Vegetarisch - voor iedereen > Koken

Wat kan ik met de volgende ingredienten?

<< < (510/548) > >>

meisbaer:
Lading in de oven roosteren. Dan kan je nog verzinnen of je er later soep, curry of iets anders van maakt. Of zo op eet. In een quiche is ook lekker, zeker als de pompoen een beetje nootachtig smaakt. De rest die je overhoudt, in zakjes in de vriezer. Dan heb je er nog lang plezier van :)

Verdere ideeën, in een lasagne met verse geitenkaas, door de couscous, de pompoensouflé uit het Vegatopia boek, misschien op z'n japans met miso?

bambi:

--- Citaat van: meisbaer op 30 juli 2015, 13:33:41 ---Lading in de oven roosteren. Dan kan je nog verzinnen of je er later soep, curry of iets anders van maakt. Of zo op eet. In een quiche is ook lekker, zeker als de pompoen een beetje nootachtig smaakt. De rest die je overhoudt, in zakjes in de vriezer. Dan heb je er nog lang plezier van :)

Verdere ideeën, in een lasagne met verse geitenkaas, door de couscous, de pompoensouflé uit het Vegatopia boek, misschien op z'n japans met miso?

--- Einde van citaat ---
Dank voor de suggesties, ik laat de man verder beslissen. Zijn ouders aten het altijd gevuld met pinda's en pindakaas, klinkt wel vet. En we hebben dus 3 grote! En er komen er nog meer ...

Eelco:
Kweeperen? Kristof denkt aan kweeperengelei en kweeperenbrood. Iemand nog andere suggesties of zal ik hem komende week zijn gang maar laten gaan?

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: Eelco op 18 oktober 2015, 17:06:48 ---Kweeperen? Kristof denkt aan kweeperengelei en kweeperenbrood. Iemand nog andere suggesties of zal ik hem komende week zijn gang maar laten gaan?

--- Einde van citaat ---

Niks mis mee, toch? Het kan ook ipv appels in de rodekool.

Sam:
In een zoetige kokos-curry met amandel en rozijnen zijn kweeperen erg lekker. Als je zoekt op de engelse term quince kom je veel fijne recepten tegen, de nederlandse blijven een beetje steken op gebak en jam vind ik.
Dit lijkt me een gaaf recept, dat ga ik snel uitproberen: http://www.epicurious.com/recipes/food/views/quince-sambal-231243. Aangezien jij ook erg van inmaken houdt is dat misschien ook een idee? Of inmaken met andere kruiden zoals hier http://www.sbs.com.au/food/recipes/pickled-quince, lijkt me erg lekker bij een kaasplankje.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie