Vegatopia Forum

Help, ik heb iets te vragen!

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Help, ik heb iets te vragen!
« Gepost op: 12 september 2003, 21:45:38 »
De Vegatopia-webforums zijn de plek bij uitstek om vragen te stellen over vegetarisch eten. Er komen hier honderden ervaren vegetariërs en er is (bijna) altijd wel iemand die je kan helpen. Om de vragen en antwoorden zo overzichtelijk mogelijk te houden, is het belangrijk om je aan de volgende vuistregels te houden.

  • Kijk eerst of je vraag al niet eerder aan de orde is geweest op het forum. Dat kun je het handigst uitvinden door gebruik te maken van de zoekfunctie op dit forum.

  • Nog niets over te vinden op de Vegatopia-webforums? Post dan een nieuw topic in het forum dat het best past bij je vraag. Voorbeeld: wil je weten of een bepaald soort kaas geschikt is voor vegetariërs? Post je vraag in het forum 'Vegetarische producten'. Hulp nodig om met succes een souflé te maken? In 'Koken' kan iemand je vast tips geven. Op zoek naar informatie over proefdieren? In 'Dieren, natuur & milieu' krijg je antwoord.
  • Stel in de titel een duidelijke vraag. Dus niet: 'Help mij' maar 'Waar kan ik vegetarische schoenen kopen?'
  • Laat de titel van je vraag voorafgaan door [Help!], dan is het voor andere forum-deelnemers meteen duidelijk dat er een vraag gesteld wordt en dat er een antwoord gezocht wordt en dat het niet de bedoeling is om een discussie te beginnen.
  • Blijf on topic als je reageert op een vraag of op antwoorden.
  • Op de site en het forum van de NVV is het makkelijker om antwoord te krijgen op specifieke vragen over de vraag welke producten veganistisch zijn.

  • VoedselNet heeft heel vaak antwoord op vragen over E-nummers en andere ingrediënten.


    Mocht je nog vragen hebben over het hoe en wat van de Vegatopia-webforums: je kunt altijd een privé-bericht sturen naar een van de moderators.
« Laatst bewerkt op: 14 december 2009, 13:41:29 door Hizikigrrrl »

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Help, ik heb iets te vragen!
« Reactie #1 Gepost op: 12 oktober 2003, 16:28:56 »
  • VoedselNet heeft heel vaak antwoord op vragen over E-nummers en andere ingrediënten.

VoedselNet heeft ook een pagina die zeer overzichtelijk een antwoord geeft op de vraag of E-nummers en additieven dierlijke producten bevatten[/url].

Zie: http://www.food-info.net/nl/e/e000.htm
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2007, 22:34:57 door Hizikigrrrl »
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.