Vegatopia Forum

Versapers / slowjuicers

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sam

  • ******
  • 7.058
Re: Versapers / slowjuicers
« Reactie #40 Gepost op: 07 april 2015, 15:21:53 »
Wat ik voor een tomatenbouillon gedaan heb is de tomaat koken met ui, bleekselderij en knoflook, en dan na 15 minuten (en beetje af laten koelen) door de versapers. Dan krijg je een hele mooie bouillon.

Bij mij schuimt het tomatensap maar een klein beetje en dat roer je na 5 minuten in de koelkast weer weg.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Versapers / slowjuicers
« Reactie #41 Gepost op: 08 april 2015, 15:46:54 »
Ah slim. Dank je. Dat ga ik binnenkort eens proberen dan!

Laat je de gegaarde groentes nog een beetje afkoelen, of zo hup uit de pan door de versapers?

Offline Sam

  • ******
  • 7.058
Re: Versapers / slowjuicers
« Reactie #42 Gepost op: 09 april 2015, 11:50:55 »
(en beetje af laten koelen) door de versapers
:-)
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Versapers / slowjuicers
« Reactie #43 Gepost op: 09 april 2015, 13:26:08 »
 :heehee: Okeeeeej


Vandaag heb ik trouwens een sapje van bleekselderij, komkommer, wortel en peterselie mee. Hmmmm!
Ik blies een beetje op van al die fruitsapjes.

Offline Sam

  • ******
  • 7.058
Re: Versapers / slowjuicers
« Reactie #44 Gepost op: 10 april 2015, 10:41:47 »
Kan ik me voorstellen! Hoe langer ik sapjes maak, hoe meer groente en hoe minder fruit ik ga gebruiken. Mijn ochtend "vruchtensap" bestaat nu uit 1 sinaasappel, 1 winterwortel, 1/2 komkommer en 2 tomaten.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Versapers / slowjuicers
« Reactie #45 Gepost op: 22 april 2015, 13:29:42 »
Ik heb vorige week een sapje met oa blauwe bessen gemaakt (ik kocht zo'n emmertje blauwe bessen bij AH). Dat was geen succes. De blauwe bessen geleren enorm, waardoor je niet-lekkere klonten in je sapje krijgt.

Favorietje hier is wortel-sinaasappel-gember.

Re: Versapers / slowjuicers
« Reactie #46 Gepost op: 02 februari 2021, 16:31:56 »
Hallo mede-vega's,

Sorry dat ik zo laat reageer in dit topic maar ik vond het onnodig om een nieuw topic aan te maken. Ik eet sinds 3 maanden grotendeels vegetarisch. Ik maak veel dingen met de blender maar houdt toch wel vaak dat er pulp overblijft. Vandaar dat ik op zoek ben naar een hele goede slow juicer. Ik overweeg deze tweede slowjuicer hier https://top-x.nl/beste-slowjuicer/ maar ik heb geen flauw idee wie er achter deze website zit. Ik ben dan ook op zoek naar ervaringen van jullie om te voorkomen dat ik een miskoop doe.

Dank jullie wel!

RoosjeT

Re: Versapers / slowjuicers
« Reactie #47 Gepost op: 02 februari 2021, 18:39:46 »
Ik neem aan dat je het dan over de Princess VitaPure 202041 hebt?
Zelf heb ik geen enkel verstand van dat soort apparaten.
Als je twijfelt (over de verkoper) zou je ook bijv. Amazon of Coolblue kunnen overwegen. Maar ik geloof niet dat dat apparaat erg goed leverbaar is, en Coolblue zegt zelfs Nooit meer leverbaar, dus het zal intussen een oud model zijn.
« Laatst bewerkt op: 02 februari 2021, 18:42:19 door #Q@ñon »
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Wombat

  • *****
  • 2.706
Re: Versapers / slowjuicers
« Reactie #48 Gepost op: 02 februari 2021, 21:22:59 »
Ik kijk in zo’n geval altijd bij de reviews bij Amazon. Vooral de negatieve, want vaak zijn die goed beargumenteerd. En daar laat ik dan mijn aankoopkeuze vanaf hangen. Ik koop bij voorkeur niet bij Amazon, omdat ik het niet ok vind hoe ze met werknemers omgaan.