Mei 22, 2012, 23:08:43 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nieuw in de vraagbaak: Vegetarisch eten op feestjes en bedrijfsuitjes.

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Weekeindje Antwerpen  (gelezen 1643 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Maartje!
Dol op lieverkoekjes en heeft Speciale Krachten
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

« Gepost op: Maart 27, 2009, 09:18:41 »

Ik ga binnenkort een weekeindje naar Antwerpen.

Heeft iemand goede tips voor een leuk hotelletje? En andere gave dingen daar te doen?

This is between me and the vegetable!
greet
Super-forummer

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 27, 2009, 11:38:13 »

Euhm, ik doe eigenlijk niet zo veel super toeristisch in mijn eigen stad... Undecided
Waar ik zo op het eerste moment aan denk is iets gaan drinken in Paters Vaetje, met maar dan 200 soorten bier (onder de kathedraal, dus als je die wilt zien...)
Verder is de leuke uitgaansbuurt/eetbuurt/coctailcafébuurt ook wel in die richting. Als je die wil weten liggen, zoek ik wel ff de straten op, wegens goed uitleggen van weg is niet aan mij besteed.
Ligfietsertje
Super-forummer

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 27, 2009, 13:08:39 »

Ik ga binnenkort een weekeindje naar Antwerpen.

Heeft iemand goede tips voor een leuk hotelletje? En andere gave dingen daar te doen?

Antwerpen onder de grond:

http://www.antwerpen.be/eCache/BEZ/5/812.cmVjPTY0NTg.html
http://www.antwerpen.be/eCache/BEZ/5/812.cmVjPTY0NDc.html
http://users.telenet.be/denbrabo/artikels/algruien.htm

Wel drie weken op voorhand te reserveren en niet als je een heel gevoelige maag hebt.
karl
Redactie Vegatopia
Super-forummer

Geslacht: Man

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 27, 2009, 18:25:44 »

Leukste buurt om iets te eten en drinken vind ik die links van de Grote Markt en kathedraal, dus Pelgrimsstraat, Hoogstraat, de Vlaeykensgang, Pieter Potstraat.
In de Pelgrimsstraat is er de Pelgrom met grote middeleeuwse kelders waar je vele bieren kan drinken en ook pasta Hippo op de hoek als je pasta verkiest, in de Grote Pieter Potstraat veggie-Aziaat Ilha Formosa.
Als je de Hoogstraat (horeca en winkels) volgt en de plaats van de voetgangerstunnel oversteekt, vind je in de Kloosterstraat tal van brocante-zaken, als je dat leuk vindt.
Bijzonder adresje voor sfeer en goed bier vind ik ook Quinten Matsijs in de Moriaanstraat, tegen Conscienceplein, oudste café van Antwerpen en ooit  stamcafé van Elsschot.
« Laatste verandering: Maart 28, 2009, 09:35:23 door karl » Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: