Mei 24, 2012, 06:20:14 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: amarenen

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 2 3 4 [5]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Bezorgen/ Afhalen tips en afraders  (gelezen 22551 keer)
0 geregistreerde leden en 4 gasten bekijken dit topic.
koekje
Redactie Vegatopia
Super-forummer

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #80 Gepost op: Januari 15, 2011, 16:25:49 »

Ik moet zeggen dat ik de vega pizza van Volkan uit BoZ bijzonder smakelijk vindt. Dat is overigens wel het enige vega wat je kan laten bezorgen daar; de falafel bij Antiocha is echt altijd ineens op, staat dus voor de sier op de kaart. Zaken als Domino's is geen eten.

'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy
Sidhariel
Bekende op het forum
**

« Antwoord #81 Gepost op: Januari 15, 2011, 18:29:32 »

Ik moet zeggen dat ik de vega pizza van Volkan uit BoZ bijzonder smakelijk vindt. Dat is overigens wel het enige vega wat je kan laten bezorgen daar; de falafel bij Antiocha is echt altijd ineens op, staat dus voor de sier op de kaart. Zaken als Domino's is geen eten.

Inderdaad, vroeger bestelde ik nog wel eens vega pizza van New York pizza, en laatst heb ik dat ook eens gedaan. Man wat viel dat tegen voor 16 euro, doe ik echt nooit meer. Rauwe, dikke, ronde schijven ui er op. Dat overheerste de smaak volledig, en verder zat er ook nauwelijks beleg op. Voor die prijs maak ik thuis 8 veel lekkerdere pizza's!

Leftist Hippy Long Haired Vegetarian Communist Scum.
No carnivore, No material girl, No extremist.
Agnesje
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #82 Gepost op: Januari 30, 2011, 15:30:30 »

In Delft vind ik dit wel een aanrader: http://www.redjeki.com/ ( afhalen )
en: http://www.thuisbezorgd.nl/de-rijsttafel-delft ( wordt wel bezorgd maar dan moet je boven een bepaald bedrag bestellen en dan moet ik wel heel veel vegahapjes in een keer inslaan )..

Maartje!
Dol op lieverkoekjes en heeft Speciale Krachten
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

« Antwoord #83 Gepost op: Maart 03, 2011, 20:28:29 »

Gisteren laten bezorgen door Rangoli in Amsterdam, Indiaas eten.

En je kunt er online bestellen. Alleen wel even uitkijken: nadat je likkebaardend je selectie hebt gemaakt, moet je je adres enzo opgeven, en daar blijkt dan dat ze hier niet bezorgen. Nou ja, ik woon er dichterbij dan Selly!
Ik moet dus nu eens gaan bedenken wat ik dan eet...

This is between me and the vegetable!
Selly
Moderator
Mega-forummer

« Antwoord #84 Gepost op: Oktober 12, 2011, 13:02:56 »

Van de week afgehaald bij Paknam Pho, een restaurantje waar je ook kunt afhalen net achter het Amsterdamse Damrak waar Johannes van Dam recent een 9+ aan gaf. Op de kaart stonden diverse vega gerechten, maar geen tofu en groene curry (wel in rode curry, groene curry stond wel op de kaart, maar niet met tofu). Maar hij kon ook prima met tofu worden gemaakt. Mooi. Voorts nam ik een papayasalade, nadat ik had gezegd dat daar geen garnaal in moest (dat zit er normaal wel in, dus dat moet je expliciet zeggen). Het was vlug klaar en werd goed verpakt, echt erg lekker. De groene curry had thuisgekomen een laagje olie, maar na even roeren was dat weg. Echt een lekkere curry en net weer anders dan elders.
De papayasalade was ook erg lekker, en inderdaad echt geen spoor garnaal, dus niet dat ze dat eruit hadden gevist (sic) ofzo.
Jammer dat ze niet bezorgen, maar als ik in de buurt ben ga ik hier nog wel eens halen. Ook zag het restaurant er zelf niet echt onaardig uit, basic, maar oke.
« Laatste verandering: Oktober 12, 2011, 13:07:38 door Selly » Gelogd

,,,,فلافل
Selly
Moderator
Mega-forummer

« Antwoord #85 Gepost op: November 08, 2011, 11:31:26 »

Er kwam zaterdag een meneer bezorgen van Thai Company (Amsterdam). We hadden groene curry met rijst, gebakken tofu met paddenstoelen en mie en papayasalade. Normaal krijg je niet zo veel rijst bij de Thai, maar deze Thai Company gaf enorm veel rijst. De curry met rijst en een deel van de papayasalade waren dus genoeg voor twee personen. We hebben de tofu met paddestoelen en mie dus maar in de koelkast gedaan en die de volgende avond opgegeten, was ook weer genoeg voor twee personen.
Was flink lekker, alleen kwam ik twee keer een haar in het eten tegen. De eerste keer dacht ik dat het mn eigen haar was, maar de tweede keer betwijfelde ik dat sterk. Moet ie een volgende keer niet nogmaals doen.

,,,,فلافل
Uniflame
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #86 Gepost op: November 08, 2011, 13:49:43 »

De New York Pizza in Nijmegen vind ik erg goed! Ik haal er wel alleen maar als ik kortingsbonnen heb want anders is ie te duur. 6 vega pizzas op de kaart, en de kwaliteit en de bezorging zijn altijd in orde. Prima te doen dus Smiley
« Laatste verandering: November 08, 2011, 14:03:02 door Uniflame » Gelogd
LL de Ling
Global Moderator
Mega-forummer

ellendeling LLdeling
« Antwoord #87 Gepost op: November 18, 2011, 13:28:56 »

Gisteren Indonesisch gehaald bij Pasundan. Niet erg goedkoop, wel erg goed. Aanwinst voor Nijmegen.
LL de Ling
Global Moderator
Mega-forummer

ellendeling LLdeling
« Antwoord #88 Gepost op: December 02, 2011, 12:59:43 »

Gisteren via Thuisbezorgd.nl laten bezorgen in Utrecht via Bombay.

Een persoons vegetarisch speciaal menu meer dan genoeg voor 2.

Nu via Facebook krijg je een kortingscode voor 20% korting.
Selly
Moderator
Mega-forummer

« Antwoord #89 Gepost op: Februari 11, 2012, 13:29:14 »

Gister kwam Thai Company (020) bezorgen. Niet zo goed: het duurde meer dan anderhalf uur, de groene curry was veel te scherp uit gevallen en de papayasalade was ook te scherp en niet zo lekker. Exit Thai Company voorlopig maar.

,,,,فلافل
fem fatale
Forumkenner 2010
Mega-forummer

« Antwoord #90 Gepost op: Februari 11, 2012, 13:40:23 »

Er is iets met het weer hoor, ik moest van de week ook anderhalf uur wachten op roti amsterdam (prima roti en normaal zijn ze veel sneller) en op betawi heb ik wel tweeenhalf uur gewacht. Betawi is wel altijd langzaam, maar dit was wel extreem.

Maar als het niet lekker was, is dat een hele goede reden om er niet meer bestellen.

Supercalifragilisticexpialidocious!
Pagina's: 1 2 3 4 [5]   Omhoog
  Print  

Ga naar: