Mei 24, 2012, 05:55:02 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: amarenen

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Veggiedating websites  (gelezen 25467 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Bast
Super-forummer

« Antwoord #180 Gepost op: April 08, 2007, 18:03:26 »

Tuurlijk ga ik erop in!
Mijn date van vandaag (gezellige carnivoor) riep geen acute romantiek op, dus ja :O

Geen betere buur dan moeder natuur
Aiko
Koning Slachter
Mega-forummer

Geslacht: Man

« Antwoord #181 Gepost op: Augustus 30, 2007, 23:42:42 »

Ik las gisteren, of eergisteren, daaromtrent, iets over Vegadates in zo'n gratis treinvervuilend krantje. Ben benieuwd of het wat meer vers bloed ook daadwerkelijk meer bezoekend publiek heeft kunnen ontlokken.

« Laatste verandering: morgen om 16:28:05 door Aiko »
Meneer de Uil
Gevorderde forumgebruiker

« Antwoord #182 Gepost op: Augustus 30, 2007, 23:48:59 »

Wat voor type zoek je, Aiko?

Forumkenner 2007 Cool
carollol
Gast
« Antwoord #183 Gepost op: November 15, 2007, 01:40:08 »

Al een hele tijd sta ik al op vegadate met een profiel, maar ik vind niet echt dat het daar druk is. Het lijkt me wel leuk meer vegetariers te leren kennen, want iedere keer uitleggen waarom je geen vlees eet is wel vermoeiend vind ik. Maar ja als je iemand tegenkomt, kan je nu eenmaal niet zien of die persoon vega is of niet.
Poek
Forumkenner 2006, 2009 en 2011
Mega-forummer

poekie
« Antwoord #184 Gepost op: November 15, 2007, 02:35:11 »

Regelmatig op een forum posten waar veel vegetariers komen is een manier om andere vegetariers te leren kennen Wink

Hizikigrrrl
Global Moderator
Mega-forummer

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #185 Gepost op: November 15, 2007, 14:48:43 »

Al een hele tijd sta ik al op vegadate met een profiel, maar ik vind niet echt dat het daar druk is. Het lijkt me wel leuk meer vegetariers te leren kennen, want iedere keer uitleggen waarom je geen vlees eet is wel vermoeiend vind ik. Maar ja als je iemand tegenkomt, kan je nu eenmaal niet zien of die persoon vega is of niet.

Misschien kun je in het voorstel-topic in het Cafe wat meer over jezelf vertellen? Wie weet tref je hier iemand!
Aiko
Koning Slachter
Mega-forummer

« Antwoord #186 Gepost op: November 16, 2007, 22:39:35 »

Hmmm, volgens mij huizen er best veel leden van hier ook op Vegadates.

carollol
Gast
« Antwoord #187 Gepost op: November 16, 2007, 23:05:53 »

Nou ja leren kennen is op het internet wel een heeeeeeeeeel betrekkelijk begrip. maar goed ik zal zo eens naar dat onderwerp gaan en me netjes voorstellen Wink
@rno
Super-forummer

vegwijzer
« Antwoord #188 Gepost op: November 17, 2007, 22:05:53 »

Van wat voor muziek hou je? Zomaar een vraag voor het algemeen, want ik ben geen kandidaat voor jou.

Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!
Hizikigrrrl
Global Moderator
Mega-forummer

« Antwoord #189 Gepost op: Mei 23, 2010, 19:51:10 »

Ik heb een profiel op Match.com, wat tegenwoordig onder Lexa valt, en nu keek ik daar vandaag weer eens op (sja, 30 jaar + 1 dag, dan moet je toch wat) en zij hebben voor mij besloten dat ik lesbisch ben. Dat is heel aardig, maar ik had geen twijfels op dat gebied en wil dus weer hetero zijn. Maar waar kun je dat aangeven?!
Aiko
Koning Slachter
Mega-forummer

« Antwoord #190 Gepost op: Mei 23, 2010, 22:07:01 »

Al een hele tijd sta ik al op vegadate met een profiel

Ik ben er inmiddels mee gestopt, met dat Vegadates.
Wat een hopeloos gedoe. Vrijwel niemand die de moeite neemt een berichtje terug te sturen, ook geen "donder op enge griezel, laat me met rust" kan er zelfs vanaf voor de moeite die ik neem een serieus bericht te sturen. Ik kan het geen aanrader (meer) noemen. Tenzij je een arrogante vrouw bent, dan is het jouw plek...!

Lelle
Mega-forummer

« Antwoord #191 Gepost op: Mei 23, 2010, 22:15:59 »

Ik heb een profiel op Match.com, wat tegenwoordig onder Lexa valt, en nu keek ik daar vandaag weer eens op (sja, 30 jaar + 1 dag, dan moet je toch wat) en zij hebben voor mij besloten dat ik lesbisch ben. Dat is heel aardig, maar ik had geen twijfels op dat gebied en wil dus weer hetero zijn. Maar waar kun je dat aangeven?!

Waarschijnlijk staat er toch ergens ik ben een "vrouw"  geinteresseerd in "vrouw"
Waar je die tweede even moet verruilen voor man.
Maar zo ver was je zelf vast ook.

Ik had me ooit aangemeld op vegadates ook, maar heb er nog nooit iemands profiel op bezocht ofzo, de stap is mij te groot. Lijkt me doodeng dat iNet daten. Ben überhaupt al een date ramp; als ik iemand niet al ergens van ken ga ik me opeens heel suf gedragen. Denk ik, want nooit gedaan.
Kan er bij die kookworkshop soms ook een cursus daten gegeven worden?

I high fived a shark, and then we ate burritos." - Martin Luther King Jr.'s other dream.
fem fatale
Forumkenner 2010
Mega-forummer

« Antwoord #192 Gepost op: Mei 23, 2010, 22:30:59 »

Of een combinatie van de twee, met z'n allen koken, maar dan in setjes eten, en dat dan de grote vegatopia matchmaker die setjes gaat maken.

Supercalifragilisticexpialidocious!
Lelle
Mega-forummer

« Antwoord #193 Gepost op: Mei 23, 2010, 22:45:41 »

Er lopen iets te weinig mannen op Topia rond om dat rond te krijgen vrees ik.

I high fived a shark, and then we ate burritos." - Martin Luther King Jr.'s other dream.
Lelle
Mega-forummer

« Antwoord #194 Gepost op: Mei 23, 2010, 23:06:58 »

Net een mail van vegadates over nieuwe aanmeldingen. Iemand meld zich aan met de volgende zin "ik ben ik, kijk naar de foto en dat is wat je krijgen kan..."

Hoezo arrogant?

Draek
Mega-forummer

« Antwoord #195 Gepost op: Mei 23, 2010, 23:18:53 »

Sommige vullen ook vaak iets in als 'dit vul ik later in' en dan gebeurd dat nooit.

Stem op de Partij voor de Dieren
@rno
Super-forummer

vegwijzer
« Antwoord #196 Gepost op: Mei 23, 2010, 23:24:51 »

Helaas, smachtende vrouwen, voor de komende 45 jaar ben ik bezet.

Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!
Lelle
Mega-forummer

« Antwoord #197 Gepost op: Mei 23, 2010, 23:41:23 »

"Wat heel is kan ook stuk" is mijn motto Wink

Hizikigrrrl
Global Moderator
Mega-forummer

« Antwoord #198 Gepost op: Mei 24, 2010, 00:27:48 »

Net een mail van vegadates over nieuwe aanmeldingen. Iemand meld zich aan met de volgende zin "ik ben ik, kijk naar de foto en dat is wat je krijgen kan..."

Hoezo arrogant?

Je kan het ook opvatten als: sorry, meer kan ik er ook niet van maken.
Bast
Super-forummer

« Antwoord #199 Gepost op: Mei 24, 2010, 13:58:30 »

Het allermooiste blijven die standaardregeltjes van "ik ben een spontane...", "beetje gek/prettig gestoord" en "mijn vrienden zeggen dat ik niet onknap ben". En dan zo'n sufk.. foto ernaast alsof de schoolfotograaf ineens ook mug shots doet Schaterlach
Ik had laatst weer zo'n aanbieding van Relatieplanet voor 3 dagen gratis full membership. Misschien als ik me weer eens verveel...

Geen betere buur dan moeder natuur
Pagina's: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12   Omhoog
  Print  

Ga naar: