Vegatopia Forum

Plenty van Yotam Ottolenghiy

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Plenty van Yotam Ottolenghiy
« Reactie #20 Gepost op: 27 september 2013, 08:58:22 »
Ik zag een mooie aanbieding die ik niet kon weerstaan dus ik heb hem besteld, gisteren binnengekomen. Ik heb helaas niet veel tijd gehad om hem te bekijken maar mijn eerste indruk was goed, wat een mooie foto's!

Offline Antje

  • ****
  • 701
  • Geslacht: Vrouw
    • Idril.nl
Re:Plenty van Yotam Ottolenghiy
« Reactie #21 Gepost op: 27 september 2013, 09:59:42 »
Waar was dat? Inmiddels hebben we best al wat recepten gemaakt die we vonden via blogs, dus het is tijd om dit boek te kopen. ;)
Groetjes, Antje

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Plenty van Yotam Ottolenghiy
« Reactie #22 Gepost op: 27 september 2013, 10:03:18 »
Dat was bij thebookdepository.co.uk, maar ik had ook een kortingscode voor 10% korting op mijn order. Omdat ze me misten :)

Offline lennekevg

  • ***
  • 139
Re: Plenty van Yotam Ottolenghiy
« Reactie #23 Gepost op: 17 december 2014, 11:46:46 »
Gezien de hype was ik  een beetje huiverig voor de boeken van Ottolengi. Als 3 mensen tegen me zeggen: 'jij ben vast ook een grote fan van zijn boeken', dan roept dat meer weerstand op dan enthousiasme ;-). Maar in de Delicious van september (?) stonden een aantal lekkere recepten uit het nieuwe boek, 'Plenty more'. Twee daarvan vond ik erg geslaagd (geroosterde uien + walnotensalsa, en pompoenspiralen), dus met Sinterklaas het hele boek gevraagd (en gekregen).
Tot nu toe hebben we de salade van gestoomde aubergine gegeten, erg lekker en niet zo vet als gebakken aubergine al snel is, en de boontjes met walnoten en tahindressing. Helaas geen freeke in huis, maar tchicha, ook een goede combi en geslaagd gerecht. Vanavond de spruitjes met gekaramelliseerde knoflook en citroen, ik ben benieuwd! Ben  er tot nu toe enthousiast over.