met groene asperge en linzen gepakt om uit te proberen. Ik vind het goed dat AH aan het vernieuwen is, want ik merkte wel dat ik toch op veel vleesvervangers van Tivall wat uitgekeken raakte.

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #711 Gepost op: 27 april 2016, 19:48:47 »
Ze hebben nu ook meer tofuproducten. Of nou ja, ik heb het nog zelf nog niet gezien maar er is oa tofu met olijven gespot, en nog een met kruiden, en ik geloof nog wat gekruide reepjes oid.

Offline Yehudith

  • ***
  • 413
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #712 Gepost op: 01 mei 2016, 00:35:48 »
Bij de Vegetarische Slager hebben ze trouwens nu ook 'snackworstjes' (kip, italiaans en gelders). Echt erg lekker! (Maar wel wat zout, dus we moeten er vooral niet teveel van eten op een dag).

Hopelijk komen die binnenkort ook in de AH te liggen (voor mensen die niet in DH wonen :) ).

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #713 Gepost op: 02 mei 2016, 10:46:42 »
Ik heb de falafelballetjes met rode biet gekocht! Ben erg benieuwd.
Afgelopen weekend aten we de biefreepjes van de vegetarische slager, ik vond ze prima! Je moet ze even goed bakken, anders zijn ze een beetje 'compact'. Ze doen me een beetje denken aan die biefreepjes op basis van groente, die AH een tijd in het assortiment heeft gehad (volgens mij zijn ze er nu weer uit).

In ieder geval lekker veel keus! Favoriet zijn nog steeds de satehballetjes en gewone kleine gehaktballetjes. Lekker door de tomatensaus bij pasta.

Offline jol

  • *****
  • 2.631
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #714 Gepost op: 02 mei 2016, 14:49:47 »
gewone kleine gehaktballetjes. Lekker door de tomatensaus bij pasta.
Jaaa, zo doen wij dat ook graag! :yummie:

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.903
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #715 Gepost op: 09 mei 2016, 19:28:54 »
Verder bij mijn AH nog twee producten van Samhoud. Ik heb de groenteburger met groene asperge en linzen gepakt om uit te proberen.

Ik de andere:



Wat aan de droge kant, maar misschien heb ik het te lang gebakken.

Offline Jules86

  • **
  • 22
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #716 Gepost op: 26 mei 2016, 17:06:22 »
Bij de AH bij mij in de buurt hebben ze helaas weinig. Maar net over de grens in Duitsland zag ik dat ze bij de Edeka erg veel keuze had. Ook vegan kaas, mayo enz.. En heel veel biologische producten. Ideaal. Had ik nooit op gelet toen ik nog troep at;)

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #717 Gepost op: 31 mei 2016, 13:49:29 »
Ik at de groene aspergeburger van Samhoud, maar ik vond hem nogal mushy, niet heel interessant.
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2016, 14:14:31 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.337
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #718 Gepost op: 31 mei 2016, 15:25:44 »
Bij de AH bij mij in de buurt hebben ze helaas weinig. Maar net over de grens in Duitsland zag ik dat ze bij de Edeka erg veel keuze had. Ook vegan kaas, mayo enz.. En heel veel biologische producten. Ideaal. Had ik nooit op gelet toen ik nog troep at;)
Misschien moet je dit artikel dan eens lezen: http://www.vegatopia.com/vega/producten/12885-ik-ga-naar-de-duitse-super-en-neem-mee  :)
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Sam

  • ******
  • 7.058
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #719 Gepost op: 02 juni 2016, 23:39:02 »
AH heeft de hoeveelheid afval voor zijn vegetarische producten verdubbeld: overal zit nu een laag karton omheen, helemaal rondom. Erg zonde en nergens voor nodig.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light