Vegatopia Forum

Vegan Challenge

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MyJade

  • **
  • 55
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegan Challenge
« Reactie #20 Gepost op: 20 oktober 2014, 12:21:23 »
Ik ben nu strickt vegetarier. En helemaal vegan worden dat zit er voor mij niet in, persoonlijk dan bedoel ik. Bij sommige past het bij anderen niet. Op het moment woon in thuis, als ik later op mezelf woon wil ik zo veel mogelijk zuivel biologisch kopen. Maar het lijkt me leuk mee te doen met de vagan challenge. Op het moment ben ik verschillende "Leef stylen" of hoe je zo ook noemt aan het uitproberen. De gene waar ik nu mee bezig ben is je haar niet meer met shampoo wassen. Het zou goed zijn voor je haar enzo. Dus ik dacht ik probeer het eens uit. (Klinkt goorder dan het is, zoek het maar eens op). Ik ben nieuwschierig aangelegd. Ik denk alleen dat mijn ouders de vegan challenge niet gaan warderen. Hoe breng je zoiets het beste?

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegan Challenge
« Reactie #21 Gepost op: 21 oktober 2014, 09:38:54 »
Ik zou vooral zelf veel initiatief nemen en laten zien dat je het serieus meent. Draag zelf oplossingen aan om het 'standaard menu' aan te passen naar vegan optie en help met koken.

Veel succes!

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.218
Re:Vegan Challenge
« Reactie #22 Gepost op: 21 oktober 2014, 13:25:44 »
En vertel waaróm je het belangrijk vindt!
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Vegan Challenge
« Reactie #23 Gepost op: 21 oktober 2014, 18:03:29 »
Biedt aan om te koken, en maak dan hele lekkere vegan dingen. Werkt beter dan welke uitleg dan ook! Als ze staan op een stukje vlees bij de maaltijd kan dat er altijd los bij natuurlijk, maar dan maken ze daarnaast toch kennis met een veganistisch gerecht. Van wat voor soort eten houdt jouw familie? Zijn ze meer van aardappels-groente-vlees of juist meer internationaal?

Voor meer info over no-poo op dit forum zie dit oude draadje: http://www.vegatopia.com/smf/index.php/topic,14999.0.html
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline MyJade

  • **
  • 55
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegan Challenge
« Reactie #24 Gepost op: 21 oktober 2014, 20:47:34 »
Ik heb er met mijn moeder over gepraat en ze gaat er over nadenken. Ik moet dan voor mezelf apart gaan koken. Dat vind ik wel fijn. Mijn moeder nam nadat ik haar uitlegde dat ik al research gedaan had enzo me serieus en deed helemaal niet raar. En die tip van het vegan avondeten met voor hun een stukje vlees ga ik meenemen als ik voor ons allemaal ga koken :).