Vegatopia Forum

Bai Yok - Zwolle (Thais)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Bai Yok - Zwolle (Thais)
« Gepost op: 25 juli 2004, 15:13:23 »
De eigenaar van Ramakiën in Den Haag heeft in Zwolle nu ook een Thais restaurant geopend. Bai Yok aan de diezerpoortenplas. Ik ben alleen ff binnen geweest om de kaart te bekijken, maar weet wel dat het bij Ramakiën altijd heel erg lekker eten was met zeer vriendelijke bediening.
Ga het gauw eens uitproberen!

http://www.baiyok.nl
Groetjes! Laura
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2004, 18:11:56 door Sande® »
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bai Yok - Zwolle (Thais)
« Reactie #1 Gepost op: 25 september 2004, 22:54:52 »
Eén woord: geweldig!
Vanavond heerlijk hier gegeten en het was werkelijk zó lekker. Zoveel smaken en zo subtiel tegelijk. Echt een enorme aanrader!
Ik eet wel vis, dus had absoluut genoeg keuze, maar voor de vegetariërs is er ook meer dan voldoende. Veel met tofu, dat wel. Maar ik denk dat je dan nog nooit zo lekker tofu hebt gegeten....
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Apraxia

  • ****
  • 992
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bai Yok - Zwolle (Thais)
« Reactie #2 Gepost op: 26 september 2004, 09:44:55 »
Ik ga wel eens bij Ramakiën eten. Ze hebben daar een hele aparte veggie kaart  :) Echt relaxed!
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Bai Yok - Zwolle (Thais)
« Reactie #3 Gepost op: 26 september 2004, 11:23:49 »
Ik ga wel eens bij Ramakiën eten. Ze hebben daar een hele aparte veggie kaart  :) Echt relaxed!

Is dat ook in Zwolle? Of in Den Haag?
,,,,فلافل

Offline Apraxia

  • ****
  • 992
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bai Yok - Zwolle (Thais)
« Reactie #4 Gepost op: 26 september 2004, 12:10:25 »
Den Haag op de langste laan van NL :)
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Bai Yok - Zwolle (Thais)
« Reactie #5 Gepost op: 26 september 2004, 21:51:44 »
Nou weten we dat hun vis goed is, maar wat we eigenlijk willen weten op een website over vegetarisch eten is wat ze er van bakken als je vegetarisch bestelt. Dus Zwollenezen, gaat heen en tikt er eens wat moois over.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Bai Yok - Zwolle (Thais)
« Reactie #6 Gepost op: 07 april 2005, 20:59:34 »
Nou gister er eindelijk eens wezen eten. Bij het voorgerecht werd er heel netjes voor me gechecked of er paddestoelen inzaten en omdat ze nog bezig waren met maken, konden ze twee paddovrije exemplaren maken :cheer:
Hoofdgerecht bevatte helaas wel weer paddestoelen, wat ook niet vermeld stond op de kaart, jammer. Ik vond het lekker, maar niet superspeciaal. Wellicht verwacht ik teveel of ben ik te verwend op spicy gebied, maar als ik gewaarschuwd wordt voor de rode pepers nadat ik al twee keer heb aangegeven dat het echt heel pittig mag, dan is dit niet helemaal wat je verwacht..
Goede verse groente trouwens :vork:
Het toetje was echt een afknapper. Op de kaart stonden verschillende vruchten (ok er stond bij eentje seizoens achter), maar uiteindelijk kreeg ik "maar" 4 verschillende soorten. Beetje jammer, dat als je aangeeft geen meloen te mogen, je dat alsnog vrolijk voorgeschoteld krijgt en ze de mango ineens weglaten :-[
Maar hulde voor de verse ananas en het mooie pakje van de gastvrouw.
Laurita noemde het woord subtiel al en daar ben ik het wel mee eens, maar ik ben zelf meer van het ruiger gekruide voedsel.
Er is een aparte bladzijde met veggie gerechten en ook bij de voorgerechten staat erbij wat vegetarisch is. Netjes en handig.
Het zijn trouwens ook fatsoenlijke porties, zowel mijn stevig etende tafelgenoot als ik kregen niet alles op.
Kortom, wil je echt pittig zoek dan even de Indiër op, maar dit is wel een aanrader als je van de subtielere Aziatische smaken wil genieten voor een hele redelijke prijs.
Sin chile, no tiene chiste!