Mei 23, 2012, 22:07:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nieuw in de vraagbaak: Vegetarisch eten op feestjes en bedrijfsuitjes.

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Vega in Griekenland?  (gelezen 14996 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
~Bianca~
Bekende op het forum
**

Geslacht: Vrouw

Bianca Bosman
« Antwoord #40 Gepost op: November 23, 2010, 22:39:34 »

Zo, even dit topic ophalen! Ik ga binnenkort een maandje naar Athene. Iemand tipjes om te eten?

Leuk joh! Wat ga je daar doen? En waar ga je precies zitten?
Mijn tip: ga eten bij Markos, in het 'Witte Paard' (Aspro Alogo in het Grieks). Locatie: Patroou straat. Het eten kost er praktisch niets, is overheerlijk, en gelukkig niet in een van die drukke toeristenstraatjes. Markos en zijn familie zijn heel gastvrij, en als ze je eenmaal kennen, krijg je ook allerlei extraatjes van het huis. Er zijn natuurlijk nog wel meer leuke restaurantjes, maar deze was toch zeker onze favoriet!
Een meer algemene tip: als je met meerdere mensen eet, is het heel leuk om 'mezedes' te nemen: een aantal voorgerechten bij elkaar, waar iedereen wat van eet. En van die voorgerechten zijn er heel wat vega! Mijn persoonlijke favoriet zijn de kolokythokephtedes: courgetteballetjes.  Cheesy
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: