Mei 22, 2012, 23:02:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nieuw in de vraagbaak: Vegetarisch eten op feestjes en bedrijfsuitjes.

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Skieen en vegalunchen?  (gelezen 1789 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
lieve lijn
Mega-forummer

Geslacht: Vrouw

lieflijntje
« Gepost op: Februari 02, 2009, 17:21:43 »

hoi allemaal,

over 4 weken is het zover, dan bind ik weer mijn lange latten onder en ga ik weer skieen.
Nu gingen we voorgaande jaren altijd naar hetzelfde skigebied in Tjechië (al een jaar of Cool en daar wist ik precies waar ik oed kon ete en waar niet. Maar dit jaar ga ik met een groep vrienden, allen niet vega naar Obertauern in Oostenrijk. Vooral over het middag eten maak ik me een beetje zorgen, want dat was in Tjechië ook het lastigste. Nu heb ik al zo'n leuk pakketje tartexpateetjes meegenomen, zodat ik in het uiterste geval een broodje van het ontbijt kan meenemen en dat kan opsmeren, maar heb eig. geen zin om de hele dag met een rugzak voor mijn 2 broodjes. iemand nog goede tips voor iets lunchs vervangends?? voor het avond eten ga ik er van uit dat het wel goed komt!

marjolijn

Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!
Selly
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 03, 2009, 20:44:07 »

Je bedoelt wat voor dingen je kunt bestellen in Oostenrijk tijden de lunch? Misschien staat hier http://www.vegatopia.com/smf/index.php?topic=2153.0 nog iets nuttigs?

,,,,فلافل
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: