Mei 24, 2012, 06:00:13 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: amarenen

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Trouwfeesten  (gelezen 3423 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Kim
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #20 Gepost op: Oktober 22, 2003, 17:28:06 »

Bij ons trouwfeest aten we met 50 mensen waarvan ongeveer 5 vegetariers. De kok had, toen we het eten gingen bespreken, een kookboek dat hij vaak gebruikte om vegetarische gerechten uit te zoeken bij zich en we hebben toen samen iets uitgezocht. Daar deed hij echt niet moeilijk over!

Toen tijdens het hoofdgerecht de helft van de mensen wat te eten had gehaald bleek het zo hard te gaan met het vegetarische gerecht dat de gastvrouw even aan mij kwam vragen of ik de vegetariers wilde waarschuwen dat ze even voor hun beurt moesten gaan, zodat er nog wat voor hen over zou zijn!

Zo kan het dus ook, ik kan het niet begrijpen als er op dat soort feestjes zowat niks vegetarisch te eten is.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: