Mei 23, 2012, 20:00:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nieuw in de vraagbaak: Vegetarisch eten op feestjes en bedrijfsuitjes.

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Binnenkort weer gekwispel in huis  (gelezen 1623 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
fem fatale
Forumkenner 2010
Mega-forummer

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #40 Gepost op: November 04, 2011, 02:07:49 »

It giet goed mei de lytse hûn. Hij is al aardig gegroeid en navenant zwaarder geworden. Hij eet als een slootgraver, heeft duidelijk wat in te halen (hij krijgt nu zo'n 6% van zijn lichaamsgewicht, eigenlijk zou het 4% moeten zijn).

wat weinig, katten van die leeftijd eten zo'n 10% van hun gewicht en fretten volgens mij wel 50% (fretten eten belachelijk veel voor dieren die 20 uur per dag slapen, zo'n 8-10% voor volwassen fretten).

Supercalifragilisticexpialidocious!
Eelco
Administrator
Mega-forummer

Geslacht: Man

eelcoherder
« Antwoord #41 Gepost op: November 04, 2011, 02:18:56 »

It giet goed mei de lytse hûn. Hij is al aardig gegroeid en navenant zwaarder geworden. Hij eet als een slootgraver, heeft duidelijk wat in te halen (hij krijgt nu zo'n 6% van zijn lichaamsgewicht, eigenlijk zou het 4% moeten zijn).
wat weinig, katten van die leeftijd eten zo'n 10% van hun gewicht en fretten volgens mij wel 50% (fretten eten belachelijk veel voor dieren die 20 uur per dag slapen, zo'n 8-10% voor volwassen fretten).
Daar moet ik wel bij zeggen dat we barfen - met brokken of blikvoer zou het een ander verhaal zijn. Barf wordt ontzettend goed verteerd - meer dan 90% wordt omgezet in nuttige stoffen, de 'rest' (de keutels dus) is aangenaam weinig en (meestal) mooi vast.

This is between me and the vegetable.
fem fatale
Forumkenner 2010
Mega-forummer

« Antwoord #42 Gepost op: November 04, 2011, 08:25:48 »

Dat doe ik ook, met katten en fretten. Maar honden eten blijkbaar echt weinig, mijn ouders KVV-en en hun honden zijn qua gewicht vergelijkbaar met mijn katten, maar eten veel minder, zelfs minder dan de fretten.

Supercalifragilisticexpialidocious!
Edda
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #43 Gepost op: November 04, 2011, 08:41:57 »

6% voor een hard groeien pupje is voor mijn gevoel ook niet idioot veel, hoewel een kleiner hondje natuurlijk sneller omlaag ga kwa behoefte  kwa procenten
maar hij ziet er super uit  die kleine mooie man  :j

Eelco
Administrator
Mega-forummer

Geslacht: Man

eelcoherder
« Antwoord #44 Gepost op: November 20, 2011, 03:06:11 »

Lytse was vanochtend, veertien weken oud, de rouwdouwer in de hondenschool. Ik ben toch maar naar het 'puppie-uurtje' gegaan, zodat hij eindelijk weer eens met leeftijdsgenoten kon spelen (de volwassen honden hadden hem afgelopen week straal genegeerd). Fanatiek gespeeld met een leuk bastaardhondje en een retriever, die nog niet te onbehouwen was, en met een ontzettend kleine tekkel (Lytse was erg voorzichtig, totdat de tekkel loskwam). Kreeg ik ineens de opdracht Lytses aandacht te trekken en hem te vermaken, terwijl drie andere honden precies hetzelfde wilden. Met dank aan 'Super-Spielzeug' is het me gelukt. En ondertussen kon ik de bazinnetjes van twee schuchtere spanielachtige puppies laten zien dat een hond echt niet kapot gaat als je hem iets minder subtiel wegstuurt.

Alhoewel alweer een weekje oud, deze foto toont een typische slaappositie van Lytse op de bank. Hij schijnt het best comfortabel te vinden.

This is between me and the vegetable.
greet
Super-forummer

« Antwoord #45 Gepost op: November 21, 2011, 11:43:52 »

Ik krijg spontaan zin om over dat buikje te kietelen  Cool
Leuk, zeg.
Dot
Super-forummer

« Antwoord #46 Gepost op: December 01, 2011, 18:33:11 »

Ik zie de foto van Lytse pas net, leuk zeg!

Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan
Lelle
Mega-forummer

« Antwoord #47 Gepost op: December 02, 2011, 00:19:42 »

Liefde

I high fived a shark, and then we ate burritos." - Martin Luther King Jr.'s other dream.
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: