Mei 22, 2012, 23:00:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nieuw in de vraagbaak: Vegetarisch eten op feestjes en bedrijfsuitjes.

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Stevia, een natuurlijke suikervervanger  (gelezen 16055 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
chava
Nieuw op het forum
*

« Antwoord #40 Gepost op: Februari 01, 2012, 09:52:28 »

Sinds dit jaar is de stevia vrij verkrijgbaar in de supermarkt. Ik heb vorig jaar al eens stevia geprobeerd (de zoetjes die geen zoetjes mochten heten) maar die vond ik zelf erg zoet en bitter smaken in mn koffie.
Nu heb ik ze gekocht (doosje van natrena, 100 stuks voor 2,95) en warempel.....ze hebben er blijkbaar wat aan veranderd want ze smaken nu prima in de koffie. Fijn zo ;-)
Fynnya
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #41 Gepost op: Februari 01, 2012, 10:10:31 »

Ik heb bij De Tuinen stevia-druppeltjes gekocht, en ben best wel enthousiast.
Het is echt gigantisch sterk, ik doe 4 druppeltjes stevia in een kommetje yoghurt, en het is zoet. Dat is echt een heel vreemde ervaring, je kan zelfs het verschil proeven tussen of er 0 of 1 druppel in zit.
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: