Vegatopia Forum

Rijstyoghurt

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Re:Rijstyoghurt
« Reactie #20 Gepost op: 20 augustus 2014, 10:07:30 »
Jammer is dat hè! Ik heb ook al eens verheugd bij het koelvak gestaan om er daarna achter te komen dat het gewoon koeienyoghurt met een smaakje is.
Kom eens kijken op Vegetus.nl

Offline Joske

  • *****
  • 2.829
  • Geslacht: Vrouw
Re:Rijstyoghurt
« Reactie #21 Gepost op: 21 augustus 2014, 12:02:00 »
Fem, is oatghurt niets voor jou?

Re:Rijstyoghurt
« Reactie #22 Gepost op: 21 augustus 2014, 14:40:05 »
Ik heb pas een keer een potje oatghurt gemaakt en dat verhoudt zich tot yoghurt zoals edelgist zich tot kaas verhoudt: als je het heel graag wilt en veel fantasie gebruikt lijkt het er een beetje op, maar eigenlijk is het een heel ander ding.

De eerste hap vond ik ronduit vies, later vond ik het wel okay. Misschien binnenkort nog maar eens maken, om te kijken of ik het toch nog lekker ga vinden. :P
Kom eens kijken op Vegetus.nl

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Rijstyoghurt
« Reactie #23 Gepost op: 15 september 2014, 19:05:29 »
kokosyoghurt (yoghurt v kokos, niet yoghurt mét kokos) was 2 weken terug in de aanbieding bij Marqt. Nu vast niet meer in de aanbieding, maar het is daar dacht ik te begrijpen wel in het assortiment.
,,,,فلافل

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.158
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Rijstyoghurt
« Reactie #24 Gepost op: 28 september 2014, 15:14:05 »
Ik heb gisteren een uitje gedaan naar Marqt en daar was idd kokosyoghurt. Ik heb 2 bakjes (naturel en vanille) gekocht, maar geloof ik 2,99 per bakje van 125 gram betaald. Dat leek me best duur.
Ik moet het nog gaan proeven, misschien is het wel zo gigantisch lekker dat die prijs heel redelijk is, maar ik zie het me niet regelmatig over de muesli kiepen.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Rijstyoghurt
« Reactie #25 Gepost op: 28 september 2014, 16:15:30 »
Mijn moeder had een bakje gekocht en ik mocht proeven. Ik vond het echt niet lekker, maar ik heb ook een raar iets met kokos. Soms word ik er heel erg misselijk van, alsof ik er niet goed tegen kan. En dat was bij deze yoghurt dus ook het geval.

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.521
Re:Rijstyoghurt
« Reactie #26 Gepost op: 28 september 2014, 17:45:50 »
Ik hou zelf erg van geraspte kokos en kokosmelk, maar kokoswater vind ik vies. Jammer, want het schijnt heel gezond te zijn. Misschien zit er nog iets van dat kokoswatersmaakje in dat toetje?

De Estafettewinkel in Delft is verhuisd naar een drie keer zo groot pand, en daar zag ik kokostoetjes staan, naast de provamel houdbare vla-cupjes. Ik ben alleen het merk vergeten. Er was een naturelvariant en één met chcocosmaak. Als ik er weer eens ben (het blijft wel de concurrentie  ;)) zal ik nog eens goed kijken. Het is trouwens een heel erg mooie winkel geworden, heel ruim, met lichte kleuren en veel echt hout.

Oh, het schiet me net te binnen, het merk is Naturgreen.

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.158
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Rijstyoghurt
« Reactie #27 Gepost op: 01 oktober 2014, 00:42:55 »
Mijn moeder had een bakje gekocht en ik mocht proeven. Ik vond het echt niet lekker, maar ik heb ook een raar iets met kokos. Soms word ik er heel erg misselijk van, alsof ik er niet goed tegen kan. En dat was bij deze yoghurt dus ook het geval.
Ik heb dat normaal niet, maar nu ook geloof ik.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Rijstyoghurt
« Reactie #28 Gepost op: 24 oktober 2014, 23:59:16 »
Kwam laatst de kokosyoghurt goedkoper tegen bij Organic for You (dan bij Marqt) en ik houd van zowel chocolade als kokos, maar nee. Ik vind het ook niet zo lekker.
Kyra's recept voor kokosyoghurt is met arrowroot en probiotica.
Sin chile, no tiene chiste!