Vegetarisch - voor iedereen > Koken

Wat kan ik met de volgende ingredienten?

<< < (516/548) > >>

B@ñ@ñenschuimpje:
Pickled red cabbage? Valt daar nog iets aan te redden? Die ene keer dat ik rode kool uit pot heb gegeten, vond ik dat uitermate smerig.
En ik vermoed dat het 'pickle' element de smaak niet bepaald ten goed zal komen....

Selly:

--- Citaat van: Mel@ñia op 29 juli 2016, 14:45:00 ---Pickled red cabbage? Valt daar nog iets aan te redden? Die ene keer dat ik rode kool uit pot heb gegeten, vond ik dat uitermate smerig.
En ik vermoed dat het 'pickle' element de smaak niet bepaald ten goed zal komen....

--- Einde van citaat ---

Bij falafel met knoflooksaus in een pita? Bij veggie hotdog met mosterd? Ik hou zelf juist wel van pickles.

bambi:
Saus van rode bessen en zwarte bessen? Het kan door de griesmeel, maar we hebben zo'n 24 potjes.

Selly:

--- Citaat van: bambi op 17 augustus 2016, 21:13:04 ---Saus van rode bessen en zwarte bessen? Het kan door de griesmeel, maar we hebben zo'n 24 potjes.

--- Einde van citaat ---

Bij (gefrituurde) kaas (bv camembert) of cambembert uit de oven?
Bij een tosti?
Op een cheezer (dat is een pita met kaas en jam, maar dan dus de saus ipv jam)?
Over ijs?
Door een vruchtensalade?
Bij cake?
Bij een notengehakt?
Door de yoghurt evt met muesli bij het ontbijt?
Door een smoothie?

bambi:

--- Citaat van: Selly op 17 augustus 2016, 22:27:12 ---
--- Citaat van: bambi op 17 augustus 2016, 21:13:04 ---Saus van rode bessen en zwarte bessen? Het kan door de griesmeel, maar we hebben zo'n 24 potjes.

--- Einde van citaat ---

Bij (gefrituurde) kaas (bv camembert) of cambembert uit de oven?
Bij een tosti?
Op een cheezer (dat is een pita met kaas en jam, maar dan dus de saus ipv jam)?
Over ijs?
Door een vruchtensalade?
Bij cake?
Bij een notengehakt?
Door de yoghurt evt met muesli bij het ontbijt?
Door een smoothie?

--- Einde van citaat ---

Hmmm, dan blijft het toch in de hoek van toetjes en gebak denk ik. Zou meebakken in een cake een optie zijn?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie