|
IneN
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: Mei 18, 2011, 18:05:40 » |
|
Een collega van me vroeg vorige week ketchup voor op haar pizza. Dat is toch raar? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dot
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: Mei 18, 2011, 20:33:00 » |
|
Ja, dat vind ik ook raar.
|
|
|
|
|
|
Ze had een jurk met bloemknoppen aan en toen ze in de zon ging staan zijn al die knopjes één voor één open gegaan
|
|
|
|
Bast
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: Mei 21, 2011, 10:51:56 » |
|
Die shoarmapizza's met knoflooksaus snap ik ook niet...
|
|
|
|
|
|
Geen betere buur dan moeder natuur
|
|
|
|
Selly
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: Mei 22, 2011, 08:07:16 » |
|
Die shoarmapizza's met knoflooksaus snap ik ook niet...
Nee dat is lekker, dwz de vega variant met kaas, en dan op zo'n platbrood, opgerold met scherpe rode saus, knoflooksaus en kropsla. Maar nee, pizza is het niet.
|
|
|
|
|
|
,,,,فلافل
|
|
|
|
Bast
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: Mei 22, 2011, 12:50:15 » |
|
Nee, pizza's, geen lahmacunvarianten. Daar snap ik 'm wel. Ik krijg er nu trek in eentje zelfs...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Selly
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: Mei 22, 2011, 14:07:36 » |
|
Nee, pizza's, geen lahmacunvarianten. Daar snap ik 'm wel. Ik krijg er nu trek in eentje zelfs...
Hm lekker ik ook zin in nu!
|
|
|
|
|
|
,,,,فلافل
|
|
|
|
Bast
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: Mei 22, 2011, 17:30:18 » |
|
Bezorg je ook 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
haantje
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: Juni 05, 2011, 10:55:36 » |
|
N.a.v. het preirecept op de frontpage: Bijzonder crimineel vind ik bruut afgehakte prei, dus alleen een witte steel, die dan zo fijn in het blauwe krat van de groente-afdeling van de supermarkt past. Ik wil prei met al het groen! Dat vind ik nl. lekker! Idem voor knolselderij.
|
|
|
|
|
|
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.
|
|
|
|
Christiaan
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: Juni 05, 2011, 11:08:22 » |
|
Fijn. Ik blijk per ongeluk nog maar eens een extra mopperdraad begonnen te zijn.
|
|
|
|
|
|
"Never lift more than you can eat."
|
|
|
|
haantje
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: Juni 05, 2011, 11:09:49 » |
|
Nee joh, zie het als een ode voor groente in vol ornaat!
|
|
|
|
|
|
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.
|
|
|
|
Slog@ñ
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: Juni 05, 2011, 12:27:02 » |
|
Ik vind prei ook crimineel. Maar dan omdat er altijd van die vezeldraadjes uren tussen mijn kiezen vast blijven zitten. Overigens vind ik het bovengrondse deel van de prei ook veel lekkerder dan het ondergrondse.
|
|
|
|
|
|
Satan called. He wants his weather back.
|
|
|
|
Bast
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: Juni 05, 2011, 14:26:11 » |
|
Traditie hier: Lentepannekoeken. Oftewel pannekoeken belegt met preiringetjes, kaas en ananas. Uit blik ja. Dat blijf ik lekker vinden...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabs
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: Juli 08, 2011, 13:45:04 » |
|
Ik zou idd voor marineren gaan. A la Bocuse, met witte wijn, bouillon, tomaat en laurierbladeren. Dat maakten we vroeger thuis nog wel eens (met verse champs).
Volgens mij is marineren niet meer mogelijk, aangezien de champignons al verzadigd zijn met het water en dus geen smaken meer opnemen. Hoe lang je ze ook bakt, het blijven rubberige bolletjes. Jakkes!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabs
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: Juli 08, 2011, 13:53:24 » |
|
N.a.v. het preirecept op de frontpage: Bijzonder crimineel vind ik bruut afgehakte prei, dus alleen een witte steel, die dan zo fijn in het blauwe krat van de groente-afdeling van de supermarkt past. Ik wil prei met al het groen! Dat vind ik nl. lekker! Idem voor knolselderij.
Maar die past niet in mijn koelkasts groentela...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hizikigrrrl
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: Juli 08, 2011, 15:03:24 » |
|
Ik zou idd voor marineren gaan. A la Bocuse, met witte wijn, bouillon, tomaat en laurierbladeren. Dat maakten we vroeger thuis nog wel eens (met verse champs).
Volgens mij is marineren niet meer mogelijk, aangezien de champignons al verzadigd zijn met het water en dus geen smaken meer opnemen. Hoe lang je ze ook bakt, het blijven rubberige bolletjes. Jakkes! Bij het recept van Bocuse worden de verse champignons gekookt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wombat
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: Juli 08, 2011, 15:07:30 » |
|
Maar die past niet in mijn koelkasts groentela... Dan bewaar je hem toch buiten de koelkast? Dat kan prima.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dorinka
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: Juli 09, 2011, 10:34:14 » |
|
Of je hakt hem in tweeen, en bewaart beide delen.
|
|
|
|
|
|
Zo.
|
|
|
|
Gabs
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: Juli 10, 2011, 20:02:09 » |
|
Het was ook een slecht argument, en ik was het niet eens eens met mezelf!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cal¡mero
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: September 12, 2011, 21:53:49 » |
|
Vandaag ook weer voor mij een kar vol lightprodukten, maar 0.0 groente. Dat gaat mijn begrip te boven.
Echt? Ik koop ook wel eens een kar mandje vol zooi* en geen groente. Die haal ik dan bij de Turk. * Geen light trouwens.
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 12, 2011, 22:23:21 door cal¡mero »
|
|
quoque erachter = ook ervoor
|
|
|
|