Februari 10, 2012, 21:34:09 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: karwijzaad

Koken Bombay aloo - Chili sin carne - Zopie (en koek)
Producten Comfort food - Soepboek Keet Smakelijk - The Art of French Baking - Ginette Mathiot
Actueel Januari 2012: een nieuw jaar, een nieuwe smaak - pizza voor spleetoog - Vegetarische workshop in de Librije - Blue Monday shoptherapie: vegetarisch-verantwoorde accessoires
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 ... 209 210 211 [212]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kookvragen  (gelezen 362926 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Joske
Super-forummer

Geslacht: Vrouw

josine.martens
« Antwoord #4220 Gepost op: Vandaag om 00:00:08 »

Hoe tof (op schaal van 1 tot 10) is een snelkookpan, en waarom?
(Ik denk af en toe dat het gaaf zou zijn er een te hebben, maar eigenlijk weet ik niet zo goed waarom, maar de ikea heeft er nu ook een en die zijn helemaal niet zo duur...)
Ik gebruik de snelkookpan van Seb vooral om soep te koken, daar bespaar je toch energie mee. Eens de pan onder druk draai ik het vuur uit, laat 10 minuutjes staan, dan onder stromend water afkoelen en ik kan de soep mixen.

Mijn eerste is jaren geleden gesneuveld (half gesmolten  Embarrassed). De soep die ik gemaakt had, was wat dunnetjes uitgevallen dus raspte ik er nog 2 aardappels in en bracht de soep nog even aan de kook voor ik ging mijn late post ging werken. Natuurlijk vergat ik het vuur uit te draaien. Toen mijn partner uren later thuis kwam van werken, hing het hele appartement vol met dichte rook en de dikke bodem was gesmolten. Maar het had niet gebrand in huis.
Pagina's: 1 ... 209 210 211 [212]   Omhoog
  Print  

Ga naar: