|
willem
|
 |
« Gepost op: September 10, 2010, 13:17:35 » |
|
In de Volkskrant een bericht over een nieuw vegetarisch product. Het zou ook via een internetwinkel verkrijgbaar worden. Het zou de textuur van vlees hebben, veel meer dan de bekende sojaproducten. Morgen komt er een uitgebreider artikel in de Volkskrant te staan.
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 13, 2010, 13:20:34 door Sander »
|
|
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken
|
|
|
|
Hizikigrrrl
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: September 10, 2010, 15:05:18 » |
|
In de Volkskrant een bericht over een nieuw vegetarisch product. Het zou ook via een internetwinkel verkrijgbaar worden. Het zou de textuur van vlees hebben, veel meer dan de bekende sojaproducten. Morgen komt er een uitgebreider artikel in de Volkskrant te staan.
Experiment uit Wageningen met algen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M.
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: September 10, 2010, 16:48:09 » |
|
Ik denk dat het hierom gaat. Er staat alleen niet bij waar het van gemaakt is, maar ik dacht gewoon van soja.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poek
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: September 10, 2010, 16:53:40 » |
|
Volgens de Volkskrant zit Koffeman erachter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joske
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: September 10, 2010, 17:17:35 » |
|
En waar zou dit te verkrijgen zijn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poek
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: September 10, 2010, 17:20:12 » |
|
Het zal te verkrijgen zijn bij de vegetarische slager.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
willem
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: September 12, 2010, 17:21:15 » |
|
Ondanks de wat provocerende naam is het wel aardig te weten dat eind september 'de vegetarische slager' een webwinkel begint. Daarnaast beginnen ze begin oktober ter ere van dierendag aan het Spui in Den Haag ook een echte winkel. Moeten we maar in de gaten houden. Volgens de Volkskrant is het echt wat nieuws met innoverende producten, volgens henzelf zijn ze al langer bezig, zoals bij de alternatieve barbecue van de Tweede Kamer. Het moet een product worden met als naar Beeter. Wij hadden thuis direct al een discussie over de uitspraak van de naam: beter of bieter. Nou ja, we zien wel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bambi
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: September 12, 2010, 22:11:57 » |
|
Ik had het ook gezien, en Den Haag is niet ver. Als er maar geen kruiden/specerijen/aroma in zit.
|
|
|
|
|
|
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken
|
|
|
|
|
|
Hizikigrrrl
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: September 27, 2010, 22:58:05 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieve lijn
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: September 27, 2010, 23:01:30 » |
|
Zonde dat ik zaterdag al in den haag ben en niet maandag pas.
|
|
|
|
|
|
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!
|
|
|
|
M.
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: September 30, 2010, 18:16:51 » |
|
Straks bij eenvandaag een item over het nieuwe nepvlees.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
willem
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Oktober 01, 2010, 09:43:02 » |
|
Ik heb het gezien en het werd door vleeseters een 7,5 als cijfer gegeven. Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fem fatale
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Oktober 01, 2010, 13:36:59 » |
|
Zitten er glutamaten in? Sylvia Witteman twitterde dat zij er ziek van was geworden en haar kinderen ook, en haar symptomen zijn zoals de mijne als ik per ongeluk glutamaten heb binnengekregen. Er is verder ook niemand anders ziek geworden, dus dan vind ik het niet zo waarschijnlijk dat het om een voedselvergiftiging ging.
|
|
|
|
|
|
Supercalifragilisticexpialidocious!
|
|
|
|
M.
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Oktober 01, 2010, 16:59:31 » |
|
Ze zegt dat ze verder overal tegen kan dus dan lijkt het me niet dat glutamaten de oorzaak zijn, aangezien die in heel veel producten worden gestopt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Selly
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Oktober 01, 2010, 21:37:14 » |
|
Ik dacht dat ze niet producten van de vega slager had maar van Beeter (die ook wel spullen verkopen aan de Vega Slager, maar niet alles van Beeter is ook bij de Vega Slager te koop) en die waren gekruid met Versteegen kruiden, maar Witteman at normaal ook Versteegenkruiden en daar kon ze dan wel tegen.
|
|
|
|
|
|
,,,,فلافل
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Oktober 03, 2010, 14:48:16 » |
|
Zitten er glutamaten in? Sylvia Witteman twitterde dat zij er ziek van was geworden en haar kinderen ook, en haar symptomen zijn zoals de mijne als ik per ongeluk glutamaten heb binnengekregen. Er is verder ook niemand anders ziek geworden, dus dan vind ik het niet zo waarschijnlijk dat het om een voedselvergiftiging ging.
Of het is iets zoals Quorn, daar kun je ook ziek van worden als je er allergisch/overgevoelig voor bent?
|
|
|
|
|
|
My candle burns at both ends, it will not last the night But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light
|
|
|
Monica
Bekende op het forum

|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Oktober 03, 2010, 23:53:57 » |
|
De opening is een week uitgesteld, lees ik net op twitter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Annemieke
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Oktober 04, 2010, 19:23:53 » |
|
Of uhm, misschien zijn ze toevallig ziek geworden van iets anders dat ze gegeten hebben. Of een buikvirus/bacterie heerst ook.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hizikigrrrl
|