Mei 24, 2012, 07:10:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: amarenen

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 ... 19 20 21 [22]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Leve de flexitariër?  (gelezen 31621 keer)
0 geregistreerde leden en 5 gasten bekijken dit topic.
eno2
Gevorderde forumgebruiker

Geslacht: Man

« Antwoord #420 Gepost op: September 24, 2011, 17:16:32 »

Ehm... waarom vraag je dat?
Ik zei zeker weer 's iets heel sufs? Undecided
goeddeels vega Smiley

Sedna
Bekende op het forum
**

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #421 Gepost op: Oktober 27, 2011, 09:22:56 »

In Nederland heb je deze website ook voor de flexitarier : http://www.ikbenflexitarier.nl/
Mijn man en kinderen zijn flexitarier omdat ik vegetarier ben. Nu hebben ze ook weinig te kiezen want als ik kook , kook ik vegetarisch. Nu vinden mijn kinderen gelukkig de vegetarische boterhamworst net zo lekker dus dat komt mooi uit. Ik zal ze namelijk niet dwingen het moet hun eigen keus zijn.

Als ieder mens zijn stukje vlees zelf zou moeten schieten, dan zouden er veel meer vegetariërs zijn.
greet
Super-forummer

« Antwoord #422 Gepost op: Oktober 27, 2011, 11:50:48 »

Wou, een artikel van de site zegt
Citaat
Van de gemiddeld elf hoofdgerechten op de menukaart bevatten er slechts twee geen dierlijke eiwitten (vlees, vis, ei of kaas).
Wat! Keuze uit 2! vega gerechten? Gemiddeld?
Wat een droom, seg, dat is toch wel een pak meer dan in België. Ik zou haast in Nederland willen wonen.
Fynnya
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #423 Gepost op: Oktober 27, 2011, 16:08:14 »

Wou, een artikel van de site zegt
Citaat
Van de gemiddeld elf hoofdgerechten op de menukaart bevatten er slechts twee geen dierlijke eiwitten (vlees, vis, ei of kaas).
Wat! Keuze uit 2! vega gerechten? Gemiddeld?
Wat een droom, seg, dat is toch wel een pak meer dan in België. Ik zou haast in Nederland willen wonen.
2 hoofdgerechten zonder vlees, vis, ei of kaas? Dat is totaal niet mijn ervaring. Indiaas en Chinees is fantastisch, maar in reguliere restaurants zit in bijna alle vegetarische gerechten wel ei of kaas heb ik het idee. En anders wel melk, wat toch ook dierlijke eiwitten heeft?  Roll Eyes
Bast
Super-forummer

« Antwoord #424 Gepost op: Oktober 29, 2011, 10:21:53 »

Nou, bij de Chinees zet ik toch wel mijn twijfels hoor. Die hebben een ander idee van wat vegetarisch is, maken gebruik van een mastersaus waar van alles in verdwijnt of koken uit standaardzakjes, e.d. met e-nummers.

Geen betere buur dan moeder natuur
Pagina's: 1 ... 19 20 21 [22]   Omhoog
  Print  

Ga naar: