|
Draek
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: Juni 01, 2011, 12:22:25 » |
|
Ooit mijn kookboek: http://www.planeetaardig.nl/Hopelijk ergens in 2e helft van dit jaar 
|
|
|
|
|
|
Stem op de Partij voor de Dieren
|
|
|
|
Hizikigrrrl
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: Juni 01, 2011, 12:56:32 » |
|
 In print of e-book? En wordt dat ook de cover voor het echte boek?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
haantje
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: Juni 01, 2011, 14:44:52 » |
|
Wat leuk!
|
|
|
|
|
|
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.
|
|
|
|
Draek
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: Juni 01, 2011, 19:25:43 » |
|
 In print of e-book? En wordt dat ook de cover voor het echte boek? Of het de cover word weet ik nog niet. Sowieso andere recepten foto's. Dit is meer nog een conceptfoto. Denk dat zowel print als e-book beschikbaar komt. Misschien ook als ipad app. Prijs wordt goedkoop. Is de bedoeling in ieder geval.  Recepten lekker simpel, herkenbaar en snel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hizikigrrrl
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: Juni 01, 2011, 19:29:11 » |
|
Hartstikke leuk, maar die foto's in het voorbeeld zijn idd niet geweldig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Draek
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: Juni 01, 2011, 19:40:06 » |
|
Hartstikke leuk, maar die foto's in het voorbeeld zijn idd niet geweldig.
nee, probeer ook steeds meer te leren over productfotografie. Soms krijg ik enorm goede foto's, maar soms lukt het totaal ook niet om echt topfoto's te maken. En styling is denk ook niet echt mijn ding, dus dat moet ik ook nog wat onder de knie krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hizikigrrrl
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: Juni 01, 2011, 19:45:37 » |
|
Is ook hartstikke moeilijk, vooral bruin eten ziet er al meteen goor uit.
Zelf zou ik kiezen voor dag-/zonlicht, geen flits, mooie stukken servies, maar een gedeelte fotograferen/uitsnijden en als een gerecht niet mooi te fotograferen valt, dan maar een foto maken van een ingredient.
Verder opleuken met mooie tafelkleden, servetten, bestek, bloemen, etc.
Oh, en geen verlept blaadje basilicum bovenop een burger leggen;).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynnya
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: Juni 02, 2011, 15:32:22 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dot
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: Juni 02, 2011, 21:00:36 » |
|
Leuk zeg, Draek!
|
|
|
|
|
|
Ze had een jurk met bloemknoppen aan en toen ze in de zon ging staan zijn al die knopjes één voor één open gegaan
|
|
|
|
greet
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: Juni 03, 2011, 11:17:23 » |
|
Ziet er inderdaad leuk uit! Maar ik zou die tekst in het blauw eigenlijk een beetje anders maken dan die tekst die zo scheef onder de 100 staat. Leest een beetje dubbel. (hopelijk vind je mij nu niet te betweterig, want ik vind het heel erg cool dat je met een eigen kookboek naar buiten komt, en als ie inderdaad niet zo duur is, koop ik hem waarschijnlijk toch, hoe gek de foto's er ook uitzien. Ken je niet iemand die daar ongelooflijk goed in is?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieve lijn
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: Juni 03, 2011, 11:30:39 » |
|
Wat gaaf draek!
Misschien je licht eens opsteken bij annemieke.. haar foto's vind ik altijd geweldig!
|
|
|
|
|
|
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!
|
|
|
|