Vegatopia Forum

Magimix vs Revoblend

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Apraxia

  • ****
  • 992
  • Geslacht: Vrouw
Magimix vs Revoblend
« Gepost op: 22 augustus 2014, 17:32:58 »
Op advies van LL ben ik weer eens hier met de volgende vraag:

Ik wil een blender kopen om smoothies mee te maken. Ik wil geen slowjuicer.

Nu twijfel ik tussen de Magimix van 200 euro of de Revoblend van 500.
Prijstechnisch is de keuze snel gemaakt, maar ik wil echt een goede sterker blender, die bijv. rauwe bieten en gember helemaal tot gort maalt ;)
Ook ga ik hem gebruiken tijdens workshops dus goed mag het gewoon zijn dus eventueel ook 500 euro :)
 
Over de Revoblend heb ik al lyrische verhalen gehoord van een kennis. Nu wil ik eigenlijk het liefst advies iemand die beide blenders kent maar iemand met een mooi Magimix verhaal is ook goed  ;D

Thanx!
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

Re:Magimix vs Revoblend
« Reactie #1 Gepost op: 23 augustus 2014, 11:14:27 »
Wat wil je ermee gaan doen? Als je vooral smoothies wilt maken, is een Magimix prima volgens mij. Als je regelmatig zelf pindakaas en dergelijke wilt gaan maken is een sterker apparaat aan te raden.

Ik heb zelf een Vitamix (vergelijkbaar met Revoblend) en daar ben ik super blij mee, maar ik heb ook heel veel positieve ervaringen gehoord over de Magimix. Als je de Magimix kiest zou ik er wel het kleine hakmolentje bijnemen, dat maakt hem net wat veelzijdiger.

Edit: deze review geeft een goed beeld van het verschil tussen de Magimix en duurdere blenders zoals de Revoblend en de Vitamix. Je moet zelf kiezen of je daar 300 euro extra voor wilt betalen. http://www.amazon.co.uk/review/R2ZN7JZ37XQJ7L/ref=cm_cr_pr_viewpnt/279-3371362-0339442#R2ZN7JZ37XQJ7L
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2014, 11:28:03 door Cornelie »
Kom eens kijken op Vegetus.nl

Offline Apraxia

  • ****
  • 992
  • Geslacht: Vrouw
Re:Magimix vs Revoblend
« Reactie #2 Gepost op: 24 augustus 2014, 00:07:00 »
Thanx Perfect dit had ik ff nodig! Ik denk toch dat ik naar een Revoblend of Vitamix ga neigen😊
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!