Februari 10, 2012, 21:23:21 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: karwijzaad

Koken Bombay aloo - Chili sin carne - Zopie (en koek)
Producten Comfort food - Soepboek Keet Smakelijk - The Art of French Baking - Ginette Mathiot
Actueel Januari 2012: een nieuw jaar, een nieuwe smaak - pizza voor spleetoog - Vegetarische workshop in de Librije - Blue Monday shoptherapie: vegetarisch-verantwoorde accessoires
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 ... 4 5 6 [7]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Mag ik... (receptverzoeken)  (gelezen 13633 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Bast
Super-forummer

« Antwoord #120 Gepost op: Januari 01, 2012, 14:55:47 »

Ja in Japan wordt er veel whisky gedronken.
Ik drink thans trouwens ook een glaasje, maar Schotse, geen Japanse noch Hollandse.
Volgens mij heb ik er ooit een keer een chococake mee gebakken, die werd er superlekker van.

Cheesy

Geen betere buur dan moeder natuur
bambi
Mega-forummer

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #121 Gepost op: Januari 02, 2012, 21:46:40 »

Wie heeft voor mij (en alle niet-lijners) het recept van feta met kruiden en olie uit een inmaakpot?
Heel veel moeilijker dan bovenstaand zal het niet zijn, het komt uit een Jamie Oliver (maar niet een die ik heb). Het is onwijs lekker op brood.

Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken
Selly
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

« Antwoord #122 Gepost op: Januari 02, 2012, 22:13:22 »

Wie heeft voor mij (en alle niet-lijners) het recept van feta met kruiden en olie uit een inmaakpot?
Heel veel moeilijker dan bovenstaand zal het niet zijn, het komt uit een Jamie Oliver (maar niet een die ik heb). Het is onwijs lekker op brood.

Net in 6 Jamies gekeken waar het niet in staat, maar bedoel je deze die hier online staat http://www.jamieoliver.com/recipes/member-recipes/Feta%20in%20Herb,Garlic%20and%20Chilli%20Oil/1275  Smiley

,,,,فلافل
Selly
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

« Antwoord #123 Gepost op: Januari 15, 2012, 13:27:42 »

Wil Eelco misschien eens een recept opschrijven voor flammkuchen met pepertjes en ui?

,,,,فلافل
bambi
Mega-forummer

« Antwoord #124 Gepost op: Januari 15, 2012, 15:45:21 »

Net in 6 Jamies gekeken waar het niet in staat, maar bedoel je deze die hier online staat http://www.jamieoliver.com/recipes/member-recipes/Feta%20in%20Herb,Garlic%20and%20Chilli%20Oil/1275  Smiley

Ja, ik denk het wel. Heel veel ingewikkelder kan het ook niet zijn toch?
Binnenkort maar eens aan de slag dan!
Dank je.

bambi
Mega-forummer

« Antwoord #125 Gepost op: Januari 28, 2012, 14:40:38 »

Nou, het staat, ben benieuwd hoe het wordt.

Ja, ik denk het wel. Heel veel ingewikkelder kan het ook niet zijn toch?
Binnenkort maar eens aan de slag dan!
Dank je.

Pagina's: 1 ... 4 5 6 [7]   Omhoog
  Print  

Ga naar: