Mei 24, 2012, 14:41:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: amarenen

Koken Pasta met verse kapucijners en vegaspek - Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wat voor een mensen zijn vega's?  (gelezen 12840 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Daphne
Ervaren forumgebruiker

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #100 Gepost op: November 08, 2006, 19:03:39 »

Maar ligt dat aan de leeftijd? Heb je het idee dat 30-jarigen zich meer inzetten voor anderen?

Ik denk dat het wel iets uitmaakt. Ik ben ook ooit oppervlakkig geweest, maar ik ben geestelijk snel ontwikkeld, waardoor ik op mijn 20e al 'volwassen' was, terwijl veel mensen van mijn leeftijd (die ook student zijn) zich alleen druk maken om uitgaan en kleren. Maar misschien is dat gewoon mijn interpretatie? Waarschijnlijk zijn de mensen die nu egoïstisch zijn dat nog steeds als ze 30 zijn.

Alles is veel voor wie niet veel verwacht (J.C. Bloem)
Lotte88
Gast
« Antwoord #101 Gepost op: Januari 02, 2007, 22:18:29 »

Ik wil alle leeftijden gewoon op zijn tijd meemaken, het lijkt me niet vervelend om 21, 30 of wat dan ook te zijn. Al vind ik wel dat jongere mensen vaak minder serieus genomen worden en meer voor hun waardering moeten vechten en oudere mensen vaak een beetje oud-fobisch zijn wat zich uit in neerbuigend gedrag. Wel heel grappig (en leerzaam) dat mijn zus 32 is, kan altijd wel leuke gesprekken met haar hebben over jong en oud.

Anyways, ik ben inderdaad enigzins alternatief, hoogopgeleid maar van uiterlijk zie ik er zeer normaal uit omdat ik niet meer van het gevoel hou dat ik ergens bij wil horen. Ik ben zeer tegen dogma's en het feit dat mensen zich vaak aan moeten passen aan hun groep wat negatieve gevolgen heeft voor hun persoonlijke ontwikkeling. Ik ben tegen onderdrukking en verkeerde machtsverhoudingen. Ik ben dan ook lichtelijk sociaal-anarchistisch. Nou ben ik weer off-topic aan het gaan maar het komt erop neer dat ik in het dagelijks leven gevoelsmatige verschillen tussen jong en oud probeer te negeren. Ik voel me niet minder of beter dan ouderen of jongeren. Ik ben overigens net 18 geworden en ik hoop dat 18 zijn net zo leuk gaat worden als mijn 17e jaar, ik heb een heel goed jaar achter de rug namelijk.
beroepskok
Gast
« Antwoord #102 Gepost op: Januari 03, 2007, 00:19:59 »

Wat noem je kortzichtig? Ik eet nogwel vlees, maar uitsluitend bio en groenten en fruit ook, of bio-dynamisch. Of heeft het niet alleen met eten te maken? Ik ken hoog opgeleiden die qua eten kortzichtig zijn maar verder goed ontwikkeld. Naar mijn idee kan iemand kortzichtig zijn qua muziek maar vernieuwend en modern qua eten, om maar eens een voorbeeld te noemen.
Lotte88
Gast
« Antwoord #103 Gepost op: Januari 03, 2007, 12:57:01 »

Wat noem je kortzichtig? Ik eet nogwel vlees, maar uitsluitend bio en groenten en fruit ook, of bio-dynamisch. Of heeft het niet alleen met eten te maken? Ik ken hoog opgeleiden die qua eten kortzichtig zijn maar verder goed ontwikkeld. Naar mijn idee kan iemand kortzichtig zijn qua muziek maar vernieuwend en modern qua eten, om maar eens een voorbeeld te noemen.
Ja, het is kortzichtig om te denken dat alles om vegetarisch eten draait Smiley
Sedna
Bekende op het forum
**

« Antwoord #104 Gepost op: December 02, 2011, 15:09:48 »

Wat is anders? Wat is normaal? Elk mens kan zijn eigen definitie daar over hebben. Ik zie mijn zelf niet als heel apart. Ik ben gewoon huisvrouw getrouwd en twee gezonde Hollandse jongens. Wonen heerlijk in een hoekhuis met ruime tuin waar ik lekker van kan genieten. We hebben twee honden. Dus eigenlijk huisje,boompje,beestje verhaal.

Als ieder mens zijn stukje vlees zelf zou moeten schieten, dan zouden er veel meer vegetariërs zijn.
eno2
Gevorderde forumgebruiker

Geslacht: Man

« Antwoord #105 Gepost op: Maart 25, 2012, 22:49:53 »

Vega's zijn geen bepaalde soort mensen, behalve dat ze vega's zijn.

@rno
Super-forummer

Geslacht: Man

vegwijzer
« Antwoord #106 Gepost op: Maart 27, 2012, 00:53:40 »

Ze zijn mager en hebben een groene huid.

Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!
Slog@ñ
Mega-forummer

« Antwoord #107 Gepost op: Maart 27, 2012, 08:44:52 »

Je bedoelt blauw?
Met een groen mutsje?
En een witte baard?
En mager, dat zie ik ook niet zo een twee drie.

Satan called.
He wants his weather back.
haantje
Mega-forummer

« Antwoord #108 Gepost op: Maart 27, 2012, 18:10:21 »

Eh? mensen van vlees en bloed?? Daarom zijn ze ook niet vegetarisch.

"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.
Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6]   Omhoog
  Print  

Ga naar: