Ik neem aan dat je de voorpagina bedoelt en niet het forum?
Ik zal je wens eens voorleggen aan de overige redacteuren.
Die bedoel ik ja. Ik kan me goed voorstellen dat mensen op de recensies vanaf pagina 6 nu alleen maar terecht komen als er vanaf het forum naar gelinkt wordt.
Een beetje off-topic , maar ...knip...
Er staan echter wel vegetarische 'gerechten' in, dus het is niet per sé anti-vegetarisch.
Wat is het dan wel? Een smaakbijbel (Flavor Bible) van twee topkoks (Karen Page & Andrew Dornenburg) die uitleggen wat een gerecht goed maakt = samenwerking van smaak+mondgevoel+geur + factor X .
Zal hem in gedachten houden. Een boek met goede vegetarische
en niet vegetarische gerechten is voor mij natuurlijk ook prima.
Alpro heeft momenteel een actie waarbij je een gratis vega kookboek krijgt als je 4 Alpro producten koopt (vleesvervangers of bak en braad, sojamelk en -yoghurt geloof ik niet)
Ik vind het wel een leuk boekje, lekker eenvoudige recepten. Geen geweldig kookboek, maar voor een gratis kookboek is ie wel erg leuk. Het is wél met veel vleesvervangers, maar aan je andere eisen voldoet ie wel. De actie loopt tot eind deze maand.
Zal hem wel niet worden denk ik, aangezien de maand nog 8 dagen duurt. Evengoed bedankt voor de tip!
Ik ben erg blij met mijn laatste aankoop: Vegetarisch basiskookboek (Sonja van Rhoer). Schrijfster is geen vegetarier en dat is misschien een plus voor jou. Nauwelijks moeilijk verkrijgbare ingredienten(wat buiten grote steden, nog wel eens een probleempje kan zijn) en m.i. gemakkelijk en lekker. Tenminste: ik heb een stuk of 5 gerechten er uit gemaakt en die waren allemaal gelukt en prima!
Ik kook wel al 35 jaar vegetarisch moet ik er misschien bij zeggen en heb misschien een blinde vlek voor beginnende vegetarisch kokenden.
Ook deze hou ik in gedachten. Hoe zit het met kaasgehalte? Voorlopig kijk ik even ik ver ik met de 'dunne' kom.