Mei 22, 2012, 22:34:31 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: maanzaad

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Zes uur etenstijd - of niet  (gelezen 10540 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Dick
Gevorderde forumgebruiker

Geslacht: Man

« Antwoord #40 Gepost op: December 12, 2008, 01:57:49 »

Om 17.30 uur.
Dit komt gemiddeld genomen voor iedereen het beste uit. Na school (meestal) voor de kinderen en voor het sporten etc.

Het geweten spreekt, maar het eigenbelang schreeuwt.
ingrid
Gast
« Antwoord #41 Gepost op: Januari 28, 2009, 20:53:07 »

Wij eten tussen 7 en 10, 7 is alleen als mijn vriend normale tijd weg kan van zijn werk. Normaal werkt ie altijd over. Hij moet uit Londen komen, wij wonen in Engeland, en met al dat verkeer ook nog wordt het wel laat! Vrijdags is boodschappendag Tongue en eten we of ervoor om 8 of erna om 11  Lips Sealed

Wat goed is is dat we geen tijd hebben voor snacks erna  Grin Scheelt weer hihi. Ik kom uit een gezin waar we normaal rond 7 uur eten dus ik vind het prima.
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: