Vegatopia Forum

Vegetarisch in strandtenten

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarisch in strandtenten
« Reactie #20 Gepost op: 10 augustus 2014, 16:22:13 »
Wij aten in Bergen aan Zee (maar ze zitten ook in Schoorl en Egmond aan Zee) bij Zilte Zoen ( http://www.ziltezoen.nl/. We aten de befaamde Dutch Weed Burger en die was echt superlekker! Ze hebben nog meer vegetarische opties, zoals vegetarische risone (pasta met zeekraal, parmezaan, bosui en groentenkroketjes) en een aziatische wokschotel die vega te bestellen is (met tofu). Verder op de kaart een Vega salade (nu eens niet met geitenkaas en honing, maar met Romeinse sla, druiven, Feta, walnoten, gepofte paprika, gegrilde courgette en zoete aardappel) en een Quinoa salade .

Er is ook een geitenkaassalade maar dan zonder honing maar met dadels, abrikoos, gember en vijgendressing.

We waren kortom superverrast tijdens onze vakantie en gaan er absoluut nog een keertje eten!


Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vegetarisch in strandtenten
« Reactie #21 Gepost op: 19 september 2017, 22:02:46 »
Tips voor Zandvoort of omgeving? Wij gaan een weekendje naar zee.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Vegetarisch in strandtenten
« Reactie #22 Gepost op: 20 september 2017, 21:19:00 »
Moet het echt in Zandvoort zijn of mag ook elders aan de Noord-Hollandse kust?
,,,,فلافل

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vegetarisch in strandtenten
« Reactie #23 Gepost op: 21 september 2017, 08:24:21 »
In Zandvoort, F heeft al iets geboekt. Eventueel Haarlem :-) Ik heb zelf ook al wat gekeken natuurlijk. Volgens mij is er niet veel spectaculairs dat we zouden missen als we in een willekeurige strandtent terecht komen.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Vegetarisch in strandtenten
« Reactie #24 Gepost op: 21 september 2017, 21:36:27 »
Nee, Zandvoort staat sowieso niet zo bekend als culi walhalla en een aantal aardige zaken is de afgelopen jaren gesloten. Heb wel eens iemand over Tent 6 gehoord waar ook ze bio spullen gebruiken, maar zelf nooit geweest.

In Haarlem kun je wel lekker Thais eten bij Erawan, althans, ik at er een tijdje terug lekker.
Een vriendin die ook veggie eet raadde met laatst Italiaan La Forca in Haarlem aan.
In Haarlem wordt ook het Friethoes geroemd voor een frietje, maar daar ben ik alleen vaak langsgekomen.
Teylers Museum in Haarlem is ook erg leuk (om te zien, niet te eten).
,,,,فلافل