|
SigridvW
|
 |
« Antwoord #10820 Gepost op: September 26, 2012, 17:52:27 » |
|
Ik ging courgettesoep maken, maar besloot dat ik meer honger had en ik had geen brood voor erbij. Dus heb ik wat couscous gekookt in de soep en het teveel aan water laten verdampen. Nu heb ik een soort couscous-courgettestamppot, althans zo ziet het er uit. Wel lekker, er zit genoeg peper door. Met wat tofu was het nog beter geweest denk ik, maar dat heb ik nu niet in huis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sven
|
 |
« Antwoord #10821 Gepost op: September 26, 2012, 23:32:11 » |
|
Geen zin om uitgebreid te koken. Rijstnoedels met pindasaus en daarbij maïs en groene paprika.
|
|
|
|
|
|
Als je echt ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen.
|
|
|
|
Bast
|
 |
« Antwoord #10822 Gepost op: September 27, 2012, 09:02:37 » |
|
Raapstelenstamp met gebrek aan mierikswortel, dus er ging mosterd door met wat oude kaas. Uienjus erbij.
|
|
|
|
|
|
Sin chile, no tiene chiste!
|
|
|
|
Maartje!
|
 |
« Antwoord #10823 Gepost op: September 27, 2012, 09:35:46 » |
|
Ik had gisteren spullen voor pompoensoep, maar zin in chili, dus ik bakte ui en paprika met chilikruiden, gooide de pompoen er in blokjes bij met een blik zwarte bonen en een flinke scheut water. Toen de pompoen gaar was duwde ik er een paar keer flink in met een vork om het een beetje half-soepig te krijgen. Er ging een klodder yoghurt bij, blokjes avocado en wat kaas en ernaast had ik een in boter gebakken maiskolf. En toen zat ik heel gelukkig te eten.
|
|
|
|
|
|
This is between me and the vegetable!
|
|
|
|
chantalv80
|
 |
« Antwoord #10824 Gepost op: September 27, 2012, 12:18:14 » |
|
ik twijfel tussen Oosters en Italiaans 
|
|
|
|
|
|
Want a sugarcube?
|
|
|
|
|
|
Sven
|
 |
« Antwoord #10826 Gepost op: September 27, 2012, 19:03:33 » |
|
Salade van burlottibonen, witlof, tomaat, augurk en geraspte appel met een mosterddressing. Daarbij rijst.
|
|
|
|
|
|
Als je echt ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen.
|
|
|
|
Bast
|
 |
« Antwoord #10827 Gepost op: September 27, 2012, 19:06:22 » |
|
Gebakken aardappels, gewokte spinazie met tomaat en daslookbraadfilet.
|
|
|
|
|
|
Sin chile, no tiene chiste!
|
|
|
|
Eelco
|
 |
« Antwoord #10828 Gepost op: September 27, 2012, 19:08:25 » |
|
Ja, het is weer tijd voor savooiekool! Wij aten vanavond deze pasta met savooiekool.
|
|
|
|
|
|
This is between me and the vegetable.
|
|
|
|
Aiko
|
 |
« Antwoord #10829 Gepost op: September 27, 2012, 19:22:35 » |
|
Dan ook tijd voor een leuk (groene) koolweetje.
|
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: morgen om 16:28:05 door Aiko »
|
|
|
|
Antoinette
Gast
|
 |
« Antwoord #10830 Gepost op: September 27, 2012, 19:46:04 » |
|
FU YONG HAI met bami uiteraard veggie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bambi
|
 |
« Antwoord #10831 Gepost op: September 27, 2012, 21:10:15 » |
|
broodjes kaas en een glas melk: vergaderingseten.
|
|
|
|
|
|
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken
|
|
|
|
lieve lijn
|
 |
« Antwoord #10832 Gepost op: September 27, 2012, 21:23:59 » |
|
De eerste x dat ik t deze week durf te posten, ivm zeer slecht vakantie eten. Tortellini's met tomaten groente saus. Wel heel slecht, maar wel lekker, van de week gefrituurde champignons gemaakt om te snacken 
|
|
|
|
|
|
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!
|
|
|
|
haantje
|
 |
« Antwoord #10833 Gepost op: September 27, 2012, 23:43:35 » |
|
Ik eet al een aantal dagen groente in tomatensaus met Hüttenkäse en tofu. Gister nieuwe portie gemaakt. Vandaag at ik er Oosterse wokblokjes bij.
|
|
|
|
|
|
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.
|
|
|
|
Maartje!
|
 |
« Antwoord #10834 Gepost op: September 28, 2012, 08:31:13 » |
|
L maakte gisteren de aubergines met yoghurtsaus van Ottolenghi. Met Libanees platbrood erbij. Dat was niet verschrikkelijk veel, dus toen konden we aan het einde van de avond mooi het begin van de vakantie vieren met een ijsje bij Metropolitan.
|
|
|
|
|
|
This is between me and the vegetable!
|
|
|
|
greet
|
 |
« Antwoord #10835 Gepost op: September 28, 2012, 09:26:13 » |
|
L maakte gisteren de aubergines met yoghurtsaus van Ottolenghi. Met Libanees platbrood erbij. Dat was niet verschrikkelijk veel, dus toen konden we aan het einde van de avond mooi het begin van de vakantie vieren met een ijsje bij Metropolitan.
Hey, dat aten wij ook!  Wel met aardappeltjes uit de oven bij, en die waren er te over...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chantalv80
|
 |
« Antwoord #10836 Gepost op: September 28, 2012, 12:11:16 » |
|
Ik ga zo naar workshops van mijn werk met aansluitend een buffet. Ik kon aangeven dat ik vegetarisch at dus ik laat me verrassen vandaag 
|
|
|
|
|
|
Want a sugarcube?
|
|
|
|
Antoinette
Gast
|
 |
« Antwoord #10837 Gepost op: September 28, 2012, 12:22:54 » |
|
Ik ga zo naar workshops van mijn werk met aansluitend een buffet. Ik kon aangeven dat ik vegetarisch at dus ik laat me verrassen vandaag  ben benieuwd waar je dan hebt gegeten en wat soms is het veg aanbod in een restaurant niet zo.... graag je verslagje ;-) ps. ik ga dus het weekend aardappelpannekoekjes maken en zal ze fotograferen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eelco
|
 |
« Antwoord #10838 Gepost op: September 28, 2012, 23:48:28 » |
|
Pizza! Perfecte bodem (zo'n drie minuten in de oven blind gebakken, tip voor wie geen pizzasteen of -oven heeft), pittige saus van verse tomaten met knoflook en pepertje, paprika, ui en champignons. Mozzarella. En bij het serveren een handjevol rucola erbovenop.
En vanavond weer. K. wilde zo graag, had het onze logé al beloofd, en ik had er ook geen grote bezwaren tegen. 
|
|
|
|
|
|
This is between me and the vegetable.
|
|
|
|
chantalv80
|
 |
« Antwoord #10839 Gepost op: September 29, 2012, 10:41:30 » |
|
Ik ga zo naar workshops van mijn werk met aansluitend een buffet. Ik kon aangeven dat ik vegetarisch at dus ik laat me verrassen vandaag  ben benieuwd waar je dan hebt gegeten en wat soms is het veg aanbod in een restaurant niet zo.... graag je verslagje ;-) ps. ik ga dus het weekend aardappelpannekoekjes maken en zal ze fotograferen nou.....het waren groente- en fruitspiesjes (en heel veel drank)  Tot zover het buffet, haha. Ik heb thuis nog met man en kinderen een patatje speciaal gegeten.
|
|
|
|
|
|
Want a sugarcube?
|
|
|
|