Vegatopia Forum

Hardlopen

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Muppet

  • ****
  • 805
  • Geslacht: Vrouw
Hardlopen
« Reactie #20 Gepost op: 02 april 2011, 17:30:39 »
Vandaag moest ik al 15min achter elkaar hardlopen.. Heb het volgehouden tot 14, toen kregen steken en rugpijn overmacht.. Een avond stappen van te voren is geen tip.. kleine katertje hobbelde gezellig mee..  :kitty:
Ex N. heeft zich na de eerste looptraining niet meer gemeld met z'n trollenvrouw..  ;D
A penis has a sad life, his hair is a mess, his family is nuts, his neighbour is an asshole and his best friend is a pussy.

Offline haantje

  • ******
  • 5.068
  • Geslacht: Vrouw
Hardlopen
« Reactie #21 Gepost op: 02 april 2011, 17:38:11 »
Ex N. heeft zich na de eerste looptraining niet meer gemeld met z'n trollenvrouw..  ;D
Last van stof longen misschien?
Je had toch de hele tijd voor hem uit gelopen?
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline Muppet

  • ****
  • 805
  • Geslacht: Vrouw
Hardlopen
« Reactie #22 Gepost op: 03 april 2011, 21:35:11 »
Ja klopt.. Maar hij rookt ook als een ketter dus miss stof/rook longen :) geen goede combi om te hardlopen..
A penis has a sad life, his hair is a mess, his family is nuts, his neighbour is an asshole and his best friend is a pussy.

Offline eno2

  • ****
  • 758
  • Geslacht: Man
Hardlopen
« Reactie #23 Gepost op: 10 april 2011, 19:52:30 »
Ik ben met hardlopen ooit eens 14 kilo vermagerd en tien jaar later met bodybuilding 14 kilo bijgekomen, allemaal spieren.
Eet wat best is voor de planeet.

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Hardlopen
« Reactie #24 Gepost op: 16 april 2011, 20:03:50 »
Ik heb gisteren voor het eerst weer een keertje hardgelopen.
Allemachtig wat was dat zwaar.

Maar het begin is er.
De vriendin van R die nu bij ons woont wil het ook gaan oppakken, dus dan kunnen we fijn samen gaan rennen.
Eindelijk geen afhaak excuus meer!

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Hardlopen
« Reactie #25 Gepost op: 19 april 2011, 12:22:04 »
Ik heb ook geen afhaak excuus meer.. als Muppetje de 10 km gaat doen, ga ik aan de 4 mijl.. **** bedenk nu dat ik echt aan de slag moet morgen want al hele tijd niet gelopen...
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Wombat

  • *****
  • 2.706
Hardlopen
« Reactie #26 Gepost op: 19 april 2011, 12:58:28 »
Ik ben gisteren weer begonnen. Tis wel weer wennen. Eens kijken hoe lang ik het vol houd om dat minimaal een keer per week te doen.

Offline Wombat

  • *****
  • 2.706
Hardlopen
« Reactie #27 Gepost op: 20 april 2011, 08:25:18 »
Morgen start de inschrijving voor de Dam tot Damloop. Ik moet weer eens gaan trainen, dan wordt mijn conditie tenminste weer goed, en kan ik dit jaar wel meedoen.
Ik heb me ingeschreven. Ben benieuwd of het gaat lukken om genoeg te trainen.

Offline Muppet

  • ****
  • 805
  • Geslacht: Vrouw
Hardlopen
« Reactie #28 Gepost op: 01 mei 2011, 21:28:19 »
Ik moet en zal die 10 finishen! Al moet ik m kruipen! We gaan lopen voor Pink Ribbon :) Net voorgenomen om 3x pw het hardloopschema te volgen en de andere 4x een rondje om de wijk te rennen.. (Nog 7weken de tijd,moet lukken dan die 10km) Zie alleen op tegen de hitte die er meestal is als 10km gelopen wordt. Vorig jaar was het 33 graden. Paar keer sauna doen denk, kan maar gewend zijn aan de hitten  :angel:
A penis has a sad life, his hair is a mess, his family is nuts, his neighbour is an asshole and his best friend is a pussy.

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.292
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Hardlopen
« Reactie #29 Gepost op: 02 mei 2011, 00:08:26 »
Voorlopig geen 7km-rondjes meer, maar regelmatiger kortere rondjes, samen met de hond, Bastiaan. Meneer blijkt het geweldig te vinden met me mee te rennen, aan een hondenjogginggordel. Vandaag de vuurdoop: eerst ontspannen lopend tot aan het Ehrlicherpark, vervolgens zo'n 2.5 kilometer rennen langs de volkstuintjes. Daarna even uitpuffen in het overloopbekken, knuffelen, snuffelen en zo. Om daarna nog eens een sprintje te trekken op de Langelinienwall. Een stuk leuker dan in je eentje te rennen!
Gemüse ist mein Fleisch

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Hardlopen
« Reactie #30 Gepost op: 02 mei 2011, 12:20:37 »
ik haakte Woef ook vaak aan mn riem als ik ging lopen, maar als zij een kat ziet dan slaat ze op tilt. Niet echt grappig om uit je voegen getrokken te worden.
Wat heb jij voor een mooi speciaal tuigje dan?

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Hardlopen
« Reactie #31 Gepost op: 02 mei 2011, 12:22:34 »
[streng kijkt] Lelle kijk eens naar de foto in de hondjes zijn leuk draad!! [/streng kijkt]
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Hardlopen
« Reactie #32 Gepost op: 09 mei 2011, 09:57:22 »
Jeetje, door holteontstekingen enzo steeds verder uitgesteld, maar gisteren echt weer begonnen. Naar vriendin gelopen, 2 om 2, (20 min) en terug merkte ik al dat mijn lijf de hitte echt niet leuk vond en heb ik iets rustiger aangedaan. Maar toch nog staan kotsen  :o vlakbij huis. Vandaag heeeeeeel veel spierpijn Morgenochtend gaan we weer!
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline haantje

  • ******
  • 5.068
  • Geslacht: Vrouw
Hardlopen
« Reactie #33 Gepost op: 09 mei 2011, 19:57:52 »
 :applaus: Goed zo, lijntje!
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Hardlopen
« Reactie #34 Gepost op: 10 mei 2011, 10:58:55 »
Toen ik vanmorgen naast mijn bed stond begon t net keihard te regenen... Nou dan ga ik echt niet hoor. Morgenvroeg, en nu echt.
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Wombat

  • *****
  • 2.706
Hardlopen
« Reactie #35 Gepost op: 10 mei 2011, 11:45:07 »
Watje.  ;D

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Hardlopen
« Reactie #36 Gepost op: 10 mei 2011, 12:52:32 »
Dat kan best, maar net herstellende van een holteontsteking waag ik t echt niet  ;)
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.292
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Hardlopen
« Reactie #37 Gepost op: 15 mei 2011, 01:47:33 »
Vanmiddag weer een rondje gerend met Bastiaan aan de hondenjogginggordel. In het begin een beetje onwennig, maar toen wist hij wat van hem werd verwacht. Brede grijns op zijn gezicht en 100% geconcentreerd. Na 20 minuten rennen uitgebreid knuffelen in het Überlaufbecken, langzaam lopen (ik) en snuffelen (hij), gevolgd door baden en drinken bij de Wasserwerke. En dan een eindsprint over de Langenlinienwall naar huis.
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Hardlopen
« Reactie #38 Gepost op: 15 mei 2011, 12:27:03 »
Vanmiddag weer een rondje gerend met Bastiaan aan de hondenjogginggordel. In het begin een beetje onwennig, maar toen wist hij wat van hem werd verwacht. Brede grijns op zijn gezicht en 100% geconcentreerd. Na 20 minuten rennen uitgebreid knuffelen in het Überlaufbecken, langzaam lopen (ik) en snuffelen (hij), gevolgd door baden en drinken bij de Wasserwerke. En dan een eindsprint over de Langenlinienwall naar huis.

Ik neem aan dat het baden en drinken van Bastiaans kant kwam?;)

Leuk dat het zo goed gaat! Gaat hij ook mee aan de fiets? Daar zijn we nu mee bezig met Lola.

Offline eno2

  • ****
  • 758
  • Geslacht: Man
Hardlopen
« Reactie #39 Gepost op: 19 mei 2011, 16:43:58 »
Ik ben eens  op twee en een half maand tijd (tien weken) van 93 kilo op 79 afgevallen  door een combinatie van  veganisme en duurlopen (drie keer per week totaal 40km)
Eet wat best is voor de planeet.