Vegatopia Forum

Het vegetarische aanbod van Albert Heijn

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #720 Gepost op: 09 juni 2016, 21:06:56 »
Op Facebook kwam een bericht van de Vegetarische slager langs, dat ze vanaf volgende week nieuw vegan broodbeleg hebben bij de AH. Ik ben heel benieuwd!

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #721 Gepost op: 09 juni 2016, 21:37:47 »
Op Facebook kwam een bericht van de Vegetarische slager langs, dat ze vanaf volgende week nieuw vegan broodbeleg hebben bij de AH. Ik ben heel benieuwd!

Ja, Kelly vd Vegatopia-redactie was bij de presentatie vandaag en het is wel lekker schijnt! Zie ook ons FB-bericht: https://www.facebook.com/vegatopia
,,,,فلافل

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #722 Gepost op: 10 juni 2016, 10:41:08 »
Op Facebook kwam een bericht van de Vegetarische slager langs, dat ze vanaf volgende week nieuw vegan broodbeleg hebben bij de AH. Ik ben heel benieuwd!

Ja, Kelly vd Vegatopia-redactie was bij de presentatie vandaag en het is wel lekker schijnt! Zie ook ons FB-bericht: https://www.facebook.com/vegatopia

https://www.facebook.com/Vegatopia/photos/a.135176799862511.23506.127401480640043/1082302585149923/?type=3&theater !

Offline Dame Noire

  • ***
  • 326
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #723 Gepost op: 23 augustus 2016, 09:17:27 »
Misschien ook handig voor iemand anders om te weten:

Bij de AH to go op Amsterdam CS verkopen ze sinds een tijdje gekookte eieren in de schil. Er zit een vreemd glanslaagje op (om de schil steviger te maken?) waardoor het nummer van het ei niet zichtbaar is, maar het zijn volgens de AH klantenservice vrije-uitloop eieren.
Biologisch was nog fijner geweest, maar dit is ook al redelijk OK voor mijn geweten.

Offline Windigo

  • ****
  • 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #724 Gepost op: 03 september 2016, 14:19:24 »
Heeft iemand hier de DVS vleeswaren geprobeerd? Is het de moeite waard?
Nothing tastes like compassion feels

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #725 Gepost op: 03 september 2016, 16:59:26 »
Heeft iemand hier de DVS vleeswaren geprobeerd? Is het de moeite waard?

Kelly van de Vegatopiaredactie was bij de presentatie van de vleeswaren en heeft dacht ik ook wat op de Facebookpagina van Vegatopia geschreven, ik kan het alleen niet meer terugvinden  >:(
,,,,فلافل

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.328
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #726 Gepost op: 03 september 2016, 17:32:41 »
Heeft iemand hier de DVS vleeswaren geprobeerd? Is het de moeite waard?

Kelly van de Vegatopiaredactie was bij de presentatie van de vleeswaren en heeft dacht ik ook wat op de Facebookpagina van Vegatopia geschreven, ik kan het alleen niet meer terugvinden  >:(
Zoek eens (op FB) op 'vegatopia vegetarische slager worst'. Kelly schreef het volgende op 9 juni:
Citaat
Redacteur Kelly was vandaag aanwezig bij de presentatie van de nieuwste producten van de Vegetarische Slager: vega en vegan broodbeleg!

Wat vindt Kelly er zelf van? "Zeer knap qua structuur, vooral de boterhamworst. Qua smaak is de Italiaanse worst favoriet. Het mag nog wat spannender wat smaakbeleving betreft, maar dit is een goed begin en een forse verbetering van het huidige aanbod."
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Windigo

  • ****
  • 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #727 Gepost op: 03 september 2016, 19:28:53 »
Bedankt :)
Nothing tastes like compassion feels

Offline jol

  • *****
  • 2.631
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #728 Gepost op: 05 september 2016, 12:30:05 »
De man is zeer gecharmeerd van de Gelderse (smeer)worst, ik vind 'm zelf ook niet onaardig, datzelfde geldt voor de Italiaanse worst. Beide zijn een leuke afwisseling op bestaand broodbeleg. Ook lekker op toastjes.

Offline Mira

  • ***
  • 149
  • Geslacht: Vrouw
    • Stichting Alternatief Idee
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #729 Gepost op: 08 september 2016, 12:42:34 »
er zijn ook twee vegan boterhamworst van dvs
ook lekker :)

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #730 Gepost op: 13 september 2016, 10:34:06 »
Ik las dat AH Wilmersburgerkaas gaat opnemen in het assortiment! Per filiaal kan gekozen worden of ze wel of niet opnemen, dus hopelijk de onze wel (is een AH XL dus ik heb goede hoop).

Offline Monica

  • ***
  • 231
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #731 Gepost op: 28 september 2016, 21:09:01 »
Albert Heijn heeft weer wat nieuwe producten in het assortiment: mais-wortelburger, boomstammetjes en veg. verse gehaktballetjes en vegetarisch rauw gehakt. Dat gehakt doet me denken aan het gehakt dat ze vroeger in het assortiment hadden, maar er ineens uit was. Het is gehakt dat je nog zelf rul kunt bakken en vormen enzo. De boomstammetjes vind ik zelf wel grappig en ze smaken ook nog eens lekker. Ook hebben ze Little willies van DVS, maar die schijnen eruit gevlogen te zijn en even niet meer te verkrijgen.

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #732 Gepost op: 29 september 2016, 08:38:24 »
Ik heb de Little Willies gehad! Waren erg grappig en lekker.

Ze hebben ook emmertjes met falafeldeeg in verschillende smaken (oa rode biet), die heb ik ook gekocht maar nog niet gegeten.

En gehaktballen in jus van Goodbite. Heb ze gisteren gegeten, erg lekker en lekker makkelijk.

Het gaat goed met het assortiment van AH!

Offline Monica

  • ***
  • 231
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #733 Gepost op: 29 september 2016, 09:56:25 »
Oh ja dat falafeldeeg zag ik ook staan. Zag er leuk uit. Ik ben benieuwd hoe het smaakt.

Offline Sam

  • ******
  • 7.058
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #734 Gepost op: 29 september 2016, 13:15:04 »
Erg benieuwd naar het gehakt, hoop erg dat het hetzelfde is als vroeger, dat was heel erg lekker.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline jol

  • *****
  • 2.631
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #735 Gepost op: 02 oktober 2016, 18:21:57 »
Ik zag het gisteren ook bij AH, een nieuwe lijn van vleesvervangers bij AH: 'Vandaag Vegetarisch', verder gewoon huismerk. Ze hadden niet veel variatie aan producten maar tot mijn plezier wel een soort kneedgehakt. Dat is één van de soorten vleesvervangers die we hier in huis regelmatig gebruiken.
Fijn want voor het kneedgehakt van Goodbite moet ik naar Jumbo en die hebben we niet in ons dorp.
Dit product is met 250 gram voor 2,99 euro ook aanzienlijk beter te betalen dan het kneedgehakt van DVS. Ik laat nog wel weten wat ik van smaak en bruikbaarheid vind.

Offline Windigo

  • ****
  • 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #736 Gepost op: 03 oktober 2016, 13:59:31 »
Ik zag in Allerhande ook dat ze vegetarische boomstammetjes gaan verkopen, die ga ik deze week eens proberen als ze er zijn :)
Nothing tastes like compassion feels

Offline jol

  • *****
  • 2.631
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #737 Gepost op: 06 oktober 2016, 10:26:46 »
ja die lagen er bij ons ook tussen maar ik had geen idee wat ik daarvan moest verwachten. Nu ik ze heb opgezocht op inet lijkt het me het proberen waard.  :yummie:

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #738 Gepost op: 17 oktober 2016, 22:16:02 »
En gehaktballen in jus van Goodbite. Heb ze gisteren gegeten, erg lekker en lekker makkelijk.

Deze hadden wij vorige week ook, maar wij zijn er minder gecharmeerd van. Die van DVS vinden we lekkerder en dan maken we er zelf wel een uienjus bij :)
De Tivall classic falafel kreeg ik elders voorgezet, uit de oven, en dat beviel best aardig. Lekkerste k&k falafel voor mij tot nu toe denk ik. Van de week gaan we de nieuwe bietenburger proberen, ook van AH zelf geloof ik.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline jol

  • *****
  • 2.631
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #739 Gepost op: 20 oktober 2016, 22:00:49 »
'Onze' AH heeft geen Goodbite, dus die ballen heb ik van Jumbo geprobeerd en ik ben het helemaal met Bast eens. De jus maken we zelf wel  ;D

Ondertussen de boomstammetjes geprobeerd, ik vond ze lekker maar wat zout, de man vond ze gewoon lekker.

Het kneedgehakt bakt onplezierig en is nogal smakeloos, niet helemaal wat er vroeger was en zeker niet wat DVS maakt. Maar ik ga het ook nog een keer in saucijzenbroodjes proberen, die kruid ik toch altijd flink en er is geen kans op aanbakken.