Vegatopia Forum

Hardlopen

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.313
Re:Hardlopen
« Reactie #360 Gepost op: 13 maart 2014, 11:09:34 »
Loop zo af en toe een rondje van 6km. Maar dat moet 20 worden, dus het is wel eens tijd voor een plan ;)

Aiko

Re:Hardlopen
« Reactie #361 Gepost op: 13 maart 2014, 11:44:53 »
Loop zo af en toe een rondje van 6km. Maar dat moet 20 worden, dus het is wel eens tijd voor een plan ;)

Waar loop je dan?

Ik heb jarenlang in de duinen gelopen met een begin bij de watertoren waar ik mijn fiets altijd neerzette, en daarna richting Wassenaar en halverwege weer terug.

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.313
Re:Hardlopen
« Reactie #362 Gepost op: 13 maart 2014, 16:26:28 »
Loop zo af en toe een rondje van 6km. Maar dat moet 20 worden, dus het is wel eens tijd voor een plan ;)

Waar loop je dan?


Op dit moment doe ik vooral nog aan urban running; d.w.z. ik begin bij mij voor de deur en loop richting Scheveningse bosjes, maar daar een rondje en loop weer terug ;)

Offline eno2

  • ****
  • 758
  • Geslacht: Man
Re:Hardlopen
« Reactie #363 Gepost op: 26 april 2014, 14:55:43 »
Op de heen-en terugweg aangevallen door dezelfde kraai: best eng!

Wat origineel, ik heb alleen maar last van keffers
Eet wat best is voor de planeet.

Offline bambi

  • ******
  • 5.558
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hardlopen
« Reactie #364 Gepost op: 29 mei 2014, 18:53:13 »
Vandaag de 5km GoldenTen gelopen, in 34 minuten. :)
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hardlopen
« Reactie #365 Gepost op: 29 mei 2014, 20:46:36 »
Vandaag de 5km GoldenTen gelopen, in 34 minuten. :)

 :thumbsup:

En, hoe voel je je?

Offline bambi

  • ******
  • 5.558
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hardlopen
« Reactie #366 Gepost op: 29 mei 2014, 20:57:38 »
Vandaag de 5km GoldenTen gelopen, in 34 minuten. :)

 :thumbsup:

En, hoe voel je je?

Nu: eigenlijk wel een beetje moe, ik ga bijna naar bed denk ik. Al snel na de 5 km was ik eigenlijk niet zo moe, maar ik ben ook de hele middag nog buiten geweest om de 10km te bekijken, en ik was al om half zeven wakker. Maar: ik kan het iedereen aanraden!
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Hardlopen
« Reactie #367 Gepost op: 29 mei 2014, 21:17:22 »
Gefeliciteerd Bambi!
,,,,فلافل

Offline bambi

  • ******
  • 5.558
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hardlopen
« Reactie #368 Gepost op: 09 juni 2014, 11:18:51 »
Het hardlopen ging voor geen meter. Ik dacht dat ik nog redelijk vroeg was, maar bij terugkomst was het 25 graden: dat verklaart wel veel.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Hardlopen
« Reactie #369 Gepost op: 09 juni 2014, 22:15:14 »
Het hardlopen ging voor geen meter. Ik dacht dat ik nog redelijk vroeg was, maar bij terugkomst was het 25 graden: dat verklaart wel veel.

Ja, dat lijkt me idd wel erg warm. En het zou vandaag ook een beetje smog-ig zijn?
,,,,فلافل

Offline bambi

  • ******
  • 5.558
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hardlopen
« Reactie #370 Gepost op: 23 juni 2014, 21:23:37 »
Ik vond het net ook warm. Maar misschien loop ik tegenwoordig liever korte intervallen dan een duurloop van 40 minuten.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hardlopen
« Reactie #371 Gepost op: 20 augustus 2014, 09:14:43 »
Ik heb gisteren met mijn hardloopgroepje een kerntraining van 57 minuten en 57 seconden (stomtoeval) gedaan! Met het inlopen (15 minuutjes) was het bij elkaar een km of 9. Wat een superlekker gevoel en het ging heel soepeltjes!

Offline bambi

  • ******
  • 5.558
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hardlopen
« Reactie #372 Gepost op: 01 januari 2015, 20:06:41 »
Het zat vandaag in de polder vol met hardlopers.  ;)
Deels wellicht goede-voornemers?
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Zonn

Re: Hardlopen
« Reactie #373 Gepost op: 23 februari 2015, 16:36:33 »
Ik heb het hardlopen ook weer opgepakt, in het kader van goede voornemens :D Maar tot nu toe gaat het best goed en haal ik zelfs mijn streven van drie keer per week. Ik ben niet snel en ik loop nooit heel lang, maar toch. Het begin is er!

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.293
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Hardlopen
« Reactie #374 Gepost op: 03 april 2015, 21:00:38 »
Eindelijk weer eens begonnen met hardlopen. En me voorgenomen dit twee keer per week te gaan doen, zeker nadat de overbuurvrouw annex hondenwandelmaatje me aankeek en vroeg of ik op vakantie was geweest. Het lichaam is nu inderdaad lekker moe, warm en ontspannen.
Gemüse ist mein Fleisch

Offline bambi

  • ******
  • 5.558
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hardlopen
« Reactie #375 Gepost op: 04 april 2015, 20:43:32 »
Ik loop nog braaf 2x per week. vandaag een training gehad over onverharde paden, met modder erbij. Voel me ook wel lekker getraind nu, wel erg moe.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline bambi

  • ******
  • 5.558
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hardlopen
« Reactie #376 Gepost op: 16 mei 2015, 21:10:45 »
Gaat er nog iemand de Marikenloop doen morgen?
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.293
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Hardlopen
« Reactie #377 Gepost op: 20 juni 2015, 16:40:24 »
Eindelijk weer eens begonnen met hardlopen. En me voorgenomen dit twee keer per week te gaan doen, zeker nadat de overbuurvrouw annex hondenwandelmaatje me aankeek en vroeg of ik op vakantie was geweest. Het lichaam is nu inderdaad lekker moe, warm en ontspannen.
Dat heb ik zo'n twee maanden volgehouden. En toen waren we een paar weekenden weg en was het druk op het werk, de gebruikelijke excuses. Maar nadat gisteren een jongere collega na een sprintje door de regen buiten adem was (en ik niet), vond ik het tijd weer wat moeite te doen om mijn conditie op pijl te houden. Bij deze dus: het gebruikelijke rondje in de gebruikelijke tijd. En wellicht sta ik nu al joggend op een bruiloftsfoto. Tja, als je daarvoor het hele pad in beslag neemt, moet je dat op de koop toe nemen  ;D.
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Wombat

  • *****
  • 2.706
Re: Hardlopen
« Reactie #378 Gepost op: 11 augustus 2015, 14:13:17 »
Ik heb gisteren een stukje geprobeerd te lopen, ging erg moeizaam. De laatste keer was dan ook een eeuwigheid geleden, en mijn schoenen waren uit 2007, maar daar lag het niet aan. Het lag gewoon aan het luie lijf dat maar weer eens in actie moet komen. Nu heb ik nieuwe schoenen en moet ik echt wat gaan doen, omdat ik me opgegeven heb voor de Zevenheuvelenloop by night. Als stok achter de deur.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Hardlopen
« Reactie #379 Gepost op: 11 augustus 2015, 22:19:31 »
Ik heb gisteren een stukje geprobeerd te lopen, ging erg moeizaam. De laatste keer was dan ook een eeuwigheid geleden, en mijn schoenen waren uit 2007, maar daar lag het niet aan. Het lag gewoon aan het luie lijf dat maar weer eens in actie moet komen. Nu heb ik nieuwe schoenen en moet ik echt wat gaan doen, omdat ik me opgegeven heb voor de Zevenheuvelenloop by night. Als stok achter de deur.

Succes! Wat voor schoenen heb je genomen?
,,,,فلافل