Vegetarisch - voor iedereen > Vegetarische producten

Biologische winkels

<< < (2/14) > >>

Bast:
Waar zit Biomarkt?

Amarillo:
Op de Weteringschans, net iets ten westen van het Weteringcircuit.

Het is mijn ervaring dat het assortiment best wel kan verschillen per winkel.
De Biomarkt heeft bijvoorbeeld Bruno Fischer-salatmayo; de Ekodis en de Ekoplaza hebben Bruno Fischer-champignonpaté; de Biomarkt en de Natuurwinkel Elandsgracht hebben de broodbelegjes van de Nieuwe Band; de Natuurwinkel aan de Haarlemmerdijk heeft juist heel weinig keus uit hartig broodbeleg (bijna alleen Tartex). Euhm, er zijn natuurlijk veel meer verschillen maar deze zijn voor mij wel relevant. ;)

Bast:
Heb echt het richtingsgevoel van een dood konijn haha. Dacht dat daar een Natuurwinkel zat... Maar koekje, als je toch op de Weteringschans bent, meer richting Paradiso heb je Deshima, een macro-biotisch winkeltje. Eerst moet je trapje op, daar is het buffet. Rechts achterin kun je met een trapje naar beneden naar de winkel. Dat is waar die lekkere , maar dure rijstkoekjes vandaan kwamen.

koekje:
Ik hoor het al, je moet maar eens mee.

Bast:
Goh, dat wilde ik net tegen jou roepen haha. Sowieso ook eens naar de bio Noordermarkt op zaterdag, maar dat moet dan wel 's ochtends, want 's middags is het er druk en heb je al die yuppenmama's met die achterlijk grote 4wheeldrivebuggy's. 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie