Februari 10, 2012, 21:19:06 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: karwijzaad

Koken Bombay aloo - Chili sin carne - Zopie (en koek)
Producten Comfort food - Soepboek Keet Smakelijk - The Art of French Baking - Ginette Mathiot
Actueel Januari 2012: een nieuw jaar, een nieuwe smaak - pizza voor spleetoog - Vegetarische workshop in de Librije - Blue Monday shoptherapie: vegetarisch-verantwoorde accessoires
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Provence, bezienswaardigheden?  (gelezen 767 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Lovelocker
Geitenwollen Sock
Mega-forummer

Geslacht: Man

« Gepost op: Januari 17, 2011, 15:35:13 »

Ben er lekker op tijd mee, vertrek morgen. Vriend en vrouw weten vast ook wel t'een en t'ander, maar ja: als mensen ergens wonen, is toch een ander uitgangspunt. Ik heb geen auto en weinig gewend (verdwalen doe ik snel).
Ik verblijf in L' isle sur le Sorgue

de tuin: dat ben ik
Laurie
Global Moderator
Super-forummer

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 17, 2011, 18:22:15 »

Carpentras is een leuke stad met een grote markt, ik weet alleen niet meer op welke dag die gehouden wordt, ik meen in ieder geval op zaterdag. Vaison-la-Romaine is een stuk verder rijden maar zeker de moeite waard als je van archeologie houdt: in de stad is een stuk Romeinse stad opgegraven. Ook een leuk stadje wat ik me ervan herinner, maar wel klein dus niet heel toeristisch en op entertainment berekend (dus ook die Romeinse site is wel enigszins kneuterig).
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: