Vegatopia Forum

Wat drinken we vandaag?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Djooiss

  • *****
  • 1.843
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #60 Gepost op: 06 juni 2012, 08:34:05 »
Een scheutje bio-limoensap met water met prik. Zo ongeveer het goedkoopste frisdrankje dat je je kunt voorstellen. En toch lekkerder dan welk merk bitter lemon dan ook. Ik kan me voorstellen dat mijn ouders zoiets ook dronken, in hun eerste zuurverdiende huisje met een tafeltje gefabriceerd van een bananendoos. Tegenwoordig zouden ze zeggen: koop gewoon een pallet bitter-lemon, wat let je. Moeilijk uit te leggen dat de goedkope versie eigenlijk beter is dan de kant-en-klaar.

Grappig, ik ben net weer begonnen met sap aan te lengen met bronwater.Op het gebied van drankjes/sapjes ben ik een megazeikerd, ik vind bijna niks echt lekker en deze aanlengcombi is ideaal (zeker als het zo warm is).
Life isn´t about waiting for the storm to pass..
it´s about getting out there and dancing in the rain

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #61 Gepost op: 06 juni 2012, 08:52:26 »
Veel koffie.

Offline Sedna

  • ***
  • 160
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #62 Gepost op: 06 juni 2012, 09:59:18 »
Bah! Ik lust geen koffie ;)
Als ieder mens zijn stukje vlees zelf zou moeten schieten, dan zouden er veel meer vegetariërs zijn.

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #63 Gepost op: 06 juni 2012, 10:21:36 »
automaten chocolademelk... de thee is echt vies en koffie mag ik niet meer van de huisarts (beetje overgevoelig) en vind t echt veels te koud voor water
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #64 Gepost op: 06 juni 2012, 10:56:49 »
automaten chocolademelk... de thee is echt vies en koffie mag ik niet meer van de huisarts (beetje overgevoelig) en vind t echt veels te koud voor water

Eigen zakjes thee meenemen en dan heet water nemen!
,,,,فلافل

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #65 Gepost op: 06 juni 2012, 16:27:29 »
Doe ik normaal ook ;D maar vandaag vergeten.
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline dorinka

  • ****
  • 741
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #66 Gepost op: 06 juni 2012, 18:29:56 »
Vanochtend bleek de suiker op te zijn toen ik al koffie had gezet, en ik had geen zin in ongezoete koffie, dus er honing door gedaan.
Dat ga ik vaker maken, als ik zin heb mezelf te verwennen.

Zo.

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #67 Gepost op: 25 juni 2012, 07:45:11 »
Verse muntthee en ik denk dat ik vanmiddag nog zo'n lekkere fruitcocktail maak (zonder alcohol)
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.502
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #68 Gepost op: 25 juni 2012, 16:41:06 »
Bitterlemon. Ik drink het niet vaak (want probeer niet te veel fris te drinken), maar ik vind het stiekem eigenlijk de lekkerste fris die er is...

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #69 Gepost op: 25 juni 2012, 16:55:39 »
Bitterlemon. Ik drink het niet vaak (want probeer niet te veel fris te drinken), maar ik vind het stiekem eigenlijk de lekkerste fris die er is...
Hmm, maar dan gecombineerd met wat pompelmoessap, zo drink ik het graag :) Erg dorstlessend.

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #70 Gepost op: 25 juni 2012, 16:59:58 »
Bitterlemon. Ik drink het niet vaak (want probeer niet te veel fris te drinken), maar ik vind het stiekem eigenlijk de lekkerste fris die er is...

+1!

Offline Tania91

  • *
  • 8
  • Geslacht: Vrouw
    • Mijn tekenblogje
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #71 Gepost op: 05 juli 2012, 23:48:27 »
Koffie, veeeeel koffie.

En warme chocolademelk van een pak van de Lidl  :angel:
Zhe starvin' vegetarian artist 8D

Offline haantje

  • ******
  • 5.068
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #72 Gepost op: 05 juli 2012, 23:49:54 »
Gister bij de Makro voor het eerst sinds tijden weer eens een fles vieux gekocht. Daar zit nu een scheut van door de cola. Niet meer zo ultiem lekker als vroegââ, maar het drinkt wel makkelijk weg  ;)
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #73 Gepost op: 06 juli 2012, 11:22:42 »
automaten chocolademelk

Die is een stuk drinkbaarder als je er een blokje chocolade in laat smelten. Minder poederig.
En wat Selly zegt, eigen thee meenemen!
Sin chile, no tiene chiste!

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #74 Gepost op: 06 juli 2012, 12:12:27 »
Gister bij de Makro voor het eerst sinds tijden weer eens een fles vieux gekocht. Daar zit nu een scheut van door de cola. Niet meer zo ultiem lekker als vroegââ, maar het drinkt wel makkelijk weg  ;)
Ik zocht zojuist eventjes op wat dat was, vieux, kende het niet. Klinkt afgrijselijk, nepcognac :P al zijn dat misschien maar vooroordelen.

Offline haantje

  • ******
  • 5.068
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #75 Gepost op: 06 juli 2012, 16:02:36 »
Vraag me niet waarom maar cola-vieux is in mijn geheugen gekoppeld aan vakanties op de eilanden.
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #76 Gepost op: 06 juli 2012, 16:26:58 »
Het is wel iets typisch Ollands.
,,,,فلافل

Offline haantje

  • ******
  • 5.068
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #77 Gepost op: 06 juli 2012, 17:13:16 »
Cognac vs vieux & gin vs jenever.
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline Temari

  • *****
  • 1.336
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #78 Gepost op: 06 juli 2012, 17:57:17 »
Vraag me niet waarom maar cola-vieux is in mijn geheugen gekoppeld aan vakanties op de eilanden.

What happens on Terschelling... ;D Eindigt nu natuurlijk op Facebook (maar daar had je toen nog geen last van).

Re:Wat drinken we vandaag?
« Reactie #79 Gepost op: 18 juli 2012, 16:42:17 »
ben een echte theeleut  en water.
frisdrank drink ik zelden en soms een sapje