|
haantje
|
 |
« Antwoord #200 Gepost op: April 17, 2011, 22:30:11 » |
|
Vers schepijs? Volgens mij is dat redelijk veilig. Wil je 100% garantie, dan moet je gewoon vragen 
|
|
|
|
|
|
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.
|
|
|
|
Wombat
|
 |
« Antwoord #201 Gepost op: April 18, 2011, 07:57:20 » |
|
Waarom zou iemand gelatine in ijs willen stoppen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cal¡mero
|
 |
« Antwoord #202 Gepost op: April 18, 2011, 08:11:47 » |
|
Waarom zou iemand gelatine in ijs willen stoppen?
Waarom zou iemand gelatine waar dan ook in willen stoppen? Hoe dan ook is bekend dat het in ik geloof sommige soorten Hertog-ijs zit. O, google voor de grap eens op ijs + gelatine. Vind je allemaal lekkere recepten. :pukey:
|
|
|
|
|
|
quoque erachter = ook ervoor
|
|
|
|
M.
|
 |
« Antwoord #203 Gepost op: April 18, 2011, 09:17:34 » |
|
Het zit ook in ijs van Australian, dus het gebeurt in ieder geval wel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wombat
|
 |
« Antwoord #204 Gepost op: April 18, 2011, 13:56:29 » |
|
Het zit ook in ijs van Australian, dus het gebeurt in ieder geval wel.
Bizar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieve lijn
|
 |
« Antwoord #205 Gepost op: April 18, 2011, 16:36:32 » |
|
Balen, dacht juist dat die veilig was
|
|
|
|
|
|
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!
|
|
|
|
M.
|
 |
« Antwoord #206 Gepost op: April 18, 2011, 17:33:57 » |
|
Het schepijs wel, maar die bakken niet. Hoewel het ook alweer jaren geleden is dat ik die heb bekeken, dus wie weet is het veranderd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
annie123
Nieuw op het forum
|
 |
« Antwoord #207 Gepost op: September 27, 2011, 17:35:25 » |
|
Bij de albertheijn kan je Venco Briljanten (dropjes) kopen die zijn zonder gelatine. en ook van het huismerk sluwe sleutels en fruitige flessen zijn zonder gelatine geloof ik!  Succes! Ik ben zelf opzoek naar marshmellows zonder varkensgelatine! HELP ME!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynnya
|
 |
« Antwoord #208 Gepost op: September 27, 2011, 19:13:57 » |
|
Het schepijs wel, maar die bakken niet. Hoewel het ook alweer jaren geleden is dat ik die heb bekeken, dus wie weet is het veranderd.
Ik vraag me af of dat niet veranderd is. Ik zie namelijk bij deze webwinkel de ingrediënten van een aantal smaken, en daar staat nergens gelatine bij: http://www.udea.nl/nl/assortiment/product/hand-en-impuls-ijs/Het kan natuurlijk zijn dat die webwinkel de ingrediënten verkeerd heeft overgeschreven natuurlijk, maar ik kan me ook best voorstellen dat deze smaak (en misschien nog wel meer smaken) gewoon geen gelatine bevatten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koekje
|
 |
« Antwoord #209 Gepost op: September 27, 2011, 19:31:15 » |
|
Ik ben zelf opzoek naar marshmellows zonder varkensgelatine! HELP ME!
Bij de natuurwinkel kan je wel marshmallows kopen met runder- of vissengelatine. Net als de marshmallows die in het buitenlandse schap (Turks of Amerikaans, bij die van mij ligt dat door elkaar) bij de AH. Helemaal zonder gelatine heb ik ze nog nergens gevonden.
|
|
|
|
|
|
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy
|
|
|
|
MaartenP
|
 |
« Antwoord #210 Gepost op: September 27, 2011, 20:44:33 » |
|
Bij de albertheijn kan je Venco Briljanten (dropjes) kopen die zijn zonder gelatine. en ook van het huismerk sluwe sleutels en fruitige flessen zijn zonder gelatine geloof ik!
JUa ze hebben hier 4 soorten snoep van huismerk die vega zijn. En die zijn ook nog eens lekker, en hebben de mooiste zakjes  Ik vind de sluwe sleutels en die beesten het lekkerst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieve lijn
|
 |
« Antwoord #211 Gepost op: September 28, 2011, 19:43:43 » |
|
Ik vind die nachttreinen echt vreselijk!
|
|
|
|
|
|
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!
|
|
|
|