Vegatopia Forum

Workshop vegetarisch koken

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Zeyodjé

Workshop vegetarisch koken
« Gepost op: 08 juni 2009, 21:38:12 »
Hoi,

Ik ben op zoek naar een leuke Vega kookworkshop of cursus in de buurt van Hoorn N-H.

Het lijkt me ook gezellig met een klein groepje, om de beurt bij iemand thuis samen te eten en vegetarische recepten uit te proberen c.q. uit te wisselen.

Heeft iemand goeie tips?

groetjes,

Zeyodjé
« Laatst bewerkt op: 04 december 2011, 18:46:44 door Hizikigrrrl »

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Workshop vegetarische koken
« Reactie #1 Gepost op: 08 juni 2009, 22:48:32 »
In het najaar start weer een cursus vegetarisch koken bij de Volksuniversiteit in Den Helder:
http://www.volksuniversiteit.nl/denhelder/Culinair/Vegetarisch.htm

Verder zou je eens kunnen rondvragen bij culi-winkels in de omgeving, die organiseren vaak ook workshops.


Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Workshop vegetarische koken
« Reactie #2 Gepost op: 09 juni 2009, 09:09:23 »
Dat met groepjes eten lijkt me ook heel leuk maar ik ben een dramatische kok en je komt onherroepelijk een keer aan de beurt om te koken he. ;D
Ik woon in HHW, maar zie nooit iets over workshops. Jammer eigenlijk, zou dus wel handig zijn geweest.

Offline haantje

  • ******
  • 5.068
  • Geslacht: Vrouw
Re:Workshop vegetarische koken
« Reactie #3 Gepost op: 07 september 2011, 13:38:13 »
*schop*

Zijn er ook Vegatopianen die naar de kookworkshop van Birgit Flueg in Groningen gaan?
Ik zou er wel graag aan willen deelnemen, maar ik denk dat het me in de praktijk teveel gebliksem is. Sowieso moet ik me al haasten om om 18.00 uur in Groningen te kunnen zijn en na 22.00 uur volgt dan nog een uur reistijd naar huis  :-\
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Workshop vegetarische koken
« Reactie #4 Gepost op: 14 september 2011, 21:15:05 »
24 september is er een leuke Workshop Indiaas vegetarisch koken in Amsterdam van Raya Lichansky. http://cooking.dunyong.com/site/workshop/spice_up_those_spuds
,,,,فلافل

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Workshop vegetarische koken
« Reactie #5 Gepost op: 04 december 2011, 18:46:25 »
Er zijn nog enkele plaatsen vrij voor de workshop Vegetarisch Koken bij De Librije in Zwolle: http://www.vegatopia.com/vega/actueel/in-het-nieuws/11766-workshop-vegetarisch-koken-bij-de-librije

Het is op donderdag 15 december en als je Vegatopia vermeldt in je aanmelding, krijg je een flinke korting: je betaalt dan 105 euro en dat is inclusief lunch, drank, rondleiding, demonstratie, kookles, ingrediënten en hand-out.

Offline Pam1978

  • **
  • 25
Re:Workshop vegetarisch koken
« Reactie #6 Gepost op: 15 december 2011, 15:54:09 »
Ik ben op zoek naar een cursus of workshop vegetarisch koken in de buurt van Utrecht. Normaal is Google mijn beste vriend, maar vandaag kom ik niet verder dan een cursus vedische kookkunst en dat gaat me als beginner wat te ver. Iemand tips?

Offline Klaas

  • *
  • 1
Re: Workshop vegetarisch koken
« Reactie #7 Gepost op: 03 oktober 2019, 11:42:46 »
Bij mij is het nog altijd mogelijk om vegetarische workshop af te nemen. Ik heb zelf geen kookstudio maar geef www.thuiskokklaasculinair.nl/thuis-kookworkshop-aan-huis. Dit in het noorden van Nederland