Vegetarisch - voor iedereen > Koken

Wat kan ik met de volgende ingredienten?

<< < (504/548) > >>

M.:
Koolrabi is inderdaad erg lekker bij couscous!

Heb je die rabarber gewoon zo gegeten of at je het ergens bij Eelco?

Eelco:

--- Citaat van: M. op 21 mei 2015, 21:34:48 ---Heb je die rabarber gewoon zo gegeten of at je het ergens bij Eelco?

--- Einde van citaat ---
Ik had er champignonrisotto bij (zie Wat Eten We Vandaag). Een neutrale risotto, spaghetti (aglio et olio) of rijst was waarschijnlijk een betere keuze geweest. En dus niet tot snot laten koken  ;).

bambi:
Wat geblancheerde rabarber in de cake is wel heel lekker hoor! Beetje citroenrasp door de cake.
Wij hebben dus twee planten staan he. 8)

Selly:

--- Citaat van: Eelco op 21 mei 2015, 21:30:59 ---dus bij de volgende poging echt maximaal 5 minuten.
--- Einde van citaat ---

Ik weet niet of je met snotterig bedoelt, in draadjes uiteenvallen, maar in de oven, blijft rabarber ook heel, dus dat is wellicht ook een goede bereidingswijze voor je.

Eelco:

--- Citaat van: Selly op 23 mei 2015, 21:56:36 ---
--- Citaat van: Eelco op 21 mei 2015, 21:30:59 ---dus bij de volgende poging echt maximaal 5 minuten.
--- Einde van citaat ---
Ik weet niet of je met snotterig bedoelt, in draadjes uiteenvallen, maar in de oven, blijft rabarber ook heel, dus dat is wellicht ook een goede bereidingswijze voor je.

--- Einde van citaat ---
Goed idee. Dan misschien ook leuk als barbecuepakketje? Rabarber, honing, munt in alumiumfolie dus (eventueel ook met knoflook, pepertje, scheutje olijfolie).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie