Mei 24, 2012, 15:04:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: amarenen

Koken Pasta met verse kapucijners en vegaspek - Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Nijmegen  (gelezen 24030 keer)
0 geregistreerde leden en 4 gasten bekijken dit topic.
LL de Ling
Global Moderator
Mega-forummer

ellendeling LLdeling
« Antwoord #100 Gepost op: September 30, 2011, 16:09:40 »

Gisteren bij In de Kazerne geweest voor een promotieborrel. Het was rond etenstijd, dus er was een buffet. Ik was gezellig aan het kletsen, dus ik kwam als een van de laatsten bij het buffet en er was niets meer. Ik ging vragen of er nog wat kwam en later kwam de ober vragen of we (er was nog iemand vega) dan nog een stuk quiche met een salade wilden. Erg netjes!

Je kan er heel fijn zitten, dus ik ga er morgen eten denk ik.
LL de Ling
Global Moderator
Mega-forummer

ellendeling LLdeling
« Antwoord #101 Gepost op: Oktober 02, 2011, 19:45:54 »

Was er (In de Kazerne) gisteren weer, en ik vind het leuk daar. Het terras is heerlijk, maar ook het eten is lekker en origineel.

Bij zowel de maaltijdsalade als de pasta, als de gewone hoofd- en voorgerechten is er een vegakeuze. Het wisselt regelmatig, maar nu kon ik in ieder geval kiezen uit iets met aardpeer en tofu. Dat vind ik erg leuk. Ik had het gerecht met aardpeer. Lekkere friet en wijn erbij.

En ik nam ook nog een lekker toetje van rood fruit en ijs. Daarna at ik ook nog het sorbetijs van mijn tafelgenoot op. Leuke zaak. Het enige nadeel was dat het vrij lang duurde, maar het was ook druk.
« Laatste verandering: Oktober 02, 2011, 19:48:40 door LL de Ling » Gelogd
Laurie
Global Moderator
Super-forummer

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #102 Gepost op: December 23, 2011, 19:53:10 »

Gisteren lunchte ik met een vriendin bij Tiffin in de Burghardt van den Berghstraat. We namen allebei de Masala Dosa -volgens de eigenaar heel bijzonder omdat het gerecht maar op ene paar plekken in Nederland geserveerd wordt. Het gerecht (een pannenkoek van rijst en linzen, met een vulling van gekruide aardappeltjes) werd geserveerd met iets wat een beetje curryachtigs leek, iets met kokos en lekkere mangochutney; heel lekker en ook heel ok voor de prijs van €7,00. Wel typisch was dat we het allebei af en toe wat vissig vonden smaken, alsof er trassi doorheen zat, maar de eigenaar-kok verzekerde ons dat dat absoluut niet kon omdat alles gescheiden wordt klaargemaakt, en er geen vis of trassi voor het gerecht wordt gebruikt.
Ik kom er zeker nog wel een keer, maar dan neem ik denk ik een broodje (van de Knollentuin) of een soepje: er staat netjes op de kaart welke van vega bouillon is en welke niet.
Selly
Moderator
Mega-forummer

« Antwoord #103 Gepost op: December 23, 2011, 20:40:36 »

Ja dosa kun je op helemaal niet zo veel plekken krijgen. Lekker!

,,,,فلافل
Uniflame
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #104 Gepost op: Januari 07, 2012, 10:56:47 »

Ik geloof dat ik ook maar eens bij Tiffin moet gaan kijken Smiley
Selly
Moderator
Mega-forummer

« Antwoord #105 Gepost op: Februari 08, 2012, 12:32:11 »

Is iemand hier al geweest? http://www.mrkumpir.nl/

,,,,فلافل
LL de Ling
Global Moderator
Mega-forummer

ellendeling LLdeling
« Antwoord #106 Gepost op: Februari 08, 2012, 12:37:51 »

Is iemand hier al geweest? http://www.mrkumpir.nl/

Ja, dat bestaat al een tijdje niet meer. (Is bij mij om de hoek) Ook niet echt een aanrader.
Selly
Moderator
Mega-forummer

« Antwoord #107 Gepost op: Februari 08, 2012, 12:39:38 »

Aha, jammer. Kumpir is wel leuk nl. (mits goed uitgevoerd).

,,,,فلافل
Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6]   Omhoog
  Print  

Ga naar: